- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Ik vond het heerlijk als ik eerlijk ben!

Mijn moeder had het prima klaar gemaakt! Voor herhaling vatbaar..jawel man, lekker met bruine bonenjullie kunnen het gewoon niet klaarmaken!
Valt mee gelukkig! Die speedboxes zijn nog prima te doen na de deads!Nice training, lijkt me zwaar na zo'n deads om nog aan squats te beginnen.
Avondeten heb ik geen idee van, maar calculeer daarom maar ~700kcals in.Zo is het maar net Bart! Die spijskaart moet zo groot mogelijk worden!Kijk aan, heb je weer wat nieuws in je spijskaart, haha.
Planning ook weer klaar. Werkze en trainze gozer

. 95kg voor 3 reps zat er voor mijn gevoel vandaag niet in..
)Had niet verwacht van iemand met zo'n grote focus op kracht een dergelijk schema te krijgen

Had niet verwacht van iemand met zo'n grote focus op kracht een dergelijk schema te krijgen![]()
Thanks in ieder geval! Wijkt voor nu alleen een beetje teveel af van Wendler en dat bevalt me welik lees gewoon alle t nation artikelen en wist dat deze eens voorbij was gekomen ;p

Behalve vandaag..vandaag was niet mijn dag!Het schema lijkt voor jou goed te werken, je pakt veel vpr de laatste tijd.
Thanks Frank...tja de vraag is hoe bulky wil je me zien?Inderdaad, wat Bart zegt!
Lekkere bench ook, heb je eigenlijk nog pics van jou toen je in je 'bulk' fase zat en je 85kg woog, ben benieuwd.

Horee sheet wat een verschil op die pics.
Hoe oud zijn deze?![]()
91kg was maart 2010. Mijn enige doel was toen zoals veel beginners om zo zwaar mogelijk te worden! Schiet je achteraf gezien geen reet mee op en ben toen uiteindelijk gestrand als fatty van 94kg na een jaar bulken op 3500-4000kcals (redelijk dirty bulk met veel etentjes e.d)84 kg ziet er nog goed uit! 91 kg heb je misschien te snel willen bereiken toen der tijd?

)
)Machine crunch:
50kg: 35 (voor strepen en lijntjes enzo![]()
)