Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes! Zo is het maar net!
Was weer tevreden!
Bij mij komt er inderdaad ook nog 2 keer 13km fietsen bijMijn internet deed wat lastig dus.
I'm with ya op deze low carb dag bro. Zo meteen nog eventjes cardio doen in het zonnetje om wat extra te compenseren =$

Thanks man!

Dinsdag 80.5kg

Ehm...ja

Schat hem zelf iets hoger, maar denk nog wel single digit
Low carb is helemaal goed gekomen! Niks extra gepakt!Gefeliciteerd met je Deadlift !en succes vandaag met low carb
![]()

, klaarkomen soms wel erg moeizaam en de bodybuilding technisch vervelendste ik hou meer vocht vast rond mijn middel wat ik ook doe met mijn dieet.
Thanks Bart! Ik doe mijn best!Knalluh vanavond gozer, ik zal der eentje op je proosten!
Ik moet nog trainen vandaag, dit is enkel de planning voor vandaagLol, dat is dan ook weer heul veul carbs vandaag. Dikke deadlift gek! Je weet niet meer hoeveel singles je eruit hebt geperst? Vanwaar die aanpak? (in b4 lees het boek)

MoeilijkMoeilijk he veel eten! ben van plan om vanaf vandaag te gaan bulken... dan is het elke traininsdag high carb dag![]()

Weinig eten daarentegen..Daarentegen zou ik zonder problemen alles verdubbelen!

is de groene thee duurder geworden ofzo gezien je nog maar één kopje drinkt ipv 1L ofzo![]()

Tja..wil het nu niet zien als een gave! Maar mocht ik ooit gaan kuren wordt 4500-5000kcals een makkie (ook 'clean')
Wahaha..scherp Rob! Heb er toch een liter van gemaakt!is de groene thee duurder geworden ofzo gezien je nog maar één kopje drinkt ipv 1L ofzo![]()

Wahahaha...heb al wel een nieuwe vriendin en er moet ook gefeest wordenLol haha. Misschien is het crisis bij Marvin? Alhoewel, het is uit met zijn vriendin, dan heb je meestal juist meer geld over![]()

)
Was zeker lekker!!
)
)