Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, het is niet anders! Die motivatie dip komen we wel weer door!en je bent net pas weer begonnen, wel k*t man
Vaak met benen trainen krijg ik ook altijd wat last van mijn rug, komt doordat ik met squatten en leg pres altijd ATG ga en op een één of andere manier kantelen mijn bekken altijd een beetje waardoor mijn onderrug op grotere spanning komt te staan.
Op papier viel het ook goed mee inderdaad!Jammer dat het niet goed voelde, het ziet er op papier wel niet slecht uit eigenlijk

Uhu...gister was die dag! Vandaag voel ik me buiten mijn rugpijn om prima!We hebben allemaal wel eens dagen dat je liever uzelf nog eens zou willen omdraaien in bed dan die gewichten tillen, maar nette workout Marvin.
Klopt wat het junken betreft, maar er moet ook geleefd worden, dus heb het er voor over hoorJammer van je mindere training Marvin.. Maar die horen er ook gewoon bij.
Als je altijd zo hard wilt blijven ogen is junken natuurlijk een no-go. Echter is dat niet reëel en vind ik dat je best genoegen kan nemen met een paar dagen wat vocht vast houden.
Wat betreft de posterior tilt van het bekken bij diepe squats. Volgens Bret Contreras is minimale bekken tilt toegestaan, maar als ke er last van krijgt ga je uiteraard te ver naar beneden...
Betwijfel of mijn rugpijn door squatten komt en ben vaak te lui om dergelijke termen als posterior tilt te googlen..

Jammer van je mindere training Marvin.. Maar die horen er ook gewoon bij.
Als je altijd zo hard wilt blijven ogen is junken natuurlijk een no-go. Echter is dat niet reëel en vind ik dat je best genoegen kan nemen met een paar dagen wat vocht vast houden.
Wat betreft de posterior tilt van het bekken bij diepe squats. Volgens Bret Contreras is minimale bekken tilt toegestaan, maar als ke er last van krijgt ga je uiteraard te ver naar beneden...

Thanks man! Straks eens bekijken!Lazy bastard! Ik gaf je zelfs al de naam waar je naar moest zoeken
http://bretcontreras.com/finding-your-ideal-squat-depth/
http://bretcontreras.com/squat-biom...-is-it-what-causes-it-how-can-it-be-improved/

Hmm, ga zelf niet gelijk die conclusie trekken..

Helaas deze training ook niet naar wens! Op papier wel, maar alles voelt zo zwaar momenteel! Ach zolang ik mijn targets haal klaag ik niet!Jammer dat je training niet naar wens ging kerel, volgende weer met optimale motivatie weg knallen!
Steek ik weer in mijn zak
), 12 (niet te klagen! Verzwaren naar 92.5kg!)
), 12, 12 (matige/slechte MMC)
...eens kijken wat er in de macro's past!
Na een dergelijke behandeling bij de manueel therapeut valt vaak een reactie van je lichaam te verwachten.. Verbaasde me eigenlijk dat hij/zij je niet geadviseerd heeft om niet te gaan trainen..
Weights zien er impressive uit nonetheless, nice!![]()
?Best een aardige training alsnog Marvin..
Ik vind het verschil tussen je full squat en je reguliere squat wel erg groot trouwens.. ?
omdat een full squat wel op of net onder par komt
waarom mensen nog onderscheid maken tussen een squat en een full squat snap ik niet. Als je niet onder par komt is het geen squat

KFC in ieder geval zonder friet...ga ook zeker wel bewust kiezen.

Ik bouw het langzaam op! Zak met mijn ful squats nu tot de bar de safety bars raakt en merk dat dat laatste stukje erg pittig is. Verder heb ik al eens aangegeven dat ik weleens twijfel over de diepte van mijn squats, omdat er geen spiegel bij het rek hangt.Best een aardige training alsnog Marvin..
Ik vind het verschil tussen je full squat en je reguliere squat wel erg groot trouwens.. ?
Hmm, dan snap ik het! Of althans..hoop ik dat het daardoor komtNa een dergelijke behandeling bij de manueel therapeut valt vaak een reactie van je lichaam te verwachten.. Verbaasde me eigenlijk dat hij/zij je niet geadviseerd heeft om niet te gaan trainen..
Weights zien er impressive uit nonetheless, nice!![]()
Ik had wel aangegeven dat ik ging trainen, maar ze zij er eigenlijk weinig van..Haha, precies op het juiste moment!

Omdat het kanvoor het trainen dry needling gehad en dan daarna gelijk deadliften?
wtff

IMO is een full squat wel degelijk wat anders als een (net onder) parallel squat.omdat een full squat wel op of net onder par komt
waarom mensen nog onderscheid maken tussen een squat en een full squat snap ik niet. Als je niet onder par komt is het geen squat
Als iik de filmpjes goed begrijp moet je de diepte van je squat ook niet onnodig foreceren..Daarom. Als ik squat, is hij altijd "full"
Als ik verder zak krijg ik alleen maar meer lumbale flexie en daar zit ik niet op te wachten. Ik kom ongeveer even diep als op het plaatje uit mijn log, en dat is het diepst wat ik kom, tenzij ik een front squat doe.
Sterke reply!Had 't gevoel dat dit forum wat kennis tekort kwam..![]()

(110g Eiwit / 20g Koolhydraat / 25g Vet)