AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Nice training ondanks je instelling van te voren :D! hahaha

Swagger+1 :thumbup: hehe

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Ruim boven de 30 kg dus :D Voor 'op' te zijn is dit een zeer puike prestatie kerel!!

Skeelers = inline skates, of niet :D?
Viel mij ook super mee! Want viel rond 17:00 nog bijna in slaap! Maar een goed bord spinazie en een flink stuk panga stond ik weer op scherp! behalve m'n maag dan:mad:

En ja..ik noem het (inline) skates:D

Goed getraind. Dat invert plaatje is dat in Gouda ? ik herken dit ergens van geloof ik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.145
Oja ik had wat foto's gemaakt, maar ga ze eerst voor mezelf goedkeuren...:rolleyes:

Nu met foto''s!! Ben niet tevreden met me bulkie buik..en m'n bicep aanspannen terwijl die camera een eeuw doet over een foto is ook k*t! Maar goed er zijn foto's..helaas wel door mezelf gemaakt! Maar dat komt zo, ik stond laatst een pose te doen komt er een gast binnen staat ie heel dom te kijkeen en zegt ie: "WTF, ben jij nou weer dom aan het doen" (niet echt bereidwillige mensen om foto's te maken dus;))

Gaat lekker toch ouwe! Lekker wat massa erop plakken van de winter, goed bezig.
Niet zeuren over dat buikje; bulkmodus ON, hoort erbij. Gewoon niet te hoog laten oplopen. Hoe kom je trouwens aan dat litteken?

• #1.148
Gaat lekker toch ouwe! Lekker wat massa erop plakken van de winter, goed bezig.
Niet zeuren over dat buikje; bulkmodus ON, hoort erbij. Gewoon niet te hoog laten oplopen. Hoe kom je trouwens aan dat litteken?
Vorig jaar rond deze tijd geopereerd aan m'n blinde darm...wat een hel was dat! Stil liggen en niks doen! Maar hij is helaas zo lelijk geheeld:mad: M'n zusje had toevallig hetzelfde 4 maanden eerder, bij haar zie je vrijwel niets meer!..

Misschien te vroeg weer begonnen met ijzer smijten, maar denk gewoon dat het te maken heeft met een slecht herstellend vermogen van de huid..

Maar thanks voor de props in ieder geval...al vind ik persoonlijk dat m'n vet/vocht al enigsinds uit de hand loopt...:rolleyes:

Goeie training marrie marvin. :D

Marvin
Marvin is een Keltische jongensnaam. Het betekent `beeldschone zee`.

:wave:

Lekkere training alsnog:thumbup:. Die zessendertigers pressen is niet niks, zeker als je ze moet cleanen elke keer;)

haha goede training swaggerking.
hoef dus niet te zwaaien <3

goed bezig geweest, lekkere presses!
nu is iedereen weer trots op je

pffft, een strongman competitie in het achterhoofd?

• #1.154
Goeie training marrie marvin. :D

Marvin
Marvin is een Keltische jongensnaam. Het betekent `beeldschone zee`.

:wave:
Jaja..beeldschone zee is in da house!!:bow:
Lekkere training alsnog:thumbup:. Die zessendertigers pressen is niet niks, zeker als je ze moet cleanen elke keer;)
Dat cleanen breekt idd enigsinds op...maar aan laten geven vind ik ook gay:gay:

haha goede training swaggerking.
hoef dus niet te zwaaien <3
Nope ik zwaai wel even!:wave:

goed bezig geweest, lekkere presses!
nu is iedereen weer trots op je
Gelukkig maar:D

pffft, een strongman competitie in het achterhoofd?
Niet bepaald! Ben niet echt sterk om eerlijk te zijn en vind het ook niet fijn daarop te trainen...of was het sarcasme?:rolleyes:

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #1.155
Vandaag even een beetje erommeld in de gym! Al drie dagen al wat maag/darm klachten dus voelde me niet top!:( Maar desalnietteplus een pr neergeknald:fire:

Training zaterdag:
Incline db press (60gr): 6x36kg, 4x5x34kg
Benchpress: 15x60kg, 7x80kg, 3x100kg (allemaal spot:mad:), 5x90kg (2 spot:mad:), 6x80kg, 12x60kg (met moeite:rolleyes:)
Incline fly's (60gr): 10x18kg, 10x16kg, 10x14kg, 10x12kg

Single arm side raise: 10x8kg, 10x10kg, gooien en smijten met 18kg (aar voelde wel aardig)

Deadlift ss single leg extention: 3x10x60kg ss 3x10x36kg
Deadlift (1 RM's): 6x100kg, 1x130kg, 1x160kg, 1x180kg, 0x200kg (:(), 1x190kg (PR!!!):fire:

Barbell curl: 10x30kg, 2x8x35kg, 8x30kg
Hammer curl (alternate): 6x20kg, 6x18kg, gooien + smijten met 28kg (6x), 6x16kg, 10x12kg

Barbell seated calf raise: 15x60kg, 12x100kg, 2x10x130kg, 2x8x160kg
Single leg toepress: 4x10x111.5kg (verschillende standen)

Side machine crunch: 3x12x30-36kg
In opdruk houding staan met voeten op bankje en handen op swissbal: 2x30sec. :eek:

Voeding zaterdaG:
8:30 60g brinta + 50g whey en 30g rozijnen + 250g verse ananas en 200ml innocent fruit smoothie
9:30 2 scoops supperpump
10:15-12-15 1 scoop size on
12:30 1 banaan + 50g whey
14:00 4 boterhammen + 150g eiwitrijk belleg
16:00 150g biefstuk + 100ml fruit smoothie
17:00-21:00 buffet van oom en tante die 25jaar getrouwd zijn
23:30 250ml magere kwark

En wat voor een pr! Was het een nipte fail die 200? En wat was je vorige 1rm?
Zwaar geknald voor een zaterdagochtend!

Sterke dead !
Hopelijk kan je het jaar afsluiten met 200kg :D

Mooie training Marv. Erg sterk ben je wel man. Nais.

Nu ff wat meer spierconditie en reps maken man. Maar dat komt wel goed met je gappie, prettig weekend gozer! KARMA! (zodra ik je kan geven dan ghehehe)

foto's zijn goed Marvin. Goed fysiek heb je man! en serieus...schijt op dat buikje man, that's part of the plan!

qua trainingen gaat het prima zie ik. mooi dat je 190 gelift hebt! op naar die 200!

Toch die 190 :D!
200 helemaal niet van de grond of half gefaald ?

Spread the Swag
Have a nice weekend. :thumbup:

Terug
Naar boven