FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik jouw trainingen lees wil ik ook terug beginnen met bulk & Wendler![]()
goeie training
al vind ik die hele hype rondom die PWO een beetje overdreven denk ik, kan me niet voorstellen dat dit wonderspul is
goeie training
al vind ik die hele hype rondom die PWO een beetje overdreven denk ik, kan me niet voorstellen dat dit wonderspul is

Bij gaat altijd mn gezicht en sommige delen van mn lichaam tintelen.![]()

Hmm, dat zowieso niet. Maar kreeg er zeker een goede drive van...Nice man! Is de pre-wo een beetje te vergelijken met de oude 1.3dmaa producten, mits je daar ervaring mee hebt? (Jack3d, NoxiPro, Crack etc).
Zo is het maar net!Zeer sterke training Marvin! Dit hoort bij de 10% van de trainingen die beter gaan dan normaal!![]()
Gewoon doen...Als ik jouw trainingen lees wil ik ook terug beginnen met bulk & Wendler![]()

Ik hou jullie niet tegen

Ik vind het prima spul! Maar wel enigsinds duur. Ik ga zowieso altijd 2 scoops nemen en dan bevat een potje slechts de hoeveelheid voor 15 trainingen..Nondeju wat een training zeg! Hmmm misschien maar een potje van de spul bestellen voor de rugby wedstrijden....
Het is ook geen wonderspul, maar het kan mij persoonlijk goed helpen net even dat beetje meer te geven!goeie training

Ik train op zaterdag buiten de PWO om ook fasted, dat kan ook wel schelen natuurlijk..Als je 's ochtends traint en je bent om wat voor reden dan ook nog suf, dan kan een PWO wel lekker zijn.
Zoals je kan zien heeft Marvin ook 's ochtends getraind en viel hij in deze omstandigheden erg goed! Dat kan je alleen niet elke keer verwachten van een PWO.
Thanks Lenn!
True story!
Zie onderstaandeBij gaat altijd mn gezicht en sommige delen van mn lichaam tintelen.![]()

Dit dus..

Dat zenuwachtige is er bij de meeste wel vanaf door de DMAA eruit te halen of je moet gevoelig zijn voor cafeine.Lekkere squat bro
gaat lekker dan die pre work out ben er zelf niet zo voor te vinden, noxplode vond ik vroeger wel een goede andere die ik gehad hebben waren te zwaar, werd zenuwachtig van, belemerde men training meeste zijn ook uit de handel genomen zegt genoeg denk
wat magnetron zegt klopt jammer genoeg ook wel denk![]()

Het klinkt misschien debiel, maar ik train nu eenmaal beter als ik iets eet dat zoet smaakt voor mijn training...

Het klinkt misschien debiel, maar ik train nu eenmaal beter als ik iets eet dat zoet smaakt voor mijn training...![]()
Het klinkt misschien debiel, maar ik train nu eenmaal beter als ik iets eet dat zoet smaakt voor mijn training...![]()