Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks gozer!

Haha, daar mag je gerust rekening mee houden..Lekker! Goede benen inderdaad, ook rekening houdend met het feit dat ze worden verbreed door het zitje![]()

Thanks DJR!
True storyVains op je benen , dat laag in kcal toch nog ergens goed voor![]()

A belt just adds some stabilization while benching. However, if you are not filling your belly with air it's not doing much.
It helps you get more leg drive to your chest, but you need technique and to go for some PL goals or strenght gains.
For hypertrophy it's a bit overrated.
Wahaha..thanks to ctrl+c + ctrl+vWacht ff, sinds wanneer bench je meer dan 140 kilo, en heb nog nooit iemand zien benchen met een riem om
Dag 4: Squat (Wendler) + LB:
Benchpress:
82.5kg: 5
97.5kg: 5
112.5kg: 3
127.5kg: 3
142.5kg: 3 (riem om)

Wahaha..
Zo is het maar net!sinds dat benchen het nieuwe synoniem is voor squatten![]()
Goed plan!Misschien moet ik dan ook maar met een belt om benchen..![]()
Prima weekend Bart! Nu weer soort van back-on-track! Morgen dagje sauna met mijn gf en vrijdag all you can eat bij Sumo..
Zaterdag festivalletje en zondag moederdag...
Welkom & thanks!In. Volg je log al een tijdje stiekem, leuk log en beste trainingen![]()
Naturel op om en nabij mijn huidig lichaamsgewicht ga ik dat no way halen.
Ik blijf ergens wel een bodybuilder en geen powerlifter. Denk dat een goede arch al een deel scheelt, maar daar ga ik IMO nog steeds geen 140kg mee drukken op een lichaamsgewicht <80kgWeet niet hoe je bencht maar aangezien je squat en deadlift qua techniek ook niet optimaal zijn kan je ook nog een hoop kilo's winnen door je techniek goed te krijgen.
Nu ik goed focus op een arch en mijn schouders stevig in het bankje druk en goed legdrive gebruik, gaat mijn bench ook vooruit na een jaar stil te hebben gestaan.

Jup...lig daadwerkelijk op de grond op zo'n dun buikspieren matje..Goede floorpress en verder ook nette training
Lig je ook daadwerkelijk op de vloer met die press?
Tja..dan heb ik liever wat meer massa om vervolgens goed te cutten en dan komen die cuts ook wel! Maar ach je kunt niet alles hebben.Je mag dan zeuren om tekort aan massa in je poten, maar cuts zitten er flink in![]()
)..Tja..dan heb ik liever wat meer massa om vervolgens goed te cutten en dan komen die cuts ook wel! Maar ach je kunt niet alles hebben.
Al heb ik wel het idee dat sinds Wendler mijn benen ietsje gegroeid zijn (lees: 1a1.5cm in omtrek)..

Thanks Rob!

Dat zal ik ook zeker doen! Stoppen is geen optie!Naja alles oogt wel groter wanneer je droog bent
Ook reden genoeg voor mij om eens echt shredded te gaan worden.
Maar 1-1.5cm gain op je benen is toch netjes!
Zeker gezien het feit hoe droog je erbij staat man!
Ga zo voort en dan zul je steeds dichter en dichterbij je droom fysiek komen!