Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Blijven leven hè Marvin.
Dan maar een kleine cut voorliefnemen straks ;).

Ben zelf ook naar need for speed geweest een aantal weken terug, geen slechte film, afgezien ervan dat ik de meeste (race) films tegenwoordig cliché vind :)
Enjoy :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.543
ik ben benieuwd naar de nieuwe hydroxycut. laat ons weten hoe het bevalt! :thumbs:

Ik adviseer M&M, s....

• #11.547
ik ben benieuwd naar de nieuwe hydroxycut. laat ons weten hoe het bevalt! :thumbs:
Ben ook benieuwd!:D

Bedankt voor het advies!

Met trots kan ik mededelen dat ik dit advies niet heb opgevolgd. Heb het bij een cola light gehouden.
:D:D

De planning én training van vandaag! Ga ervanuit dat ik deze gestelde 'doelen' voor mijn deload makkelijk ga halen:o

Deload 2: Deadlift (Wendler) + LB (focus hamstrings):
Deadlift:
80kg: 5
97.5kg: 5
112.5kg: 5

Speed boxsquat:
80kg: 2, 2, 2, 2, 2, 2

Full squat:
60kg: 12, 12, 12

Standing leg curl:
23kg: 15, 15, 15

Barbell calfraise:
90kg: 12, 12, 12

Seated calfraise:
50kg: 10, 10, 10

Abduction:
50kg: 15, 15, 15

Side ab-work:

Voeding, woensdag 16-04-2014:
6:30 2 caps hydroxycut
9:00 1L groene thee
11:00 100g havermout + 30g whey + 25g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 150g kipfilet + 100g spinazie + 2 visolie
15:00 150g rijst + 150g kipfilet + 100g spinazie
Pre-workout: Grapefruit + 2 caps hydroxycut
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + banaan
18:00 Avondeten (~700kcals) + 20g casseine

~2550kcals, E/K/V = 200g (31%) / 310g (49%) / 60g (20%)

Toch een beetje saai zo n deload, maarja t moet maar.

• #11.549
Je moet niet per se een week deload doen op 50% van je max. Deload zelf eigenlijk nooit. Wanneer het wat slechter gaat ga ik vanzelf wat lichter trainen en wat meer pompwerk doen tot ik me weer beter voel.

kortom, deloads are for people who need them.

• #11.551
Je moet niet per se een week deload doen op 50% van je max. Deload zelf eigenlijk nooit. Wanneer het wat slechter gaat ga ik vanzelf wat lichter trainen en wat meer pompwerk doen tot ik me weer beter voel.

kortom, deloads are for people who need them.
I needed it. Veel pijntjes, zeurklachten en toch wel stevig vermoeid de laatste tijd. Had er nu 3 wendler cycles achter elkaar opzitten. Nu eerst 1 week deload en dan zeker weer 2 volle cycles, misschien weer 3. Gewichten zijn buiten de deadlifts om ongeveer 70% van wat ik normaal doe.

Ik merk het ook.. met 3-4 maanden achter elkaar door gaan raak je steeds vermoeider en kan je steeds minder zwaar trainen. Volgende week ook maar even deloaden en wat cardio opschroeven.

• #11.553
Ik merk het ook.. met 3-4 maanden achter elkaar door gaan raak je steeds vermoeider en kan je steeds minder zwaar trainen. Volgende week ook maar even deloaden en wat cardio opschroeven.
Ik heb carbs en kcals omlaag geschroeft, maar man, man wat valt het me zwaar vandaag!

Craving 4 food als een idioot..en super moe! Kan ook wel iets met het weekend te maken hebben:rolleyes:

Ff volhouden, je zal extra genieten als je gaat goutmetten en brunchen :-)

• #11.555
Paas brunch :eek:.
Jij doet ook alles om je lage VP te behouden hè :roflol:, ga je na de zomer wel weer bulken of wat is de planning?

Haha als Marvin goed kan eten, dan maakt hij daar ook mooi gebruik van :D
En daarna komen die low carb dagen weer he :o

Beetje herstellen is goed, trainingen bieden dan weinig uitdaging helaas.

• #11.559
Paas brunch :eek:.
Jij doet ook alles om je lage VP te behouden hè :roflol:, ga je na de zomer wel weer bulken of wat is de planning?
Paas brunch gaat gelukkig (voor mijn shape) niet door. Wordt een paasdiner..dus niet all I can eat.

Ik ga denk niet bulken..nergens goed voor imo. Hou liever het hele jaar een mooi vetpercentage
Haha als Marvin goed kan eten, dan maakt hij daar ook mooi gebruik van :D
En daarna komen die low carb dagen weer he :o
Ik kan eten als een idioot..eigenlijk bijna onbegrensd. Heb al eens eerder gezegd dat ik zonder problemen alle voeding op trainingsdagen zou kunnen verdubbelen en waarschijnlijk zit ik dan nog steeds niet vol...helaas wordt ik dan een vet varken, dus begin er niet aan.

De gourmet van maandag wordt wel smerig genieten en uiteraard zal er in de opvolgende week het een en ander gecompenceerd worden..

Beetje herstellen is goed, trainingen bieden dan weinig uitdaging helaas.
trainingen zijn ronduit droevig..maar goed volgende week dinsdag start ik weer fris aan Wendler week 1.

waarom niet proberen wat meer masssa aan te zetten. Wat je ook kan doen is 3kg erbij bulken en dan weer er af trainen (korte cyclus) om langzaam wat massa te pakken. Ik vind het heerlijk om na 3-4 maanden cutten meer dan 500KH op trainingsdagen te eten :P

Terug
Naar boven