- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks BartChef kok! Koken dat ie kan. Succes vanmiddag met je training!
Ik heb er zin in!Ben niet op alles super heavy gegaan, maar het gevoel was goed!

)
)
Pomp vind ik ook echt genietenLekkere training! Got to love the pump![]()
Flinke incline presses zo na de MP!
Je gaat dus nu UB - LB volgen?

Yes!

Thanks Pleister!

Nee, niet voor het eerst hoor. Wel in combinatie met Wendler. Heb voorheen ook weleens WSB gedaan en wat zelf gefabriceerde UB-LB schema's
Zit wat in, maar wil ook weer niet teveel doen..een beetje less=more principe. Maar hier en daar een setje meer of bijvoorbeeld een rust-pause of dropset moet kunnen op zijn tijdNetjes Marvin
Maar UB trainingen zou je in principe toch langer kunnen maken door meer sets op assistance of meer assistance oefeningen te draaien, qua herstel zou je het makkelijk moeten redden?

Whaha..epic! Opnieuw welkom hier!ik drukte met m,n dikke poten per ongeluk op abbonement opheffen dus moet ff reageren brah....

Dat ga ik waarschijnlijk niet doen, maar dat is zeker een optieIk vind het het fijnst werken, zeker omdat ik nu als het zou morten 4 dagen achter elkaar kan trainen.
Ging wel aardig!

Het ging wel, maar was zeker niet de beste keuze..toch hou ik hem erin.UB/LB is gewoon baas. Gewaagd, incline na MP. Niet is wat om decline te proberen?
Thanks man!

Heb er voor het gemak maar 850kcals voor uit getrokken, want meestal moet ik namelijk de pannen 'leeg eten'