Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Wauw man, sterke MP!
much miring
such motivation

so jelly

Mp in de pocket!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.463
Indrukwekkende mp

Je kan bijna meer MPressen dan Bankdrukken :) ik moet ook eens meer gaan junken om wat meer PR's te scoren :P

damn kerel ... je bent al aardig sterk aan het worden sinds dat Wendler gebeuren ;)

Pfoe wat een MP !

belachelijk goede mp!

• #11.469
Thanks WWE!
Je kan bijna meer MPressen dan Bankdrukken :) ik moet ook eens meer gaan junken om wat meer PR's te scoren :P
Haha, junken doet je goed...voor PR's dan ;)
damn kerel ... je bent al aardig sterk aan het worden sinds dat Wendler gebeuren ;)
Wendler bevalt me goed inderdaad!

Thanks man:D
Merci!

Ben benieuwd wat morgen me weer brengt! Deadlift PR zou toch mooi zijn!:thumbs:

Vandaag is een rustdag

Voeding 08-04-2014:
10:00 6g BCAA + 250mg caffeine
11:30 40g whey + blik monster energy light + calcium + vit D
13:00 150g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie + 10g BCAA
17:30 35g casseine
18:30 ~600g Lasagna (~950kcals)
Pre-sleep: 3g D-aspartic acid

~1770kcals, E/K/V = 185g (42%) / 65g (14%) / 85g (44%)

Gvd 1770 kcals :roflol:

Zit ik hier met 1 maaltijd van bijna 1770 kcals :D

hooree shit 1770 kcals

Mp gaat lekker.
Maar 1700 kcal waarvan 950 tegen de avond? Hoe houd je het vol?

• #11.474

Zit ik hier met 1 maaltijd van bijna 1770 kcals :D

Mp gaat lekker.
Maar 1700 kcal waarvan 950 tegen de avond? Hoe houd je het vol?

Tja..en daarom kon het niet uitblijven dat ik me nog iets te buiten ging na de lasagna...tel er nog maar een.mini beetje ijs en snoepjes bij, maar het totaal komt vast nog niet hoger dan 2500kcals uit :o.

Echter baal ik er wel een beetje van, maar dat compenseer ik eventueel donderdag wel.. met oog op crazyland zaterdag ;)

1700 is zelfs wat ik zou mogen nemen op een cut-dag bro! sick

Waarom ga je dan 1770kcal eten als je het toch niet volhoudt? Gooi dan wat extra voedsel er in zodat je tenminste niet 4x in de week nog een cheatmeal naar binnen moet rossen om normaal te blijven functioneren.

• #11.477
1700 is zelfs wat ik zou mogen nemen op een cut-dag bro! sick

Waarom ga je dan 1770kcal eten als je het toch niet volhoudt? Gooi dan wat extra voedsel er in zodat je tenminste niet 4x in de week nog een cheatmeal naar binnen moet rossen om normaal te blijven functioneren.

Ik ben normaal behoorlijk gedisciplineerd als het om eten gaat, maar heb ook niet echt een doel momenteel en dan wordt ik watmmakkelijker met junken. Echter mag ik blij zijn dat ik slechts 1700 had ingecalculeerd, want als ik dat hoger had ingezet had ik hoogstwaarschijnlijk het snoep en ijs ook nog wel gegeten..

Pure damage control dus..

Ik ben normaal behoorlijk gedisciplineerd als het om eten gaat, maar heb ook niet echt een doel momenteel en dan wordt ik watmmakkelijker met junken. Echter mag ik blij zijn dat ik slechts 1700 had ingecalculeerd, want als ik dat hoger had ingezet had ik hoogstwaarschijnlijk het snoep en ijs ook nog wel gegeten..

Pure damage control dus..

Nou gedisciplineerd?

Afgelopen weken vlogen de pannekoeken, schepsnoep, bakken ijs en zakken m&m's in het rond. Zou je dan niet beter nog een kleine maaltijd(bv whey met havermout) later op de dag nemen zodat je niet aan de junkfood gaat en de dag later nog minder kcal gaat eten waardoor het door blijft gaan.

Hiermee niet zeggend dat ik geweldig eet, maar ik "straf" mezelf niet met onnodig lage kcal inname.

• #11.479
Nou gedisciplineerd?

Afgelopen weken vlogen de pannekoeken, schepsnoep, bakken ijs en zakken m&m's in het rond. Zou je dan niet beter nog een kleine maaltijd(bv whey met havermout) later op de dag nemen zodat je niet aan de junkfood gaat en de dag later nog minder kcal gaat eten waardoor het door blijft gaan.

Hiermee niet zeggend dat ik geweldig eet, maar ik "straf" mezelf niet met onnodig lage kcal inname.
Ik denk dat ik als het kan meer dedicated kan eten als de meeste lezers hier (no offence ;)). Het 'probleem' is dat het niet moet momenteel en dan hanteer ik wat meer IIFYM's. Als ik gisteren inderdaad die whey met havermout had gepakt had ik alsnog carb cravings gekregen en de snoeppot bij vrienden leeg gegeten.. dan was het dus dubbel op geweest.

Ik begrijp precies wat je bedoeld hoor en waardeer de gedachte gang. Echter ben ik een persoon die altijd, maar dan ook echt altijd zin heeft om te eten..en heeft het bovenstaande voor mij weinig zin helaas.

Verder mag het misschien raar klinken, maar ik vind het heerlijk om mezelf te straffen met van die extreem lage dagen. Geeft me een goed gevoel:o

Ja ik ben raar! Zal jullie donderdag laten zien dat ik mezelf wel aan mijn extreem lage schema kan houden ;)

---------- Toegevoegd om 06:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:35 ----------

Hier de planning voor vandaag!

Ben benieuwd, want ben voor mijn werk weer extreem vroeg opgestaan!:eek!:

Dag 2: Deadlift (Wendler) + LB (focus hamstrings):
Deadlift:
80kg: 5
97.5kg: 5
112.5kg: 3
137.5kg: 5
155kg: 3
170kg: 1+
177.5kg (jokersets +5%): singles till fail
137.5kg (first set last): 1-3x8
Speed boxsquat:6x2
Full squat:3x8-12
Standing leg curl:3x12-15
Barbell calfraise:4x8-12
Seated calfraise:3x8-12
Abduction:3x8-15
Side ab-work:

Voeding, woensdag 09-04-2014:
6:00 blikje light energy drink:o
9:00 1L groene thee
11:00 95g havermout + 30g whey + 25g rozijnen + multivit + vit D
12:30 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 visolie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
Pre-workout: ½ scoop assault + scoop Maximize
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + banaan
18:00 Roerbaknoodles Kerrie met kip en roerbakgroente (~650kcals) + 25g casseine
Pre-sleep: 3g D-aspartic acid

~2510kcals, E/K/V = 190g (30%) / 300g (48%) / 60g (22%)

Terug
Naar boven