- Waardering
- 666
haha als marvin terug komt hier weet hij niet wats geburt, hele log vol spam!
tijd voor een hardcore training, laat maar eens wat magische cijfertjes zien vanavond
en weer een post erbij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha als marvin terug komt hier weet hij niet wats geburt, hele log vol spam!
tijd voor een hardcore training, laat maar eens wat magische cijfertjes zien vanavond

k*t SUPERDUDES!)
Ja...is zelfgemaakt..Lekkere training met PR's man.
Hebben jullie een zelfgemaakte wrist roller in de gym daar?

Thanks dumba en kwark!Poehhh dat was een dikke training makker! Hard gewerkt man![]()

Jaja, eindelijk 100kg..nu nog op de BOR (met fatsoenlijke uitvoering5 x 100 bb row begint al te tellen2 pr'tjes is naaaaaaiz!
Succes vandaag![]()
)..en thanks natuurlijk
Haha, thanks Sue!
Is zeker een lekkere oefening Loo, focust iets meer op het lagere deel van je lats!Lekker rug training Big Marv, ik denk dat ik die onderhandse barbell rows ook maar eens ga doen, lijkt me wel een lekkere variant op gewone BOR's.
Verder zit m'n borst aardig vol..triceps vallen wat tegen! Ik baal van het feit dat ik soms zonder spotter moet trainen en maar weinig mensen bereid genoeg zijn om te spotten!

Thanks kerel

Het gaat ehm niet om de incline..Mensen zijn niet bereid je te helpen in je gym ? Fuuuuu
Je bent trouwens niet de enige die inclines k*t vind haha!

ik kan het, ik vind flat benchen veel lekkerder aanvoelen dan de incline.Thanks kerel
Het gaat ehm niet om de incline..
maar om de incline benchpress..ik krijg gewoon geen goede mind-muscle connectie!![]()

Misschien een keer Guillotine bench press proberen, kijken hoe dat voelt
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/BBGuillotineBenchPress.html

Dat gaat ehm ook niet worden ik hou het wel op incline dumbbell press en incline fly'sMisschien een keer Guillotine bench press proberen, kijken hoe dat voelt
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/BBGuillotineBenchPress.html
Thanks mate!lekker trouwens nog die PR's van gisteren.
100kg :|