MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal waar, zeker gezien mijn lijf eigenlijk een beetje aan een deload toe is! Maar mijn lijf moet nog maar even geduld hebbenPrecies. Hoeft niet elke training jezelf helemaal de t*ring in te trainen.

Deze en volgende week zal ik geen jokersets toepassen, week 3 wil ik wel weer kijken of er hier en daar een PR te pakken valt.Goede training!
Slim om ook geen jokersets te doen deze keer!

Nope..even mijn lijf een soort van rust gunnenVariatie in avondeten is voor mij echt een must. Houdt het leuk.
Dit keer gene jokersets?

Myo-sets neem ik aanzienlijk minder rust (paar ademteugen) en doe ik er vaak meer van achter elkaar. Bij rest-pause hou ik zelf circa 15-20seconden aan. Het zal elkaar niet veel ontlopen, maar vind myo sets een stuk zwaarderwat is het verschil volgens jou tussen myo set en rest pause

Dat is niet mijn ding! Ben gek op pindakaas, maar dan wel op brood!Eet nu ook elke dag havermout, dan met pindakaas! zeker een aanrader![]()

)Thanks! Was wel even pittig! Een 12e rep zat er ook even niet in11 x 155 kerel, geen sterretjes gezien.... erg netjes

Yes!

Jup..met die mini wheelsDamn nette gewichten kerel! En dat met die kleine beentjes![]()

Thanks man!
Die full squats gaan we langzaamaan maar eens verzwaren!
Jup..moet toch af en toe zonder straps gaan liften, maar die repots doe ik het niet. Grip fail zou me teveel kostbare reps kosten!
Klopt..volume op deadsIdd. Zo'n repout op een deadlift is zowiezo killing!

Yes, we gaan lekker door!

Thanks Herkuul! Hoe is het met jou dan??

Nou dat is wel gelukt!!Heerlijke bench repout, vandaag al het gevreet er weer af trainen?