magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is aankomend weekend ook Pasen*Blijven leven hè Marvin.
Dan maar een kleine cut voorliefnemen straks.

en gourmetten 
Thanks man! Ben benieuwd!Ben zelf ook naar need for speed geweest een aantal weken terug, geen slechte film, afgezien ervan dat ik de meeste (race) films tegenwoordig cliché vind
Enjoy![]()
Ben ook benieuwd!ik ben benieuwd naar de nieuwe hydroxycut. laat ons weten hoe het bevalt!![]()

Bedankt voor het advies!

Hou op zeg! Het is om de zoveel tijd noodzakelijk kwaad, maar vind er echt geen ruk aan!Toch een beetje saai zo n deload, maarja t moet maar.

I needed it. Veel pijntjes, zeurklachten en toch wel stevig vermoeid de laatste tijd. Had er nu 3 wendler cycles achter elkaar opzitten. Nu eerst 1 week deload en dan zeker weer 2 volle cycles, misschien weer 3. Gewichten zijn buiten de deadlifts om ongeveer 70% van wat ik normaal doe.Je moet niet per se een week deload doen op 50% van je max. Deload zelf eigenlijk nooit. Wanneer het wat slechter gaat ga ik vanzelf wat lichter trainen en wat meer pompwerk doen tot ik me weer beter voel.
kortom, deloads are for people who need them.
Ik heb carbs en kcals omlaag geschroeft, maar man, man wat valt het me zwaar vandaag!Ik merk het ook.. met 3-4 maanden achter elkaar door gaan raak je steeds vermoeider en kan je steeds minder zwaar trainen. Volgende week ook maar even deloaden en wat cardio opschroeven.

Omnomnonmom!Ff volhouden, je zal extra genieten als je gaat goutmetten en brunchen :-)

Paas brunch gaat gelukkig (voor mijn shape) niet door. Wordt een paasdiner..dus niet all I can eat.Paas brunch.
Jij doet ook alles om je lage VP te behouden hè, ga je na de zomer wel weer bulken of wat is de planning?
Ik kan eten als een idioot..eigenlijk bijna onbegrensd. Heb al eens eerder gezegd dat ik zonder problemen alle voeding op trainingsdagen zou kunnen verdubbelen en waarschijnlijk zit ik dan nog steeds niet vol...helaas wordt ik dan een vet varken, dus begin er niet aan.Haha als Marvin goed kan eten, dan maakt hij daar ook mooi gebruik van
En daarna komen die low carb dagen weer he![]()
trainingen zijn ronduit droevig..maar goed volgende week dinsdag start ik weer fris aan Wendler week 1.Beetje herstellen is goed, trainingen bieden dan weinig uitdaging helaas.