- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is precies wat nu aan het gebeuren is...de dag erna is meestal nog erger! Dus ben benieuwd morgen!haha vooral bij benen merk je de volgende dag inderdaad de spierpijn er langzaam maar zeker echt intrekt![]()

ik zie in heel veel logs dat mensen geen brood eten eigenlijk, is er iets mis met (volkoren) brood of is er gewoon iets beters dat je in de plaats kan nemen?

uiteraard had je die vragen gewoon kunnen stellen tussen alle nonsens doorhey marv, allereerst thanks voor het organiseren van de meet gister.
nog ff wat vraagjes die ik gister niet durfde te stellen
1 liter groene thee? hoe (krijg je dat weg)? waarom?
IF, wat is jouw kijk daarop?
waarom zo laag in kcal op rustdagen? (om te compenseren voor het weekend, ving ik gister op?)
ik zie in heel veel logs dat mensen geen brood eten eigenlijk, is er iets mis met (volkoren) brood of is er gewoon iets beters dat je in de plaats kan nemen?
Omdat ik IF doe eet ik van 11:00 tot 19:00 meestal. Ik sta om 6:15uur op en begin om 6:45/7:00uur met werken. Dit zou betekenen dat ik 4 uur lang niks in mijn maag heb (voor mijn gevoel). Om die leegte op te vullen heb ik gekozen om die liter thee te drinken en omdat groene thee een hoop gezondheidsvoordelen schijnt te hebben heb ik daarvoor gekozen ipv gewone thee. Verder wordt groene thee bitter als je het zet bij 100°C, dus zet ik het bij 70°C. Bij deze temperatuur kan ik zonder problemen 1L thee in 10 minuten op drinken. Het resultaat is wel een hoop toilet bezoekjes overigens.
Geen probleem hoor! meerdere inzichten zijn welkom!Nee is niks mis mee. Eet zelf ook veel brood. Meerdere redenen daarvoor. Heb soms het idee dat sommigen mensen het zien als een 'heilige' maaltijd is.
Er is niks mis met brood...
Groente thee is lekker en het houd mijzelf verzadigd. Sorry voor de hijack marvin![]()
Ben pas bezig met de 2e cycle, maar bevalt goed!thx voor de meet, vet dat je ook wendler doet trouwens !
Het is imo niet de beste bron, maar dat moet ik me ook afvragen van mijn rijst bron...ik eet namelijk of ik nu cut of bulk altijd basmati rijst en niet bijvoorbeeld zilvervlies(basmati)rijst.Brood is een goeie carb bron, kun je gewoon in je schema opnemen inderdaad
You're welcome
Dit dus...

1 liter groene thee? hoe (krijg je dat weg)? waarom?

Tsja zo zijn er wel meer van die levensvragen
Goed baardje Bartski.

Mijn bro science som: Lengte - 1 meter = redelijk makkelijk te bereiken gewicht @ 10%. In mijn geval: 1.80m - 1m = 80kg @ 10%. Ik vind voor mezelf momenteel gewoon een traditionele bulk niet werken. Mocht ik bijvoorbeeld overwegen te gaan kuren ga ik het natuurlijk heel anders opzetten
Tja, en dan de brood kwestie..zelf heb ik in het begin ook gewoon brood gegeten. Maar het was met beleg vaak best moeilijk bepaalde macro's te halen. Met name de eiwitten. Je moest een significante laag rosbief, ei, kipfilet etc. op je brood doen om een beetje goede macro verhouding te halen.
Verder stikt het meeste brood van de zout (waar ik me overigens niet heel druk om maak want kruid mijn kip met kipkruiden) en zijn sommige mensen gewoon gevoelig voor gluten/graan/tarwe etc en gaan ook hiervan vocht vasthouden of krijgen een opgezette buik.
Ik weet van mezelf niet precies meer wanneer ik van brood naar rijst ben gegaan, maar je kunt het hier in mijn log vast lezen. Ik vermoed dat het hoofddoel daarbij was om wat makkelijker mijn dagmacro's te halen. Toen ik nog weleens 4000kcals per dag at mikte ik namelijk vaak op 300+ g eiwit per dag en dat was met broodbeleg bijna niet haalbaar.
Je ziet overigens ook steeds meer artikelen verschijnen die onderschrijven dat brood eigenlijk maar een lege voedselbron is.
mooi baardje inderdaad!Tsja zo zijn er wel meer van die levensvragen
Goed baardje Bartski.
Is een gym in Wierden..is in de buurt toch? http://www.attilasgym.nl/
btw marv, je had het over een hardcore gym in almelo, weet je zo nog hoe die heet?
zal eens zoeken naar brood = k*t artikelenIk weet niet man, hangt heel erg van je startpositie af. Mijn bro science-som is dat je lengte min een meter in kgs er goed uit ziet bij 10-12% en baas is bij 7-9%. Ik bedoel, kijk eens waar jij nu staat: ongeveer dat. Je hebt dat niet in 2-3 jaartjes bereikt zonder pro genen imo, en 3+ jaar consistent goed bezig zijn in en buiten de gym is weer niet makkelijk imo.
Ik pleur 's middags gewoon een pak broodbeleg kipfilet op mn brood. Doe dan 4 boterhammen en 150gr kipfilet. Met een schep whey door mn havermout en een bak kwark voor t slapen zit ik al rond de 160+ ex avondeten. Doe er doorgaans roomboter op en nog 2 boterhammen met random shit er op erbij voor de cals. Heb je wat onderbouwing van het 'brood is k*t'-verhaal?
Hey FTIO en Marf, is recompen niet gewoon een cool woord voor carbcyclen met misschien iets meer nadruk op t cal verschil?

Nee, recompen is weer wat anders. Sowieso vind ik het wel een wezenlijk verschil of je nou de carbs of de totale kcal als variabelen neemt..
Ik boek op dit moment lekkere progressie.. Ik weeg s ochtends nu 90 kg terwijl mijn vetpercentage gelijk is gebleven of zelfs weer iets omlaag is gegaan. Nu ben ik al even bezig met recompen en volg ik een vrij strict recomp dieet waar ik mij aan kan houden.![]()
True, er zit een wezenlijk verschil tussen, maar als je wat grover carbcycled zoals ik doorgaans doe in de cut met mn endo-genen leid(t?) het een vaak tot het ander anyway. Wat was je BW voor je ging recompen en wanneer was dat? Wel mooi dat je een werkbaar dieet hebt voor jezelf wat je ook nog eens goede resultaten oplevert.