Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

OK dus de vraag is, wat en wanneer? ik blijf je volgen! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.742
Blauwe plekken overal..zucht!

Dat klopt. Ik heb er ook weleens moeite mee tegen mensen te zeggen dat ik aan bodybuilding doe..de verwachting bij het woord bodybuilding is gewoon anders.

Echter leef ik wel als een bodybuilder, niet altijd 100%, maar dat hoeft niet op mijn niveau. Het enige dat ontbreekt is het kuren en dat was ik voorlopig niet van plan.

Dus moet ik het doen met mijn beachboy fysiek en maar proberen langzaam nog wat te gainen.:o

Ik zeg gewoon dat ik ik aan fitness of krachttraing doe :) ik draag toch altijd overhemd en pantalon dus ze zien het verschil toch niet.

• #10.744
Het ontkennen van dopinggebruik is wel degelijk een probleem in deze sport:o.
Meestal dat iemand gesponserd wordt, enorm droog massa aan het gainen is, fitness model zijn etc. zegt al genoeg.

Tja flexcup, daar zullen velen ook wel gekuurd hebben.

• #10.746
Het ontkennen van dopinggebruik is wel degelijk een probleem in de sport:o.
Meestal dat iemand gesponserd wordt, enorm droog massa aan het gainen is, fitness model zijn etc. zegt al genoeg.

Tja flexcup, daar zullen velen ook wel gekuurd hebben.
Kleine correctie

true :roflol:
Zelfs bij schaken worden er gecontroleerd op doping.

Jo Marvin,

Vraagje, heb je iets gemerkt van de crea na de laadfase. Als ik me niet vergis ben je tijdje gestopt met crea en daarna opnieuw begonnen maar dit keer met laadfase?

• #10.749
true :roflol:
Zelfs bij schaken worden er gecontroleerd op doping.
True story..
Jo Marvin,

Vraagje, heb je iets gemerkt van de crea na de laadfase. Als ik me niet vergis ben je tijdje gestopt met crea en daarna opnieuw begonnen maar dit keer met laadfase?
Nee, merkte niks van de laadfase. Maar merk uberhaupt weinig van creatine.

Echter is het zo goedkoop dat ik dacht..baad het niet schaad het niet ;). Wat dat betreft zou ik adviseren je gewoon aan de laadfase te houden..

Bij deze nog even de voedsel planning voor vandaag. Een keertje zalm is ook weleens lekker:meal:

Voeding, donderdag 13-02-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 75g notenmix + visolie + vit D
12:15 150g kipfilet + 90g spinazie
15:00 150g kipfilet + 90g spinazie
17:30 200g aardappels + 175g zalmfilet + 300g wortels
18:30 30g casseine + 5g creatine + 100g bevroren blauwebessen/aardbeien (proteinefluff)

~2075kcals, E/K/V = 180g (35%) / 80g (15%) / 120g (50%)

Zalm, hmmm erg lekker! Vooral pasta met zalm met die witte roomsaus... Dat is echt heerlijk :D

• #10.751
Zalm, hmmm erg lekker! Vooral pasta met zalm met die witte roomsaus... Dat is echt heerlijk :D
Dat wil ik ook nog steeds eens maken!

Dit was het voor vandaag! Tijd geleden dat ik zalm op heb en uberhaupt heb bereid, maar hij was goed gelukt! Mooi korstje van buiten en licht rosé van binnen:thumbs:

Op de huid gebakken zal met gebakken aardappels & wortels:

11583_630002343740084_741276397_n.jpg

1795740_630002433740075_543934449_n.jpg

Herkenbaar allemaal man. Ik denk dat veel mensen het ook erg onderschatten wat er daadwerkelijk overblijft na een diepe cut. Ik woog op een gegeven moment ook 89kg op mijn zwaarste punt, toen schatte anderen en ikzelf mij ongeveer op een 16%. Ik ging cutten naar ongeveer 9/10% en zat nog maar op 74kg terwijl mijn krachtstats zelfs vooruit gegaan zijn tijdens de cut.

Toen ik begon dacht ik ook dat ik er binnen een paar jaar als een bodybuilder uit zou zien maar hoelanger ik train, hoe meer dat op een sprookje gaat lijken. Ik heb mezelf nooit in mijn hoofd erbij neergelegd en ga ook gewoon al jaren met 100% motivatie naar de gym zoals jij. Mijn voeding wordt door veel mensen ook obsessief genoemd zoals bij jou waarschijnlijk ook het geval is. Ik heb ook al verschillende bulk methodes geprobeerd en trainingsschema's gehad maar 't gaat nu eenmaal erg langzaam.

Flink gaan bulken lijkt je in het begin misschien erg veel op te leveren maar zal uiteindelijk netto erg tegenvallen. Meer eten, meer maaginhoud, vollere glycogeen voorraden en meer vocht overall dus de kg's vliegen er aan. Maar ze zullen net zo snel weer weg smelten bij een goede cut. Bovendien zijn die grote gewicht schommelingen in je bulk en cut ook niet gezond.

• #10.753
Herkenbaar allemaal man. Ik denk dat veel mensen het ook erg onderschatten wat er daadwerkelijk overblijft na een diepe cut. Ik woog op een gegeven moment ook 89kg op mijn zwaarste punt, toen schatte anderen en ikzelf mij ongeveer op een 16%. Ik ging cutten naar ongeveer 9/10% en zat nog maar op 74kg terwijl mijn krachtstats zelfs vooruit gegaan zijn tijdens de cut.

Toen ik begon dacht ik ook dat ik er binnen een paar jaar als een bodybuilder uit zou zien maar hoelanger ik train, hoe meer dat op een sprookje gaat lijken. Ik heb mezelf nooit in mijn hoofd erbij neergelegd en ga ook gewoon al jaren met 100% motivatie naar de gym zoals jij. Mijn voeding wordt door veel mensen ook obsessief genoemd zoals bij jou waarschijnlijk ook het geval is. Ik heb ook al verschillende bulk methodes geprobeerd en trainingsschema's gehad maar 't gaat nu eenmaal erg langzaam.

Flink gaan bulken lijkt je in het begin misschien erg veel op te leveren maar zal uiteindelijk netto erg tegenvallen. Meer eten, meer maaginhoud, vollere glycogeen voorraden en meer vocht overall dus de kg's vliegen er aan. Maar ze zullen net zo snel weer weg smelten bij een goede cut. Bovendien zijn die grote gewicht schommelingen in je bulk en cut ook niet gezond.
Erg herkenbaar dit allemaal! Ben dus toch niet de enige met deze ervaring en gedachten gang. We kunnen er natuurlijk gruwelijk naast zitten, maar ik denk dat een flinke bulk ons ook nergens brengt..proberen langzaamaan iets een overschot te creeeren zal meer zoden aan de dijk zetten.

Al moet ik iedereen eerlijk bekennen (al weten de vaste lezers dat al lang) dat ik huiver voor vetgains. Tot een bepaald niveau vind ik het acceptabel, maar die grens ligt niet erg hoog..

Daarom dat ik ook zo mager ben.. :sad:

• #10.755

Nondeju onze Jaap leeft ook nog, how,s life brah?

Het is even zoeken maar je laatste training xd
Maar voor die fsq, probeer erop te lette. Dat je bovenrug zo gestrekt mogelijk blijft(wat je wss al weet maar zeg het toch maar even)

• #10.760
:o
Het is even zoeken maar je laatste training xd
Maar voor die fsq, probeer erop te lette. Dat je bovenrug zo gestrekt mogelijk blijft(wat je wss al weet maar zeg het toch maar even)
Thankls voor de tip man! Misschien doe ik het al, maar misschien ook niet..of mijn delts zijn te klein om op te liggen! Meer en meer respect voor de gasten die ik FSQ's met 100+ kg zie doen!:eek:

Vandaag even mijn ontbijt en rijst maaltijd geswitcht.. want heb namelijk een 1 of andere veiligheidsbijeenkomst van 9:00-14:00uur. Daar krijgen we ook vast nog wat te eten (broodje, krentenbol, muffin), dus denk dat mijn voeding vandaag wel de 3000-3200kcals wel gaat halen. Morgen een dubbele training ivm de meet in Eindhoven, dus dat kan geen kwaad!:thumbs:

Vanavond eet ik bij mijn ouders en weet ik dus niet wat het precies gaat zijn. Hiervoor maar 750kcals ingecalculeerd.

Dag 3: Benchpress (Wendler) + UB:
Benchpress:
35kg: 5
45kg: 5
52.5kg: 3
57.5kg: 5
65kg: 5
72.5kg: 5+
75kg (jokersets +5%): 5?
57.5kg (first set last): 1-3x8
Dumbel shoulder press (alternate):4x8-12
Chin-up:30-40reps (Myo)
T-bar row:3x8-12
Barbell shrugs:4x8-12
Side raise:3x8-12
Face-pulls:3x8-15
Preacher curl:3x8-12
Pushdown:2x8-12

Voeding, vrijdag 14-02-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + multivit + vit D
12:30 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 visolie + muffin (IIFYM)
15:00 100g havermout + 30g whey + 35g rozijnen + appel + krentenbol (IIFYM)
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + 5g creatine + banaan
18:00 Avondeten (~750kcals) + 20g casseine

~3230kcals, E/K/V = 205g (25%) / 450g (56%) / 70g (19%)

Terug
Naar boven