XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Te shaky om fatsoenlijke swelfies te maken ;)

IMG_20140317_171050.jpg

IMG_20140317_171221.jpg

would hit

Merk jij dat je tijdens je cut/bulk wat je ook doet:p dat je toch sterker kan worden? Dus zonder al teveel te vreten

Nette train! Bodyweight MP is zeker bewonderingswaardig!

Ondanks de shaky handen oog je echt hard en ook vol. Netjes man! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.224
Yes!!:cheer:
Merk jij dat je tijdens je cut/bulk wat je ook doet:p dat je toch sterker kan worden? Dus zonder al teveel te vreten
Ik merk zeker dat ik sterker wordt! Af en toe een vreetdagje tussendoor moet kunnen en blijf ondanks dat redelijk lean en pak gewoon PR's!:D Mag niet klagen!
Nette train! Bodyweight MP is zeker bewonderingswaardig!

Ondanks de shaky handen oog je echt hard en ook vol. Netjes man! :thumb:
Thanks gozer!:D

Nice man, dikke mijlpaal gehaald:).

Klasse progress bro! En nu er overheen knallen!

Nice bodyweight MP, very mirin.

Inderdaad een dikke mijlpaal, congrats!

• #11.229
Waarom wel seflie's maar geen video's van sterke lifts?

Aardig droog nog, ik zou tekenen zeg :o

That's one big biceps bro! :thumbs:

Hoppa, je presskracht stijgt lekker door:thumbs:
Gefeliciteerd met je mijlpaal.

• #11.234
Waarom wel seflie's maar geen video's van sterke lifts?
Die selfies maak ik ook alleen als er niemand in de kleedkamer is ;). Bij mij in de gym is het niet de gewoonte van alles te filmen en wil daar mensen niet mee belasten.

Maar ga overwegen in ieder geval morgen mijn telefoon mee te nemen voor mijn deads!
Aardig droog nog, ik zou tekenen zeg :o
Ik vind mijn droogheid niet helemaal zoals ik het wil*! Droog genoeg voor de meeste, maar mijn taille is me even wat teveel gestegen de laatste tijd, dus ga volgende week weer even iets zakken qua kcals.

* mede doordat ik weer thuis woon en vaak de noodzaak voel alle pannen leeg te eten. Zo ook gisteren waar ik 700kcals had ingecalculeerd voor het avondeten, maar weet zeker dat dan bijna 1000 moet zijn geweest. Heb namelijk 3.5 medium wrap op met een shitload gehakt (300+ g) en een beetje kaas..:eating:
Thanks Lenn! De pomp zat er aardig in inderdaad!
Hoppa, je presskracht stijgt lekker door:thumbs:
Gefeliciteerd met je mijlpaal.
Ik hoop dat die ook nog wel blijft stijgen! Het zal fijn zijn om meer als bw te kunnen MP'en en mijn bench moet toch eigenlijk eens naar 1.5x bw!

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Vandaag weer een rustdag na een gruwelijk brakke nacht! Snap er geen ruk van, maar was 5:00uur klaar, maar dan ook echt klaarwakker! Toen maar besloten niet meer te gaan slapen en een beetje in mijn nest met mijn telefoon te klooien tot het kwart voor 6 was.

Toen ben ik er maar uit gegaan, heb mijn BCAA's en cafeine erin gegooid en ben vol goede moed gaan fietsen! Zware tegenwind vanmorgen, dus een smerige pomp! Ik hoop daarom zo, zo verschrikkelijk dat de wind niet draait vandaag, want dan ben ik vanmiddag lekker snel thuis:thumbs:

Verder is het vandaag weer spelletjes avond (Dominion) met vrienden en heb ik geen zeggenschap wat betreft het eten..vandaar de wederom vette avondmaaltijd (niet mijn idee:o)

Zoals hierboven ook al enigsinds gezegd zal ik volgende week en de week erna even mijn kcals weer wat omlaag schroeven, want ben niet helemaal tevreden met mijn fysiek. Het belangrijkste daarbij is dat ik wel mijn Wendler targets blijf pakken, maar hoef niet perse elke keer PR's te pakken met de jokersets...lukt dat wel is dat natuurlijk ook prima ;) Ik ga dus ook geen extreme dingen doen, gewoon de trainingsdagen iets omlaag en thuis niet elke avond alle pannen leeg likken:rolleyes:

Voeding, dinsdag 18-03-2014:
6:00 6g BCAA + 250mg cafeïne
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 5g creatine + 50g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 90g spinazie + 2 visolie
15:00 150g kipfilet + 90g spinazie
16:00 4g BCAA
17:00 30g casseine
18:15 ~225g pasta met boursin, ui, cherry tomaat & kipfilet (~850kcals)
Pre-sleep: 3g D-aspartic acid

~1925kcals, E/K/V = 180g (37%) / 70g (14%) / 105g (48%)

Gratz met al je (V)PR's met natuurlijk de mooiste op de MP

Wat een discipline marvin. je gaat maar door he. trainingen in orde voeding blijft top. daar kan ik nog wat van leren :o

Marv ! Ben je toch stiekem naar de 'darkside' overgelopen of wat? :p

t*ring gast wat een fysiek! en dat zonder aas :) netjes!

• #11.239
Gratz met al je (V)PR's met natuurlijk de mooiste op de MP
Thanks was er zelf zeer tevreden mee!:D
Wat een discipline marvin. je gaat maar door he. trainingen in orde voeding blijft top. daar kan ik nog wat van leren :o
Thanks man! Ik vind het zelf niet moeilijk, omdat ik liever structuur heb dan chaos..

Marv ! Ben je toch stiekem naar de 'darkside' overgelopen of wat? :p
Helaas niet! Want kan wel wat extra buffness en power gebruiken ;)
t*ring gast wat een fysiek! en dat zonder aas :) netjes!
Thanks man! Goed dat te horen! Nu mijn benen nog even wat bijtrekken, want die vind ik in verhouding gewoon te klein..

Maar als je echt voor massa wilt, moet je dan niet iets hoger in je reps gaan zitten? Ik ga persoonlijk erg goed op HIT (Blood & Guts)

Terug
Naar boven