Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smerig pompen...
Thanks man!
Ben zo blij dat ik die challenge niet vanmorgen al had geplaatst!Jezus man, zo'n fysiek..daar teken ik voor.
****ing moordend die push ups gek![]()

Is een leuke challenge hoor! Zou hem alleen als ik jou was niet s'ochtends al plaatsen of er een tijd limiet aanhangen..Morgen ook eens testen hoeveel ik er nog kan doen na een PUSH dagje![]()

Was ook dodelijk!!Wow, lijkt me echt dodelijk die push ups!
Pic ziet er goed uit!
Thanks Bart! Ik was helemaal verrot daarna..al lang blij dat ik geen 200 pushups hoefde te doen.Wederom een klasse training, die push-up actie is heldhaftig kerel! Kapot gegaan zag ik al wel, en die chestpomp is sick!![]()
Ik moest toch echt mijn jas aan doen vandaag en de spierpijn valt me eigenlijk goed meeJij durft man, jij trekt geen jas oid meer aan morgen.
Maar ben je ook echt zwak op het laatste stukje van je presses, aangezien je floorpresses doet.
Ik ad je ff op FB man, zie veel gerechten en dat wil ik wel volgen!
Wat betreft die floorpresses heb ik binnen mijn huidige UB-LB schema ervoor gekozen mijn main lifts wat meer te assisten..
Wendler bevalt me prima inderdaad!haha ... nice man!
Wendler gaat je goed af lijkt het zo![]()

Thanks Pleister!Had het al voorbij zien komen op Facebook. Goed gedaan brah
Thanks ook! Vond op het filmpje alles er boven verwachting bruut uitzien..lekker veel strepen en lijnen! Komt door de kabel oefeningen met veel herhalingenLekkere bezig Marvin! Goede definitie bij de aanhechting van je borst..
Verder ook sterke trainingen! Wendler UB - LB ziet er goed uit.![]()

Ik moest toch echt mijn jas aan doen vandaag en de spierpijn valt me eigenlijk goed meeWat betreft die floorpresses heb ik binnen mijn huidige UB-LB schema ervoor gekozen mijn main lifts wat meer te assisten..
Ik doe daarom op mijn MP dag de floorpresses en op mijn benchdag pak ik na de verplichte sets nog 3 sets (first set last) welk ik paused doe. Mijn hele bench is zwak, dus zo pak ik beide kritieke punten...de lift off en de lock out![]()
Ik hou niet zo van badderen als ik eerlijk ben. Dan ga ik liever met mijn benen omhoog languit op de bank liggen165 push-ups respect gozer, alleen al die 46 reps in één keer vond ik al impressive.
Als het financieel uit kan en er ruimte in je badkamer voor is, zou ik zeker een bad overwegen voor de dagen dat je kreupel bent van de benen training
That feeling when you try the sit on the toilet after a legday![]()

Het zit er echt..Nice fysiek! en jij zeggen dat je stubborn bodyfat hebt??!?!?
Of ben ik nu gek..Ben ik ook benieuwd naarAh oké, ben benieuwd of het helpt. Concentreren op twee punten in de lift.
Daar heb je inderdaad gelijk in! Maar train vaak alleen, dus speel vaak op safe..Zou je dan niet beter de floorpress wat zwaarder kunnen pakken? Met 60kg reps draaien heb je niet zo veel aan wanneer je 100 er probeert uit te drukken.
Probeerde zelf altijd bij floorpress meer reps te maken met mijn 3rm op de bench.
Haha...het voelt wel 'veiliger'

Thanks, thanks, thanks!Haha heftige challenge man! Kan helaas het filmpje niet zien met mijn telefoon
Maar je fysiek is echt nice bro, jelly!
---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------
Haha heftige challenge man! Kan helaas het filmpje niet zien met mijn telefoon
Maar je fysiek is echt nice bro, jelly!
---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------
Heftige challenge man! Kan het filmpje helaas niet zien op mijn telefoon
Maar je fysiek is echt nice bro, jelly!![]()

Vond ik ook!

) + 4g BCAA + multivit + vit D