magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes weer kerel, alles binnen een uurtje wordt flink tempo er in houden!
Thanks allen! Als ik het dreig niet te halen skip ik de leg curls en het ab-work...Wordt nog aardig aanpoten. Dat allemaal in één uur.
Ik pak altijd dropsetjes en supersetjes in een uur, maar dat is zeker niet echt "wendler" style?![]()

De gym gaat vandaag (helaas)pas om 16:00 open, maar raad eens wie er kwart voor 4 de deur al gaat barikaderen..ssucces! uurtje zou net moeten kunnen. tenzij squat rack in bezet is
Misschien moet ik na mijn deads ook maar wat dingen supersetten..Ik pak altijd dropsetjes en supersetjes in een uur, maar dat is zeker niet echt "wendler" style?![]()
dit dusJe mag supersetten van Wendler, als je maar niet je main oefening superset en daar je rust voor neemt om op een acceptabele repout te komen![]()

Ach, vind het ook gewoon lekker. Dus houdt ehm erin. Dextro kost gelukkig ook geen reet..ga natuurlijk ook niet de vitargo of waxy maize. Verder zitten er ook nog wat mineralen in de dextro en omdat ik best vaak kramp heb is dat ook wel welkom.Nog steeds aan de bro-science dextro post workout Marvin??EAT YOUR FOOD BRO! ;-)
lekker die deadlift ! Voeding is wel wat laag voor trainingsdag
lekker die deadlift ! Voeding is wel wat laag voor trainingsdag
Haha, of teveel carbs op een rustdag

Lolll die is gaarTja dan kom je in de gym om te benchen...is het bankje van de bench weg. Moest opnieuw bekleed worden.
Daarom bij gebrek aan beter maar vanuit het powerrack gebencht. Waardeloos unracken zeg![]()
Ik kwam ook echt binnen en zei tegen de eigenaar: "Hoe the **** moet ik nu gaan benchen dan
"Thanks man!
Pff, het resultaat zal vast leuk zijn! Maar man, man niks voor mij deze drukte..Die deadlift is hard bro, mooi die 10 x 160+. Je bent er maar weer druk mee, huisje, werk, trainen... good days
Thanks man!

)
)Is wel begrijpelijk dat je wat motivatie probs hebt kerel, je bent ook erg druk nu met andere dingen. Komt vast weer goed als de rust ks weder gekeerd.
Volgende week deloaden! Deze week eerst nog Wendler week 3!Toch prima training , deloaden binnekort kan dan ook.geen kwaad toch![]()

, E/K/V = 185g (30%) / 320g (51%) / 55g (19%)