- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu erover heen!BW MP is een super mijlpaal, die heb ik helaas nog niet![]()
Thanks! Niet valsgespeeld..heb van de 4 potjes er 2 gewonnen en 1 gedeeld eerste!Fijne spelletjes avond kerel! Niet stiekem valsspelen wah....

Thanks man!

Wees maar gerust..volgende week gewoon weer 2700kcals

Thanks man. Hopelijk zit er een PR in vandaag!
Fysiek verwacht ik uberhaupt niet zoveel meer als ik eerlijk ben! Wat betreft mijn oude pr's hoop ik toch die bench eens te verbreken! Deads zou een 3xbw wel mooi zijn imo.5/3/1 is echt super zet geweest voor je kracht!
Merk je er ook qua fysiek al de voordelen van de zwaardere gewichten?
En congratz met je mijlpaal man!
Denk dat over tijdje die oude PR's gaan sneuvelen!!![]()

Fysiek verwacht ik uberhaupt niet zoveel meer als ik eerlijk ben! Wat betreft mijn oude pr's hoop ik toch die bench eens te verbreken! Deads zou een 3xbw wel mooi zijn imo.
Squats ben ik aan het ovetwegen full te gaan doen, dus dat wordt 8 stappen terug denk..![]()

Parallel squats..soms twijfel ik weleens of ik dat wel haal (geen spiegel bij mijn squatrek). Wilks is inderdaad de beste maat om je krachtstats te meten omdat je daarin je bw meeneemt.Uhhh wat voor squats doe je nu dan?
3xBW zou sowieso ziek wezen!
Kijk anders eens naar je wilksscore destijds en nu hedendaags bij grote 3
Vind dat zelf betere maatstaf omdat je dan lichaamsgewicht erin meeneemt!
Parallel squats..soms twijfel ik weleens of ik dat wel haal (geen spiegel bij mijn squatrek). Wilks is inderdaad de beste maat om je krachtstats te meten omdat je daarin je bw meeneemt.

Ik ben bang dat ik de meet niet kan! Ze draaien die week een fabriekstrial en moet 24uur per dag standby staan voor analytische ondersteuning!Ja ga ik bij de meet ook hanteren
Niet vergeten je first attampts nog op te leveren hè
Kan je mooi doen na aanleiding van deze week.
Heb al vrijstelling gekregen voor die nacht (Crazyland) en ben daarom bang dat ik de meet niet mee ga maken!
Maar crazyland gaat echt voor...
Marvin, gwn altijd full doen, nooit nog twijfelen of je te diep gaat. En als je dan gaat maxen gewoon iets vroeger stoppen dan je gewoon bent.![]()
Ik zou juist proberen altijd dezelfde diepte aan te houden bij normale squats, zeker als je een keer een PR wilt zetten is het lekker als je de techniek er gewoon goed in hebt zitten en niet opeens anders moet gaan doen dan dat je normaal doet.
Ik ben bang dat ik de meet niet kan! Ze draaien die week een fabriekstrial en moet 24uur per dag standby staan voor analytische ondersteuning!Heb al vrijstelling gekregen voor die nacht (Crazyland) en ben daarom bang dat ik de meet niet mee ga maken!
Had motivatie en techniek technisch wel goed geweest voor me!Maar crazyland gaat echt voor...
![]()

Dat bedoelde ik ook niet. Doelde meer op Lenn, dat het niet verstandig is om tijdens elke training op een bepaalde manier te squatten en dan op een eventuele wedstrijd of PR poging iets (heel) anders te gaan doen.