FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het toch leuk vinden eens 115kg of meer te benchen
Thanks!
Daarom

Misschien vervangen voor dumbels in de hoop dat ik daarbij geen last heb..PR is PR inderdaad...
Ik zou de shrugs er tijdelijk even uitlaten als dat klachten provoceert.
Zit je al bijna tegen een deload aan? Het viel mij een beetje op dat het e.e.a. niet van harte ging![]()
Daarom! En tot nu toe pak ik de PR's met jokersets, en haal ik nog redelijk makkelijk mijn repouts..dus er zit nog wel wat rek in

Daarom!

Zo is het maar net!Wendler gaat nu eenmaal stapje per stapje. Nette PR man!
Thanks Dave!

Nog even hier op terugkomende zou ik eigenlijk moeten deloaden, maar haal na 2 cycles mijn targets nog. Daarom plak ik er nog 1 cycle aan en zal ik mijn deload daarna doenPR is PR inderdaad...
Ik zou de shrugs er tijdelijk even uitlaten als dat klachten provoceert.
Zit je al bijna tegen een deload aan? Het viel mij een beetje op dat het e.e.a. niet van harte ging![]()
Omdat ik het niet shredded genoeg vind en deze week twee 'All you can eat' etentjes heb heb ik alvast wat minder rijst bereid voor de dagen na vandaag en ga ik buiten de all you can eats (morgen+vrijdag) om weer even wat lager te gaan zitten in kcals.lekkere pr op de bench en nog steeds shredded zie ik![]()
.
Laatst 130 gram havermout zitten weg-eten, damn wat veel!
Ik stop het werkelijk in mijn holle kies...zo lekker. Als ik niet baggervet zou worden van veel meer eten zou ik het zeker doen!Laatst 130 gram havermout zitten weg-eten, damn wat veel!
Ik ook Tim..voel me niet top nu..Ben zo benieuwd wat je nu weer neer gaat zetten met die squat!!![]()
Ik hou ervan om af en toe een beetje te cutten, dus doe het met plezier.Wil gewoon net iets droger!Je moet echt niet zeiken over je shape met strepen op je chest na low carb zonder pump. Mensen op Crazyland gaan al geilen op je fysiek, en alleen 'kenners' gaan t verschil zien tussen nu en drie weken als je low gaat![]()
Ik ontbijt standaard met 125gr en krijg het verassend makkelijk weg inmiddels. Ik doe langer over drie boterhammen met pindakaas.
No magic today..just a cassual 1x195kg squat..Succes met je training. We zullen er naar uitkijken welke "magic" je nu weer laat zien![]()

Nog droger ja!

Moet kunnen toch?

)
)
), 13 (2f.)
)
)The magic does'nt happen!Hoi Marvin, je hebt een foutje gemaakt denk ik.
Ik zie nergens PR staan..

Squat:
157.5kg (1+): 5 (oef, wat moeizaam!)
180kg (jokersets +15%): 1
195kg (jokersets +25%): 1 (geen PR, maar wel lekker!)
205kg (jokersets +30%): F (Tja, dat was gecontrolleerd zakken....tot de safety bars)