MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

BW MP is een super mijlpaal, die heb ik helaas nog niet :(

Fijne spelletjes avond kerel! Niet stiekem valsspelen wah....

Sterke MP!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.244
BW MP is een super mijlpaal, die heb ik helaas nog niet :(
En nu erover heen!
Fijne spelletjes avond kerel! Niet stiekem valsspelen wah....
Thanks! Niet valsgespeeld..heb van de 4 potjes er 2 gewonnen en 1 gedeeld eerste!:D
Thanks man!:D

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

Vanmiddag weer deadliften! Voel me redelijk brak vanmorgen, maar dat zal vast in de loop van de morgen beter worden! Ik vind het erg lekker, maar moet toch zeggen dat ik vanavond helaas boerenkool met worst eet! Fit namelijk niet in mijn macro’s.. te hoog in vet en uiteindelijk dus ook kcals!

Verder is mijn zus jarig vandaag, maar zal ik vanavond voor de afwisseling eens een keer sterk zijn en alles (op wat stukjes komkommer na) laten staan!:thumbs:

Dag 2: Deadlift (Wendler) + LB (focus hamstrings):
Deadlift:
75kg: 5
92.5kg: 5
107.5kg: 3
132.5kg: 5
150kg: 3
165kg: 1+
172.5kg (jokersets +5%): 1?
132.5kg (first set last): 1-3x8
Speed boxsquat:10x2
Standing leg curl:3x12-15
Barbell calfraise:4x8-12
Seated calfraise:3x8-12
Abduction:3x8-15
Side ab-work:

Voeding, woensdag 19-03-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 120g havermout + 30g whey + 35g rozijnen + 125g ananas + multivit + vit D
12:30 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 visolie
15:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 125g ananas
Pre-workout: ½ scoop assault + 1/2 scoop maximize
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + 5g creatine + banaan
18:00 Boerenkool (500g?) met rookworst (150g?) + 20g casseine
Pre-sleep: 3g D-aspartic acid

~3125kcals, E/K/V = 190g (24%) / 405g (52%) / 80g (24%)

Eerst de MP mijlpaal & nu de +3000 calorieën..

38e.jpg

Gefeliciteerd makker. Verder veel succes vandaag.

• #11.247
5/3/1 is echt super zet geweest voor je kracht!
Merk je er ook qua fysiek al de voordelen van de zwaardere gewichten?

En congratz met je mijlpaal man!
Denk dat over tijdje die oude PR's gaan sneuvelen!! ;)

• #11.249
5/3/1 is echt super zet geweest voor je kracht!
Merk je er ook qua fysiek al de voordelen van de zwaardere gewichten?

En congratz met je mijlpaal man!
Denk dat over tijdje die oude PR's gaan sneuvelen!! ;)
Fysiek verwacht ik uberhaupt niet zoveel meer als ik eerlijk ben! Wat betreft mijn oude pr's hoop ik toch die bench eens te verbreken! Deads zou een 3xbw wel mooi zijn imo.

Squats ben ik aan het ovetwegen full te gaan doen, dus dat wordt 8 stappen terug denk.. :o

Fysiek verwacht ik uberhaupt niet zoveel meer als ik eerlijk ben! Wat betreft mijn oude pr's hoop ik toch die bench eens te verbreken! Deads zou een 3xbw wel mooi zijn imo.

Squats ben ik aan het ovetwegen full te gaan doen, dus dat wordt 8 stappen terug denk.. :o

Uhhh wat voor squats doe je nu dan? :o

3xBW zou sowieso ziek wezen!

Kijk anders eens naar je wilksscore destijds en nu hedendaags bij grote 3
Vind dat zelf betere maatstaf omdat je dan lichaamsgewicht erin meeneemt!

• #11.251
Uhhh wat voor squats doe je nu dan? :o

3xBW zou sowieso ziek wezen!

Kijk anders eens naar je wilksscore destijds en nu hedendaags bij grote 3
Vind dat zelf betere maatstaf omdat je dan lichaamsgewicht erin meeneemt!
Parallel squats..soms twijfel ik weleens of ik dat wel haal (geen spiegel bij mijn squatrek). Wilks is inderdaad de beste maat om je krachtstats te meten omdat je daarin je bw meeneemt.

Parallel squats..soms twijfel ik weleens of ik dat wel haal (geen spiegel bij mijn squatrek). Wilks is inderdaad de beste maat om je krachtstats te meten omdat je daarin je bw meeneemt.

Ja ga ik bij de meet ook hanteren ;)
Niet vergeten je first attampts nog op te leveren hè :p
Kan je mooi doen na aanleiding van deze week.

• #11.253
Ja ga ik bij de meet ook hanteren ;)
Niet vergeten je first attampts nog op te leveren hè :p
Kan je mooi doen na aanleiding van deze week.
Ik ben bang dat ik de meet niet kan! Ze draaien die week een fabriekstrial en moet 24uur per dag standby staan voor analytische ondersteuning!:sad: Heb al vrijstelling gekregen voor die nacht (Crazyland) en ben daarom bang dat ik de meet niet mee ga maken!

Had motivatie en techniek technisch wel goed geweest voor me!:o Maar crazyland gaat echt voor...:D

Marvin, gwn altijd full doen, nooit nog twijfelen of je te diep gaat. En als je dan gaat maxen gewoon iets vroeger stoppen dan je gewoon bent. ;)

Ik zou juist proberen altijd dezelfde diepte aan te houden bij normale squats, zeker als je een keer een PR wilt zetten is het lekker als je de techniek er gewoon goed in hebt zitten en niet opeens anders moet gaan doen dan dat je normaal doet.

• #11.256
Marvin, gwn altijd full doen, nooit nog twijfelen of je te diep gaat. En als je dan gaat maxen gewoon iets vroeger stoppen dan je gewoon bent. ;)

Ik zou juist proberen altijd dezelfde diepte aan te houden bij normale squats, zeker als je een keer een PR wilt zetten is het lekker als je de techniek er gewoon goed in hebt zitten en niet opeens anders moet gaan doen dan dat je normaal doet.

Ik ga niet nu gelijk overstappen. Ik voeg misschien wat lichte(re) sets full squats toe aan mijn schema om vast te wennen. Over een tijdje zal ik daar mijn nieuwe Wendler squat max op basseren (zal een stuk lager zijn) en vanuit hier weer terug opbouwen

Dat bedoelde ik ook niet. Doelde meer op Lenn, dat het niet verstandig is om tijdens elke training op een bepaalde manier te squatten en dan op een eventuele wedstrijd of PR poging iets (heel) anders te gaan doen.

Ik ben bang dat ik de meet niet kan! Ze draaien die week een fabriekstrial en moet 24uur per dag standby staan voor analytische ondersteuning!:sad: Heb al vrijstelling gekregen voor die nacht (Crazyland) en ben daarom bang dat ik de meet niet mee ga maken!

Had motivatie en techniek technisch wel goed geweest voor me!:o Maar crazyland gaat echt voor...:D

:treuren:

Dat bedoelde ik ook niet. Doelde meer op Lenn, dat het niet verstandig is om tijdens elke training op een bepaalde manier te squatten en dan op een eventuele wedstrijd of PR poging iets (heel) anders te gaan doen.

Hier zit inderdaad wel waarheid in! Mij lukt het trouwens wel goed. Ik merk bij mij nu het echt zwaar wordt ik minder diep ga. Volgens mij is dit een automatisme. Maar ik weet dat als ik me iets inhoudt dat ik nog steeds onder parallel zit.

Nice man, bw mp!
Gisteren beetje in kunnen houden tijdens spelletjes avond?

Terug
Naar boven