- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pompen of verzuipen!

Helaas de bench en squat niet kunnen PR'en..maar zeker tevreden met de MP's en deads deze week!gaat goed hier zie ik, lekkere pr's, keep up the good work!
Beste Aron,marv ik vind het verwarrend dat je de MMC er niet meer bij zet
gr Aron

Tja, het zat er gewoon even niet in zaterdag!Zonde van die 195 man , volgende keer beter.
Zeg me trouwens wel aub da je cable row een dubbel katrol heeft![]()

Ehm..ik ga toevallig deze week wel wat lager in kcals, maar dat zal ik zo even toelichten..
Je gaat goed Marvin! Hoe staat fysiek erbij? Nog aan het cutten?
met zo'n vp cutten
inb4 dik

Lach maar..
Nee..ik blijf niet aan het werk!Hé Marvin, je bent niet op je werk.
Dat dere pancake.

Die gaat niet omlaagNog lager dan de 1800 die al laag is? Kan je net zo goed niks meer eten.
Die kcals op mijn trainingsdagen schroef ik even wat terug. Verbruik tijdens mijn trainingen stelt waarschijnlijk toch niks voor 
Nog lager dan de 1800 die al laag is? Kan je net zo goed niks meer eten.
1800 Kcal is goed te doen met IF.Die gaat niet omlaagDie kcals op mijn trainingsdagen schroef ik even wat terug. Verbruik tijdens mijn trainingen stelt waarschijnlijk toch niks voor
![]()
Vind ik ook hoor..echter is low carb wel weer zwaar(der)
Volgens mij tussen de 400-600 calorieen had ik ooit ergens eens gelezen, weet alleen niet in hoeverre dit waar is
Thanks beide, maar volgens mij kom ik met mijn deloads niet aan 300kcals per training.700 kcal per uur als je zware krachttraining doet, tenmiste als je fatsecret moet geloven![]()

Voeding lekker laag vandaag...en ga vanavond met vrienden naar de bios (need for speed) waar ik lekker schraal een cola light of red bull light ga nemen en voor de afwisseling een keer geen popcorn of M&M's in mijn macro's probeer te fitten![]()
Yarly!Ik lach de lach der dwazen, enkel en alleen omdat ik jelly ben.
![]()

Denk dat hij die er zelf op heeft gezet ivm de sfeer in zijn log op DBB. De vijandigheid de laatste tijd op het forum zorgen er IMO voor dat een hoop leden DBB vaarwel zeggen of in ieder geval stoppen met loggen.Ik zie dat je de hydroxycut aanbieding van B&F hebt gepakt afgelopen week?
---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------
En nog een vraag, waarom zit er een 2e slotje op Pleister z'n log?
Ik zou mijzelf ook M&M's adviseren..het liefst met pinda's erin..Dat gevoel van fietsen ken ik, heb je er net 5km erop zitten en dan moet je er nog 15...
Bart adviseert je denk ik wel M&M's.