XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Jezus man, zo'n fysiek..daar teken ik voor.
****ing moordend die push ups gek :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.142
Morgen ook eens testen hoeveel ik er nog kan doen na een PUSH dagje :D

Wow, lijkt me echt dodelijk die push ups!
Pic ziet er goed uit!

Wederom een klasse training, die push-up actie is heldhaftig kerel! Kapot gegaan zag ik al wel, en die chestpomp is sick! :roflol:

Jij durft man :p, jij trekt geen jas oid meer aan morgen.
Maar ben je ook echt zwak op het laatste stukje van je presses, aangezien je floorpresses doet.
Ik ad je ff op FB man, zie veel gerechten en dat wil ik wel volgen!

haha ... nice man!

Wendler gaat je goed af lijkt het zo ;)

Had het al voorbij zien komen op Facebook:). Goed gedaan brah

Lekkere bezig Marvin! Goede definitie bij de aanhechting van je borst..

Verder ook sterke trainingen! Wendler UB - LB ziet er goed uit. :thumb:

• #11.150
Morgen ook eens testen hoeveel ik er nog kan doen na een PUSH dagje :D
Is een leuke challenge hoor! Zou hem alleen als ik jou was niet s'ochtends al plaatsen of er een tijd limiet aanhangen..:o

Wow, lijkt me echt dodelijk die push ups!
Pic ziet er goed uit!
Was ook dodelijk!!
Wederom een klasse training, die push-up actie is heldhaftig kerel! Kapot gegaan zag ik al wel, en die chestpomp is sick! :roflol:
Thanks Bart! Ik was helemaal verrot daarna..al lang blij dat ik geen 200 pushups hoefde te doen.

Wat ook wel een idee was geweest om bij elke like gewoon even gelijk 5 reps te maken. Had het een stuk makkelijker gemaakt

Jij durft man :p, jij trekt geen jas oid meer aan morgen.
Maar ben je ook echt zwak op het laatste stukje van je presses, aangezien je floorpresses doet.
Ik ad je ff op FB man, zie veel gerechten en dat wil ik wel volgen!
Ik moest toch echt mijn jas aan doen vandaag en de spierpijn valt me eigenlijk goed mee:o Wat betreft die floorpresses heb ik binnen mijn huidige UB-LB schema ervoor gekozen mijn main lifts wat meer te assisten..

Ik doe daarom op mijn MP dag de floorpresses en op mijn benchdag pak ik na de verplichte sets nog 3 sets (first set last) welk ik paused doe. Mijn hele bench is zwak, dus zo pak ik beide kritieke punten...de lift off en de lock out:D
haha ... nice man!

Wendler gaat je goed af lijkt het zo ;)
Wendler bevalt me prima inderdaad!:D
Had het al voorbij zien komen op Facebook:). Goed gedaan brah
Thanks Pleister!:thumbs:
Lekkere bezig Marvin! Goede definitie bij de aanhechting van je borst..

Verder ook sterke trainingen! Wendler UB - LB ziet er goed uit. :thumb:
Thanks ook! Vond op het filmpje alles er boven verwachting bruut uitzien..lekker veel strepen en lijnen! Komt door de kabel oefeningen met veel herhalingen:trollface:

Vanmorgen weer naar mijn werk gefietst...nou daar zat mijn lichte borst spierpijn niet bij in de weg, maar spreek alsjeblieft niet over mijn benen! De spierpijn van afgelopen zondag is bijna zo ondoenlijk in mijn quads en glutes dat ik bijna zou besluiten vandaag niet meer te gaan poepen!:o:rolleyes:

Tijdens het fietsen liep de hele boel volledig vol en stonden mijn benen volledig in de brand! Desondanks flink het gas erop gehouden!

Vanavond weer spelletjes avond met vrienden (Dominion) en 1 van mijn maten besloot dat het een goed idee was pizza te halen. Ik heb daarom mijn notenmix weg gelaten vandaag, dus wordt even smerig bikkelen vandaag...maar man, man wat gaat die pizza goed smaken! Weet nog niet precies wat het wordt, maar ga hem compleet vol met vlees laten gooien!

And yes...it fit's my macro's!;)

Voeding, dinsdag 11-03-2014:
6:30 8g BCAA + 250mg caffeine (rocketfull!)
9:00 1L groene thee
11:00 40g whey + 5g creatine + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 90g spinazie + 2 visolie
15:00 150g kipfilet + 90g spinazie
16:00 8g BCAA
17:00 30g casseine
18:30 Pizza met een hoop vlees/kip (IIFYM, ~1100kcals)
Pre-sleep: 3g D-aspartic acid

~1910kcals, E/K/V = 190g (40%) / 115g (24%) / 75g (36%)

165 push-ups respect gozer, alleen al die 46 reps in één keer vond ik al impressive.
Als het financieel uit kan en er ruimte in je badkamer voor is, zou ik zeker een bad overwegen voor de dagen dat je kreupel bent van de benen training :D
That feeling when you try the sit on the toilet after a legday :o

Nice fysiek! en jij zeggen dat je stubborn bodyfat hebt??!?!?

Ah oké, ben benieuwd of het helpt. Concentreren op twee punten in de lift.

Ik moest toch echt mijn jas aan doen vandaag en de spierpijn valt me eigenlijk goed mee:o Wat betreft die floorpresses heb ik binnen mijn huidige UB-LB schema ervoor gekozen mijn main lifts wat meer te assisten..

Ik doe daarom op mijn MP dag de floorpresses en op mijn benchdag pak ik na de verplichte sets nog 3 sets (first set last) welk ik paused doe. Mijn hele bench is zwak, dus zo pak ik beide kritieke punten...de lift off en de lock out:D

Zou je dan niet beter de floorpress wat zwaarder kunnen pakken? Met 60kg reps draaien heb je niet zo veel aan wanneer je 100 er probeert uit te drukken.

Probeerde zelf altijd bij floorpress meer reps te maken met mijn 3rm op de bench.

• #11.156
165 push-ups respect gozer, alleen al die 46 reps in één keer vond ik al impressive.
Als het financieel uit kan en er ruimte in je badkamer voor is, zou ik zeker een bad overwegen voor de dagen dat je kreupel bent van de benen training :D
That feeling when you try the sit on the toilet after a legday :o
Ik hou niet zo van badderen als ik eerlijk ben. Dan ga ik liever met mijn benen omhoog languit op de bank liggen ;)

Nice fysiek! en jij zeggen dat je stubborn bodyfat hebt??!?!?
Het zit er echt..;) Of ben ik nu gek..
Ah oké, ben benieuwd of het helpt. Concentreren op twee punten in de lift.
Ben ik ook benieuwd naar

Zou je dan niet beter de floorpress wat zwaarder kunnen pakken? Met 60kg reps draaien heb je niet zo veel aan wanneer je 100 er probeert uit te drukken.

Probeerde zelf altijd bij floorpress meer reps te maken met mijn 3rm op de bench.
Daar heb je inderdaad gelijk in! Maar train vaak alleen, dus speel vaak op safe..

Maar wat zou jij adviseren met mijn huidige 1RM van ~100kg op de bench?
Weet ik zo niet, vrij weinig
Haha...het voelt wel 'veiliger'

Haha heftige challenge man! Kan helaas het filmpje niet zien met mijn telefoon :(
Maar je fysiek is echt nice bro, jelly!

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Haha heftige challenge man! Kan helaas het filmpje niet zien met mijn telefoon :(
Maar je fysiek is echt nice bro, jelly! :thumb:

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Heftige challenge man! Kan het filmpje helaas niet zien op mijn telefoon :(

Prachtige challenge :D

• #11.159
Maar je fysiek is echt nice bro, jelly!

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Heftige challenge man! Kan het filmpje helaas niet zien op mijn telefoon :(
Thanks, thanks, thanks!:D
Vond ik ook!

Gisteren iets te debiel gedaan met avondeten! Ik kwam bij die maat van me en heb daar eerst de snoeppot geplunderd, vervolgens een reusachtige pizza besteld met shoarma, kip en paprika. Daarna nog een klein beetje stroopwafelpudding en omdat er een pizza shoarma teveel geleverd was heb ik ook nog om 20:30 3 extra stukken koud zitten wegknallen:eating:

Daarom vandaag maar iets rustiger aan! Verder had de chick waar ik mee aan het daten ben speciaal voor mij wat noodles gemaakt of althans speciaal voor mij wat bewaard welk ik vandaag als ontbijt ga eten!

Pre-workout neem ik toch maar even een halve scoop Assault, want ga de laatste tijd structureel te laat slapen!:rolleyes::o

Dag 2: Deadlift (Wendler) + LB (focus hamstrings):
Deadlift:
75kg: 5
92.5kg: 5
107.5kg: 3
122.5kg: 3
140kg: 3
157.5kg: 3+
165kg (jokersets +5%): 3?
122.5kg (first set last): 1-3x8
Speed boxsquat:10x2
Standing leg curl:3x12-15
Barbell calfraise:4x8-12
Seated calfraise:3x8-12
Abduction:3x8-15
Side ab-work:

Voeding, woensdag 12-03-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 175g noodles + 80g kipfilet + roerbak groente + wat teriyaki saus (leftovers:heart:) + 4g BCAA + multivit + vit D
12:30 225g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 visolie
15:00 225g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
Pre-workout: halve scoop assault (omdat het kan)
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + 5g creatine + banaan
18:00 325g zoete aardappel uit de oven + 100g kogelbiefstuk + 225g doperwten&wortelen + 20g casseine
Pre-sleep: 3g D-aspartic acid

~2620kcals, E/K/V = 180g (27%) / 325g (50%) / 65g (23%)

Laatst bewerkt:
Chick kookt nu al voor je.... alpha shit!

Terug
Naar boven