AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

marv ik vind het verwarrend dat je de MMC er niet meer bij zet

gr Aron

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.522
Damn netjes gepompt kerel!

136 cable row :roflol:
Pompen of verzuipen!:D:D

gaat goed hier zie ik, lekkere pr's, keep up the good work!
Helaas de bench en squat niet kunnen PR'en..maar zeker tevreden met de MP's en deads deze week!:thumbs:

marv ik vind het verwarrend dat je de MMC er niet meer bij zet

gr Aron
Beste Aron,

Wat vervelend om te mogen vernemen dat ik u niet geheel kan plezieren met het lezen van mijn log en er onduidelijkheden zijn ontstaan omtrend de training.

Ik zal proberen het geheel wat op te helderen door te zeggen dat dit een extra UB pomp training was. Ik blijf dan vaak redelijk ver verwijderd van failure en u kunt er daarom vanuit gaan dat de MMC (ook wel bekend als mind muscle connectie) prima in orde was.

Ik zou proberen in het vervolg u en al mijn lezers op de hoogte te stellen van deze MMC. De Fail met de 195kg op de squat had overigens een zeer gecontroleerde negatieve fase met super MMC echter was omhoog komen met een dergelijke gewicht een no-go vandaag.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben neem dan gerust contact met mij op.

Met vriendelijke groet,

Marvin

Zonde van die 195 man , volgende keer beter.
Zeg me trouwens wel aub da je cable row een dubbel katrol heeft :p

:roflol:

Je gaat goed Marvin! Hoe staat fysiek erbij? Nog aan het cutten?

met zo'n vp cutten:rolleyes:
inb4 dik :o

Hé Marvin, je bent niet op je werk.
Dat dere pancake :o.

• #11.528
:D:D

Zonde van die 195 man , volgende keer beter.
Zeg me trouwens wel aub da je cable row een dubbel katrol heeft :p
Tja, het zat er gewoon even niet in zaterdag!:(
:roflol:

Je gaat goed Marvin! Hoe staat fysiek erbij? Nog aan het cutten?

met zo'n vp cutten:rolleyes:
inb4 dik :o
Ehm..ik ga toevallig deze week wel wat lager in kcals, maar dat zal ik zo even toelichten..:rolleyes:
Lach maar..

Hé Marvin, je bent niet op je werk.
Dat dere pancake :o.
Nee..ik blijf niet aan het werk!

Pfoe, wat normaal vroeg is is vandaag vreselijk vroeg! Wel echt een lekker weekend gehad. Crazyland was supervet, maar wel pas om 7:15uur thuis gisteren en geslapen van ongeveer 8:00 tot 11:00. Daarna nog even in bed blijven liggen voor ik mijn 'after party binge eating disorder' begon.

Kort samen gevat:

After party food, zondag 13-04-2014:
12:00 10g BCAA
13:00 2 pistoletjes + 2 bruine broodjes met filet american, kipfilet en drie eieren + 3 beschuiten met hagelslag en 2 glazen sinaasappelsap + multivit + vit D
14:00 Stuk Oreo cheescake
15:00 Nog een stuk oreo cheescake + pringles
16:00 Bord macaroni + 3 eieren
17:30 Stuk oreo cheescake
21:00 Broodje frikandel, mexicano pindasaus, kipsatemenu en milkshake banaan

E/K/V: Geen idee en beter ga ik hier ook niet aan rekenen!

Deze week is een deload week en zal ik daarom mijn carbs en kcals wat omlaag schroeven!:o

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ----------

Hier de planning voor vandaag! Ik train vanmiddag pas, maar heb voor het gemak alles maar vast ingevuld!:o

DELOAD Dag 1: MP + UB:
MP:
32.5kg: 5
37.5kg: 5
45kg: 5

Floorpress:
60kg: 10, 10, 8, 8

Reverse grip barbell row:
50kg: 10, 10, 8, 8

Lat-pulldown:
47kg: 10, 10, 10

(Standing cable) Fly’s:
27kg: 12, 12, 10

EZ-bar tricep extention:
27.5kg: 10, 10, 8, 8

Dumbel curl:
10kg: 10, 10, 10

Voeding, maandag 14-04-2014:
7:30 2 caps hydroxycut
9:00 1L groene thee
11:00 100g havermout + 30g whey + 25g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 150g kipfilet + 100g spinazie + 2 visolie
15:00 150g rijst + 150g kipfilet + 100g spinazie
Pre-workout: Appel + 2 caps hydroxycut
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + banaan
18:00 Avondeten (~700kcals) + 20g casseine

~2550kcals, E/K/V = 200g (31%) / 310g (49%) / 60g (20%)

Nog lager dan de 1800 die al laag is? Kan je net zo goed niks meer eten.

• #11.530
Die gaat niet omlaag ;) Die kcals op mijn trainingsdagen schroef ik even wat terug. Verbruik tijdens mijn trainingen stelt waarschijnlijk toch niks voor :o

Volgens mij tussen de 400-600 calorieen had ik ooit ergens eens gelezen, weet alleen niet in hoeverre dit waar is

700 kcal per uur als je zware krachttraining doet, tenmiste als je fatsecret moet geloven :P

• #11.534
Valt mee hoor :) 1800 Kcal is goed te doen met IF.
Vind ik ook hoor..echter is low carb wel weer zwaar(der)
Volgens mij tussen de 400-600 calorieen had ik ooit ergens eens gelezen, weet alleen niet in hoeverre dit waar is

700 kcal per uur als je zware krachttraining doet, tenmiste als je fatsecret moet geloven :P
Thanks beide, maar volgens mij kom ik met mijn deloads niet aan 300kcals per training.

Dus kan best wat zakken in kcals op trainingsdagen...al is het al om mijn shape weer even wat scherper te krijgen.:o

• #11.535
Vandaag weer naar mijn werk gefietst! Hoe haal ik het in mijn hoofd na het afgelopen weekend!

Ik was iets verder als de helft en had gewoon geen zin meer om te fietsen, haha. Desalnietteplus ben ik wel gewoon doorgefietst (net of dat ik andere opties had..)..

Voeding lekker laag vandaag...en ga vanavond met vrienden naar de bios (need for speed) waar ik lekker schraal een cola light of red bull light ga nemen en voor de afwisseling een keer geen popcorn of M&M's in mijn macro's probeer te fitten:o

Voeding, dinsdag 15-04-2014:
6:30 2 caps hydroxycut + 250mg caffeine + 8g BCAA
9:00 1L groene thee
12:30 150g kipfilet + 100g spinazie + 35g notenmix + 30g whey + multivit + vit D + blik monster energy (low carb)
15:00 150g rijst + 150g kipfilet + 100g spinazie + 2 visolie
16:15 2 caps hydroxycut + 6g BCAA
17:30 30g casseine
19:00 Avondeten (~750kcals)

~1810kcals, E/K/V = 180g (40%) / 100g (22%) / 75g (38%)

Ik lach de lach der dwazen, enkel en alleen omdat ik jelly ben.

Voeding lekker laag vandaag...en ga vanavond met vrienden naar de bios (need for speed) waar ik lekker schraal een cola light of red bull light ga nemen en voor de afwisseling een keer geen popcorn of M&M's in mijn macro's probeer te fitten:o
oh-rly.jpg

Ik zie dat je de hydroxycut aanbieding van B&F hebt gepakt afgelopen week? :)

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

En nog een vraag, waarom zit er een 2e slotje op Pleister z'n log?

• #11.538
Ik lach de lach der dwazen, enkel en alleen omdat ik jelly ben.

oh-rly.jpg
Yarly!

Wordt wel zwaar IMO, want al mijn vrienden gaan hoe dan ook aan de vreeterijen:sad::o

Ik zie dat je de hydroxycut aanbieding van B&F hebt gepakt afgelopen week? :)

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

En nog een vraag, waarom zit er een 2e slotje op Pleister z'n log?
Denk dat hij die er zelf op heeft gezet ivm de sfeer in zijn log op DBB. De vijandigheid de laatste tijd op het forum zorgen er IMO voor dat een hoop leden DBB vaarwel zeggen of in ieder geval stoppen met loggen.

Ik heb in de tijd dat ik lid ben gelukkig al geleerd dat je hier een hoop met een korrel zoet moet nemen...een korrel zout zo groot als de mount everest..

Heb inderdaad de B&F hydroxycut aanbieding gepakt...baad het niet..

Dat gevoel van fietsen ken ik, heb je er net 5km erop zitten en dan moet je er nog 15...
Bart adviseert je denk ik wel M&M's :D.

• #11.540
Dat gevoel van fietsen ken ik, heb je er net 5km erop zitten en dan moet je er nog 15...
Bart adviseert je denk ik wel M&M's :D.
Ik zou mijzelf ook M&M's adviseren..het liefst met pinda's erin..

Echter adviseert mijn huidige shape dat niet..

Had ik zondag maar een beetje normaal moeten doen..:o

Terug
Naar boven