- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, nooit last van polsen met onderhandse greep. Pak ze iets breder als schouderbreedteLekkere trainingen kerel !
Die BB rows, onderhands, nooit last van je polsen? welke breedte neem je hem?
Nee kan niet goed snowboarden...heb wel heel stoer een broek en een jas gekocht, maar bak er maar weinig van. But it is all about the funKan je dat goed snowboarden, ik vind het dus echt moeilijk! Vreetsel ziet er goed uit.

Ga snowboarden...is net zo makkelijk/moeilijk en ziet er IMO wel beter uit!Ik ga voor het eerst van mijn leven op wintersport eind maart... denk dat ik op de skis ga staan... eng zat!

Ja zkrssss... het moet er natuurlijk wel uitzien hoe je de berg afgaatGa snowboarden...is net zo makkelijk/moeilijk en ziet er IMO wel beter uit!
No offence voor de skiers hier natuurlijk![]()

maw is gewoon normaal, iedereen behulpzaam beginner of gevorderd maakt niet uit. Af en toe die help kom je gewoon net ff die drempel over en volgende keer kan je het zelf...Kan het zeker eens proberen MET spotterJa zkrssss... het moet er natuurlijk wel uitzien hoe je de berg afgaat
1 plank ziet er beter uit dan 2
Veel plezier op je enkele plank vanavond! (beetje jaloers wel hoor dat wel)
Waarom nie strotduwen trouwens, gewoon 's proberen! Vond het wel fijne oef, natuurlijk als er iemand achter staat
Wel flauw dat mensen minder bereid zijn om te spotten... begrijp ik ook niet. Bij ons moet je soms bijna zeggen dat het juist NIET nodig ismaw is gewoon normaal, iedereen behulpzaam beginner of gevorderd maakt niet uit. Af en toe die help kom je gewoon net ff die drempel over en volgende keer kan je het zelf...

Goed idee, en thanks natuurlijk!!zielig ja als ze niet willen spotten, volgende keer als hun op de bank liggen en het moeilijk krijgen naartoe lopen en zeggen KOM OP, NOG 1, en als het halverwege niet meer lukt weglopen. weten ze waarvoor het nodig is
maar wel dikke db press trouwens!

Ik doe inline skaten, maar vind skien enigsindsIk vind skieen echt een stuk gemakkelijker dan snowboarden hoorMaar kdenk wel dat je als (ex-?)skater snowboarden rapper onder de knie gaat hebben dan iemand die het niet gewoon is om op één plank te staan
![]()
dus de keuze was snel gemaakt
!
!! Ondanks alles kan ik het niet nalaten toch te gaan vandaag!Precies, gewoon knallen met je donder.
als je niet boven de 30kg zit..
dan zwaait er wat![]()

Komt goed Dumba!
Ik ga het ook zeker proberen!!vermoeidheid is k*t, voor die dagen moet je eigelijk crack of zoiets pakken.
maar niet TE veel medelijden met jezelf, gewoon klappen en hoger dan 30!

Zie onder..Precies, gewoon knallen met je donder.
als je niet boven de 30kg zit..
dan zwaait er wat![]()

Ja jij zwaait!

skeelers? mis ik ietsTuurlijk ga je boven de 30 kg pressenHet komt wel goed!
Vette foto btw op je skeelers!
?Hmm, skeelers...Tuurlijk ga je boven de 30 kg pressenHet komt wel goed!
Vette foto btw op je skeelers!

Is ook geluktskeelers? mis ik iets?
30KG moet lukken buffe skater
! Zie onderstaande

), 6x34kg, 6x32kg, 5x32kg (Toch best redelijk IMO
)
maagkramp!!!! = snel naar huis!