Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes! Shredder dag!mooie planning weer kerel, ook weer lekker gefietst. hoppa

Nee, wordt er wel goed vasculair van, maar het is eigenlijk meer dat ik vandaag een beetje leegloop..Blaas jij trouwens ook niet enorm op als je van een low carb dag ineens jezelf volpropt met carbs?![]()
Mmmmm, Marf fullscreen op mn tv met die fapgeluiden op de achtergrondZiet er soepel uit man.

Viel me achteraf ook op!
Tja, de eeuwige discussie over handschoenen.. Ik gebruik ze gewoon ondanks dat op fora als dit maar al te graag geroepen wordt dat het gay is. Ik vind bodybuilding en gewichten tillen erg leuk, maar uiteindelijk doe ik het voor de looks en daar horen nu eenmaal geen met eelt bezaaide handen bij IMO.Mwa, makkie, ziet er altijd makkelijker uit dan het is volgens mij. Zeker wel nice, op dit BW. Krijg alleen wel de kriebels als ik die handschoentjes en al die technogym apparatuur zie.

Hmm, wat zal ik hier eens op zeggen..Mmmmm, Marf fullscreen op mn tv met die fapgeluiden op de achtergrondZiet er soepel uit man.

Dat hoop ik wel ja! Sooooon..

Thanks man! Hopelijk vanmiddag ook weer een knaltraining!Weer keihard getraind man! En shape is nog steeds klasse![]()
Thanks (en welkom)!

Lijntjes, adertjes, alles

Thanks (en welkom)

Thanks Frank..Damn, shape ziet er goed uit.
Droog en goede lijnen op je borst
Hmm, meeste vet bevind zich rond mijn gehele midsectie, onderrug en buik.
Thanks Pleister!

)