Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lekkere trainingen kerel !

Die BB rows, onderhands, nooit last van je polsen? welke breedte neem je hem?

Kan je dat goed snowboarden, ik vind het dus echt moeilijk! Vreetsel ziet er goed uit.

Ik ga voor het eerst van mijn leven op wintersport eind maart... denk dat ik op de skis ga staan... eng zat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.124
Lekkere trainingen kerel !

Die BB rows, onderhands, nooit last van je polsen? welke breedte neem je hem?
Nee, nooit last van polsen met onderhandse greep. Pak ze iets breder als schouderbreedte

Kan je dat goed snowboarden, ik vind het dus echt moeilijk! Vreetsel ziet er goed uit.
Nee kan niet goed snowboarden...heb wel heel stoer een broek en een jas gekocht, maar bak er maar weinig van. But it is all about the fun:D:D

Ik ga voor het eerst van mijn leven op wintersport eind maart... denk dat ik op de skis ga staan... eng zat!
Ga snowboarden...is net zo makkelijk/moeilijk en ziet er IMO wel beter uit! :rolleyes:

No offence voor de skiers hier natuurlijk:p

Ga snowboarden...is net zo makkelijk/moeilijk en ziet er IMO wel beter uit! :rolleyes:

No offence voor de skiers hier natuurlijk:p
Ja zkrssss... het moet er natuurlijk wel uitzien hoe je de berg afgaat :p
1 plank ziet er beter uit dan 2;)
Veel plezier op je enkele plank vanavond! (beetje jaloers wel hoor dat wel)

Waarom nie strotduwen trouwens, gewoon 's proberen! Vond het wel fijne oef, natuurlijk als er iemand achter staat :D
Wel flauw dat mensen minder bereid zijn om te spotten... begrijp ik ook niet. Bij ons moet je soms bijna zeggen dat het juist NIET nodig is :p maw is gewoon normaal, iedereen behulpzaam beginner of gevorderd maakt niet uit. Af en toe die help kom je gewoon net ff die drempel over en volgende keer kan je het zelf...

zielig ja als ze niet willen spotten, volgende keer als hun op de bank liggen en het moeilijk krijgen naartoe lopen en zeggen KOM OP, NOG 1, en als het halverwege niet meer lukt weglopen. weten ze waarvoor het nodig is
maar wel dikke db press trouwens!

Ik vind skieen echt een stuk gemakkelijker dan snowboarden hoor :D Maar kdenk wel dat je als (ex-?)skater snowboarden rapper onder de knie gaat hebben dan iemand die het niet gewoon is om op één plank te staan :D

• #1.128
Ja zkrssss... het moet er natuurlijk wel uitzien hoe je de berg afgaat :p
1 plank ziet er beter uit dan 2;)
Veel plezier op je enkele plank vanavond! (beetje jaloers wel hoor dat wel)

Waarom nie strotduwen trouwens, gewoon 's proberen! Vond het wel fijne oef, natuurlijk als er iemand achter staat :D
Wel flauw dat mensen minder bereid zijn om te spotten... begrijp ik ook niet. Bij ons moet je soms bijna zeggen dat het juist NIET nodig is :p maw is gewoon normaal, iedereen behulpzaam beginner of gevorderd maakt niet uit. Af en toe die help kom je gewoon net ff die drempel over en volgende keer kan je het zelf...
Kan het zeker eens proberen MET spotter:rolleyes:

zielig ja als ze niet willen spotten, volgende keer als hun op de bank liggen en het moeilijk krijgen naartoe lopen en zeggen KOM OP, NOG 1, en als het halverwege niet meer lukt weglopen. weten ze waarvoor het nodig is
maar wel dikke db press trouwens!
Goed idee, en thanks natuurlijk!!:D

Ik vind skieen echt een stuk gemakkelijker dan snowboarden hoor :D Maar kdenk wel dat je als (ex-?)skater snowboarden rapper onder de knie gaat hebben dan iemand die het niet gewoon is om op één plank te staan :D
Ik doe inline skaten, maar vind skien enigsinds :gay: dus de keuze was snel gemaakt;)

invert.JPG

Maar daar heb je toch gewoon schoenen aan ? of uh ?

• #1.130
Pff, nu weet ik weer hoe het is om op te zijn, helemaal op..finaal naar de klote! Lekker avondje gesnowboard gister, echter was ik gister niet stuk te krijgen, maar toen ik rond 01:00uur vannacht thuis kwam voelde ik het al…een hoop pijntjes en een leeg gevoel! Vanochtend om 6:45 opgestaan om mezelf wakker te douchen, maar zit echter nog in een rush, een rush van vermoeidheid gepaard met een bonkende hoofdpijn:mad:!

Ik verwacht daarom ook niet al teveel van mijn training vanavond! Daar ik twee weken terug nog 2x6x36kg pakte op de seated db schoulderpress, mag ik vandaag denk in m’n handen klappen van plezier als ik 30kg 5 keer omhoog krijg:( !! Ondanks alles kan ik het niet nalaten toch te gaan vandaag!

Do: Schouders + traps + buik
Seated db schoulderpress: 5x6
Upright row: 5x6
Rear lateral raise: 3x6-8
Side raise: 3x6-8

Behind the back barbell shrugs: 4x6
Machine shrugs: 3x10

Voeding donderdag 10-12-2009:
7:30 50g brinta + 45g whey + 30rozijnen, visolie en multivit + banaan + plakje onbijtkoek met boter
9:00 3 boterhammen kip + kalkoenfilet (125g)
11:00 200g kipfilet + 40g basmati rijst en 100g sperzibonen
12:30 4 boterhammen (3 kip- + kalkoenfilet (125g) + 1 pindakaas (20g)) + appel
15:00 200g kipfilet + 40g basmati rijst en 100g sperzibonen + appel
17:30 Avondeten
17:45 2 scoops superpump250 (40g)
18:15-20:00 1scoop size on (43g)
20:30 40g whey + banaan + 10g notenmix
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Goed bezig en suc6 vandaag.:)

vermoeidheid is k*t, voor die dagen moet je eigelijk crack of zoiets pakken.
maar niet TE veel medelijden met jezelf, gewoon klappen en hoger dan 30!

Precies, gewoon knallen met je donder.
als je niet boven de 30kg zit..
dan zwaait er wat;)

Succes Marvin, verstand op nul en gaan. :D

• #1.136
Komt goed Dumba!
vermoeidheid is k*t, voor die dagen moet je eigelijk crack of zoiets pakken.
maar niet TE veel medelijden met jezelf, gewoon klappen en hoger dan 30!
Ik ga het ook zeker proberen!!:D

Precies, gewoon knallen met je donder.
als je niet boven de 30kg zit..
dan zwaait er wat;)
Zie onder..;)
Ja jij zwaait!

Succes Marvin, verstand op nul en gaan. :D
:fire::fire:

Tuurlijk ga je boven de 30 kg pressen :D Het komt wel goed!
Vette foto btw op je skeelers!

• #1.139
Tuurlijk ga je boven de 30 kg pressen :D Het komt wel goed!
Vette foto btw op je skeelers!
Hmm, skeelers...:rolleyes:

Maar thanks hoor dude!:D

skeelers? mis ik iets:roflol: ?

30KG moet lukken buffe skater
Is ook gelukt:D! Zie onderstaande:fire:

Pff, dat viel me alles mee! Voor het brakke gevoel dat ik had vandaag! Wel wat last van wat pijntjes in m'n ondrarm, maar dat verdwijnt hopelijk van zelf!

Tip van de dag:
Train niet je buik als je maag/darmkramp hebt!!:eek:

Schouders, traps en poging tot buik:
Seated db schoulder press: 2x20x12kg (warmup), 6x36kg (YES!), 5x36kg (:mad:), 6x34kg, 6x32kg, 5x32kg (Toch best redelijk IMO:D)
Upright row (schouder breedte grip): 10x27.5kg, 10x37.5kg, 8x42.5kg, 2x6x42.5kg + nog wat gooi en smijtwerk gewoon omdat het kan..

Vanaf hier even klooien met schouder oefeningen..puur op zoek naar goede bewegingen!
Bent over single arm side raise: 3x10x10kg
Single arm side raise (met lange hold bovenin): 2x8x8kg
Bent over side raise (static hold): 1 minuut met 6kg:o

Behind the back shrugs: 10x60kg, 8x80kg, 6x90kg, 6x80kg
Kneeling machine shrugs: 3x10x84kg

Abmachine: 15x30kg, 12x43kg --> :eek: maagkramp!!!! = snel naar huis!:rolleyes::p

Ruim boven de 30 kg dus :D Voor 'op' te zijn is dit een zeer puike prestatie kerel!!

Skeelers = inline skates, of niet :D?

Terug
Naar boven