Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goood!

Dat is wel belangrijk ja..Goed bezig! Als marvin gaat daten: eerste eis is: ze moe t kip kunnen bakken XD.
Een vega chick komt er bij mij zowieso niet in 
I know...ik maak er een beetje een zooitje van de laatste dagen! Morgen nog maar even een schrale dag en dan vrijdag gewoon normaal zal de boel wel uitmiddelen.

Ik doe zaterdag al SLDL's, dus even geen GM's. Beetje te belastend ook voor mijn onderrug deze training.Probeer is wat good mornings voor je hamstrings, zul je geen spijt van krijgen.
3x195kg zat er niet in..dus een 3e jokerset heb ik laten schieten!
)Thanks Tim!
3x200kg volgende cycle zou niet verkeerd zijn!

Strepen waren wat minder na het pizza avondjeDikkr deadlifts kerel! Goede training ook voor de rest..
Komen die strepen al goed door![]()
Beetje vocht vast houden enzo..maar ben natuurlijk ook niet aan het cutten en sta volgens mij nog droog zat 
Die squats waren peanuts!

Thanks! Ben benieuwd wat ik er volgende week van bak!
Thanks

Mij hoor je niet klagen!Shit bro, jelly.
Zowel op je lifts als de date die voor je kookt.

Haha, thanks Bas! Dat gaat je zeker lukken! Je staat al aardig droog en je hebt een solide plan volgens mij!Nu net filmpje bekeken, maar staat er echt droog bij, hoop dat ik in de buurt van jouw vp kan komen in deze cut
edit: zie je training net , Heavy deadlifts
~Het waren p*ssy squats wat dat betreft! Ben blij dat ik de FSQ's eruit hebt gehaald na die deads..want dat slurpte echt mijn energie weg!op 3x190 mag je best tevreden zijn
Dat je dan nog energie hebt om te skwotten
Hoi Pleister

Mwoah dat was het niet! Mijn benen waren wel voldoende warm...

Ik dacht altijd dat ik het niet lekker vond...nonsens natuurlijkHnng chili con carne. Hier staat ook nog een portie die ik eens moet opmaken.
Waarom weigerde je dat vroeger?