- Waardering
- 4.424
would hit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes!!

Ik merk zeker dat ik sterker wordt! Af en toe een vreetdagje tussendoor moet kunnen en blijf ondanks dat redelijk lean en pak gewoon PR's!Merk jij dat je tijdens je cut/bulk wat je ook doetdat je toch sterker kan worden? Dus zonder al teveel te vreten
Mag niet klagen!Thanks gozer!Nette train! Bodyweight MP is zeker bewonderingswaardig!
Ondanks de shaky handen oog je echt hard en ook vol. Netjes man!![]()

Thanks allen!

Die selfies maak ik ook alleen als er niemand in de kleedkamer isWaarom wel seflie's maar geen video's van sterke lifts?
. Bij mij in de gym is het niet de gewoonte van alles te filmen en wil daar mensen niet mee belasten. Ik vind mijn droogheid niet helemaal zoals ik het wil*! Droog genoeg voor de meeste, maar mijn taille is me even wat teveel gestegen de laatste tijd, dus ga volgende week weer even iets zakken qua kcals.

Thanks Lenn! De pomp zat er aardig in inderdaad!
Ik hoop dat die ook nog wel blijft stijgen! Het zal fijn zijn om meer als bw te kunnen MP'en en mijn bench moet toch eigenlijk eens naar 1.5x bw!Hoppa, je presskracht stijgt lekker door
Gefeliciteerd met je mijlpaal.
)
Ik ga dus ook geen extreme dingen doen, gewoon de trainingsdagen iets omlaag en thuis niet elke avond alle pannen leeg likken
Thanks was er zelf zeer tevreden mee!Gratz met al je (V)PR's met natuurlijk de mooiste op de MP

Thanks man! Ik vind het zelf niet moeilijk, omdat ik liever structuur heb dan chaos..Wat een discipline marvin. je gaat maar door he. trainingen in orde voeding blijft top. daar kan ik nog wat van leren![]()
Helaas niet! Want kan wel wat extra buffness en power gebruikenMarv ! Ben je toch stiekem naar de 'darkside' overgelopen of wat?![]()

Thanks man! Goed dat te horen! Nu mijn benen nog even wat bijtrekken, want die vind ik in verhouding gewoon te klein..t*ring gast wat een fysiek! en dat zonder aasnetjes!