MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zeer sterke training Marvin! Dit hoort bij de 10% van de trainingen die beter gaan dan normaal! :thumb:

Als ik jouw trainingen lees wil ik ook terug beginnen met bulk & Wendler :(

Nondeju wat een training zeg! Hmmm misschien maar een potje van de spul bestellen voor de rugby wedstrijden....

goeie training

al vind ik die hele hype rondom die PWO een beetje overdreven denk ik, kan me niet voorstellen dat dit wonderspul is

goeie training

al vind ik die hele hype rondom die PWO een beetje overdreven denk ik, kan me niet voorstellen dat dit wonderspul is

Als je 's ochtends traint en je bent om wat voor reden dan ook nog suf, dan kan een PWO wel lekker zijn.

Zoals je kan zien heeft Marvin ook 's ochtends getraind en viel hij in deze omstandigheden erg goed! Dat kan je alleen niet elke keer verwachten van een PWO.

Lekkere squats Marvin!

'you can sell a bodybuilder anything.'

Lekkere squat bro :thumbs:

gaat lekker dan die pre work out ben er zelf niet zo voor te vinden, noxplode vond ik vroeger wel een goede andere die ik gehad hebben waren te zwaar, werd zenuwachtig van, belemerde men training meeste zijn ook uit de handel genomen zegt genoeg denk :p

wat magnetron zegt klopt jammer genoeg ook wel denk :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.392
Nice man! Is de pre-wo een beetje te vergelijken met de oude 1.3dmaa producten, mits je daar ervaring mee hebt? (Jack3d, NoxiPro, Crack etc).
Hmm, dat zowieso niet. Maar kreeg er zeker een goede drive van...

Het kan ook placebo zijn geweest, maar dat zullen volgende trainingen moeten gaan uitwijzen!:thumbs:

Zeer sterke training Marvin! Dit hoort bij de 10% van de trainingen die beter gaan dan normaal! :thumb:
Zo is het maar net!

Als ik jouw trainingen lees wil ik ook terug beginnen met bulk & Wendler :(
Gewoon doen...:rolleyes:

Ik hou jullie niet tegen ;)
Nondeju wat een training zeg! Hmmm misschien maar een potje van de spul bestellen voor de rugby wedstrijden....
Ik vind het prima spul! Maar wel enigsinds duur. Ik ga zowieso altijd 2 scoops nemen en dan bevat een potje slechts de hoeveelheid voor 15 trainingen..
goeie training

Het is ook geen wonderspul, maar het kan mij persoonlijk goed helpen net even dat beetje meer te geven!:D

Als je 's ochtends traint en je bent om wat voor reden dan ook nog suf, dan kan een PWO wel lekker zijn.

Zoals je kan zien heeft Marvin ook 's ochtends getraind en viel hij in deze omstandigheden erg goed! Dat kan je alleen niet elke keer verwachten van een PWO.
Ik train op zaterdag buiten de PWO om ook fasted, dat kan ook wel schelen natuurlijk..
Thanks Lenn!
'you can sell a bodybuilder anything.'
True story!
Bij gaat altijd mn gezicht en sommige delen van mn lichaam tintelen. :o
Zie onderstaande ;)
Dat is door de dosering beta-alanine
Dit dus.. ;)
Lekkere squat bro :thumbs:

gaat lekker dan die pre work out ben er zelf niet zo voor te vinden, noxplode vond ik vroeger wel een goede andere die ik gehad hebben waren te zwaar, werd zenuwachtig van, belemerde men training meeste zijn ook uit de handel genomen zegt genoeg denk :p

wat magnetron zegt klopt jammer genoeg ook wel denk :D
Dat zenuwachtige is er bij de meeste wel vanaf door de DMAA eruit te halen of je moet gevoelig zijn voor cafeine.

Even een voedselupdate van deze rustdag! Lekker IIFYM's:rolleyes:

Voeding zondag 30-03-2014:
12:00 6g BCAA
13:30 250mg cafeine + 2 vit B
14:30 Medium frites, grote big Mc, 6 mc nuggets met mosterd saus en een cola light
17:45 125g kogelbiefstuk + 150g kipfilet + 40g whey + 30g casseine
19:00 6g BCAA
Pre-sleep: 3g D-aspartic acid

~2200kcals, E/K/V: 190g (35%) / 135g (25%) / 100g (40%)

Gewoon doen?

Deal.

• #11.394
:thumbs:

Pfoe, wat voel ik me verrot vandaag!! Het is net of ik 3 uur heb gemist in plaats van een uur..:eek:

Maar goed..de planning voor vandaag!

Dag 1: MP + UB:
MP:
32.5kg: 5
37.5kg: 5
45kg: 3
50kg: 3
55kg: 3
62.5kg: 3+
50kg (first set last): 1-3x8
Floorpress:4x8-12
Reverse grip barbell row:4x8-12
Lat-pulldown:3x8-12
(Standing cable) Fly’s:3x8-12
EZ-bar tricep extention:3x8-12
Dumbel curl:2x8-12

Voeding, maandag 31-03-2014:
8:30 1L groene thee
11:00 100g havermout + 30g whey + 25g rozijnen + multivit + vit D
12:30 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 visolie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
Pre-workout: Appel
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + banaan
18:00 Avondeten (~700kcals) + 20g casseine
Pre-sleep: 3g D-aspartic acid

~2670kcals, E/K/V = 190g (28%) / 360g (54%) / 55g (18%)

Dikke Pre-workout!

• #11.396
Succes met trainen vandaag, ik geniet lekker van een rustdag

Het gaat lekker hier Marvin;)

Wat ik mij afvroeg, ik zie bij jou vaak ''jokersets'' & ''myo'' sets staan. Kun jij mij uitleggen wat dit inhoudt?

Terug
Naar boven