Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Planning was een stuk of 15...maar bleef maar doorgaanDikke squat en wtf was je mrt doe toe press van 26 van plan xd

Thanks Bart! Zo is het maar net..Het kan niet altijd pieken zijn.
Prettig weekend brah
Dat dan weer wel! Squatten voelde echt als lood!We hebben allemaal wel eens een mindere squat dag
Lekker zware toe press man.
Thanks Lenn!
Geen idee..ik had weinig kennis en de focus hier op DBB lag behoorlijk op bulken toendertijd. Recompen en IF waren nog niet in de picture. Dus het was gewoon (dirty) bulken tot je lekker zwaar (en vet) was.Goede train marvin! Ja misschien iets tesnel toen dertijd gebulkt

Mwoah..was niet echt dik..maar vind het ook geen prachtig vetpercentage!
Dankje! Motiveert om nooit meer zo te worden.Ik vind hem daar persoonlijk best wel vet hoor. Dik is weer een ander verhaal ja.

)Zondag junkdag...Nachtje in hotel, epic food als ontbijt, middageten chinezen. Wat is gebeurd bro
![]()

Helaas geen pics!Pics van cardiosessie
Ben benieuwd of je deze week wat PR's kan zetten, goodluck!

Lijkt me ook niet inderdaad!Geen slechte start/planning om de nieuwe week te beginnen!![]()

True story! Mag van mij wel weer iets droger..maar dat komt wel weer!Je staat al shredded man..XD. betere vet verbrander bestaat er niet.. dan hitt cardio in de nacht.

Ik lust geen koffie...dus hou het bij die middelvingers

vaak wakker inderdaad..beetje rommelig in mijn kop en ondanks dat ik vroeg naar bed ging erg moe wakker geworden.Haha zag hem al voorbij komen :-p
Word je steeds wakker door de D-aspartic acid?
)
)
)