hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had deze post even niet gezien, maar de3nk niet dat het zo eenvoudig ligt..Maar als je echt voor massa wilt, moet je dan niet iets hoger in je reps gaan zitten? Ik ga persoonlijk erg goed op HIT (Blood & Guts)
Dat doe ik ook niet gelukkig, squat iedere keer ongeveer hetzelfdeDat bedoelde ik ook niet. Doelde meer op Lenn, dat het niet verstandig is om tijdens elke training op een bepaalde manier te squatten en dan op een eventuele wedstrijd of PR poging iets (heel) anders te gaan doen.
Sorry Tim!

Dan zit het goed! Je hebt ook powerlifting wedstrijden gedaan toch?Hier zit inderdaad wel waarheid in! Mij lukt het trouwens wel goed. Ik merk bij mij nu het echt zwaar wordt ik minder diep ga. Volgens mij is dit een automatisme. Maar ik weet dat als ik me iets inhoudt dat ik nog steeds onder parallel zit.
Ik heb me in kunnen houden hoor! Heb netjes 1 keer opgeschept en het toetje (bananenkwark) en ook alle snaaisel laten staanNice man, bw mp!
Gisteren beetje in kunnen houden tijdens spelletjes avond?
Thanks man!
Inderdaad
Vandaag weer low carb, low calorie door jullie!
Het bevalt me prima!!Damn, je gaat echt goed op met Wendler, weer een PR!

Dan weet je in ieder geval een goede vorm aan te houden!Super training marvin!
Jep ik heb 2 of 3 keer wedstrijd mee gedaan ja.![]()
Dat zag ik achteraf ook inderdaad!zag het filmpje al op FB ... ging nog aardig vlot man

Hier zit inderdaad wel waarheid in! Mij lukt het trouwens wel goed. Ik merk bij mij nu het echt zwaar wordt ik minder diep ga. Volgens mij is dit een automatisme. Maar ik weet dat als ik me iets inhoudt dat ik nog steeds onder parallel zit.
Yes! Je hoort me ook niet klagen!
Die 132.5kg en 150kg had ook zonder straps wel gekund, maar vind dan dat ik teveel kracht verspeel op grip en dat boeit me eigenlijk totaal niet. Magnesium mag niet bij mij in de gym en mixed grip vind ik kloteNice !!! weer een PR te pakken, benieuwd naar vid van je DL
Het enigste wat ik apart vind is dat je al redelijk snel naar straps grijpt, ooit overwogen om magnesium te gebruiken ?

Pfiew...gelukkig maar!Lekker training Marvin!
En maak je geen zorgen je bent bij lange na niet dik hoor!

Mwoah..heb niet echt PL ambities! En vind daarvoor voor het mooie mijn bench te zwak!Everybody wants to be a bodybuilder, but don’t nobody want to lift no heavy-ass weights
Sterke deads! Je was van plan om aan de pl wedstrijd mee doen? In -80kg class? Misschien doe ik ook mee
Het zijn inderdaad van die deelblokjes. Die pleur ik op zondag erboven op en dan warm ik mijn meals op in de magnetron!Knallende deadlift. dayum.
Warm jij je spinazie eerst nog op, of pak je gewoon van die bevroren blokjes?
Ik niet

Ik laat ze gewoon ontdooien bovenop mijn mealsDoelde meer op eerst koken (of hoe dan ook opwarmen), of gewoon in een bakje doen en laten ontdooien.
Aangezien overal op de verpakking 6-8 minuten koken staat.