Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Skip!
Yes you should beWauw man, sterke MP!
much miring
such motivation
so jelly

Yes! Op naar de 90kg MP
Thanks WWE!
Haha, junken doet je goed...voor PR's danJe kan bijna meer MPressen dan Bankdrukkenik moet ook eens meer gaan junken om wat meer PR's te scoren
![]()

Wendler bevalt me goed inderdaad!damn kerel ... je bent al aardig sterk aan het worden sinds dat Wendler gebeuren![]()
Thanks man

Merci!
Mp gaat lekker.
Maar 1700 kcal waarvan 950 tegen de avond? Hoe houd je het vol?
.
1700 is zelfs wat ik zou mogen nemen op een cut-dag bro! sick
Waarom ga je dan 1770kcal eten als je het toch niet volhoudt? Gooi dan wat extra voedsel er in zodat je tenminste niet 4x in de week nog een cheatmeal naar binnen moet rossen om normaal te blijven functioneren.
Ik ben normaal behoorlijk gedisciplineerd als het om eten gaat, maar heb ook niet echt een doel momenteel en dan wordt ik watmmakkelijker met junken. Echter mag ik blij zijn dat ik slechts 1700 had ingecalculeerd, want als ik dat hoger had ingezet had ik hoogstwaarschijnlijk het snoep en ijs ook nog wel gegeten..
Pure damage control dus..
Ik denk dat ik als het kan meer dedicated kan eten als de meeste lezers hier (no offenceNou gedisciplineerd?
Afgelopen weken vlogen de pannekoeken, schepsnoep, bakken ijs en zakken m&m's in het rond. Zou je dan niet beter nog een kleine maaltijd(bv whey met havermout) later op de dag nemen zodat je niet aan de junkfood gaat en de dag later nog minder kcal gaat eten waardoor het door blijft gaan.
Hiermee niet zeggend dat ik geweldig eet, maar ik "straf" mezelf niet met onnodig lage kcal inname.
). Het 'probleem' is dat het niet moet momenteel en dan hanteer ik wat meer IIFYM's. Als ik gisteren inderdaad die whey met havermout had gepakt had ik alsnog carb cravings gekregen en de snoeppot bij vrienden leeg gegeten.. dan was het dus dubbel op geweest.

Ik denk dat ik als het kan meer dedicated kan eten als de meeste lezers hier (no offence).