MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

cleaner uit eten dan sushi kan ik niet verzinnen, heerlijk! :)

Ja, sushi zelf is rotzooi! You mad?

maxresdefault.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.723
cleaner uit eten dan sushi kan ik niet verzinnen, heerlijk! :)
Ik ga alleen afschuwelijk veel eten...dus het fit absoluut niet in de macro's! Als ik uit eten ga..dan doe ik het goed!:thumbs:
Shit son..you mad:sad:

De training van vanmiddag! ik blijf een slappe bencher, maar ach **** it. Repout weer gehaald :)

Dag 3: Benchpress (Wendler) + UB:
Benchpress:
42.5kg: 5
52.5kg: 5
60kg: 3
72.5kg: 5
80kg: 3
87.5kg: 4 (prima)
90kg (jokersets +5%): 1
100kg (jokersets + 15%): 1 (nipt)
72.5kg (first set last): 8, 8 (paused, niet van harte)

Dumbel shoulder press:
18kg: 12, 10 (alternate)
24kg: 12, 10 (prima MMC!)

Chin-up:
Bw: 8, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3 (38 reps myo)

CG cable row:
100kg: 15 (sqeez & hold)
118kg: 12, 12 (1f.)
136kg: 9+5 (rest-pause)

dumbel shrugs:
30kg: 12, 12 (3 power)
36kg: 8+4power, 6+3power (shrugs verdiende geen schoonheidsprijs)

Side raise:
5kg: 15 (Seated, single arm), 20
8kg: 12 (klote MMC:mad:)

Face-pulls:
32kg: 12
36kg: 15, 15
23kg: 24 (omdat het kan)

Preacher curl:
27.5kg: 12 (warmup)
34.5kg: 11 (laatste rep super langzame negatief), 10 (closer grip), 8 (pfoe, close grip)

Pushdown:
32kg: 20 (warmup)
55kg: 14 (nipt), 15 (close grip)

Ben zeker niet ontevreden!

...en heb ****ing honger:eating:

nog 3 repjes over op je rep out, gaat nog steeds goed marv!

Nice training weer man. Flink geduwd op die bench :D

Bench gaat nog wel prima toch?

Zwakke bench man :( Hoe kan dat nou...

Wel een zieke CG row man...

lekker der op geklapt kerel!

Flinke training Marvin :thumbs:
Kom zelf vrij vaak langs de Sumo op in Nijmegen maar wist nooit precies wat het was.
De menukaart op de vorige pagina heeft het duidelijk gemaakt voor me, eens een bezoekje brengen binnenkort!

Shit son, hoge gewichten en stevig volume!

Iig de 100 kilo weer gedrukt!

Marvin, om eerlijk te zijn... ik zie amper progressie in je bench het laatste jaar (jaren?) Ik waardeer je inzet in de gym zeker man, maar ik zie weinig progressie in je gewichten brother. How come? Zonde jonge. Je moet die 100kg toch al minstens kunnen reppen voor 8-10 reps na zoveel jaar trainen? :thumb:

Impressive deadlift Marv. En facepulls blijf ik (ook) een super chille oefening vinden!

Voor de rest unfollow ik dit omdat er gehaat wordt op sushi, wtf is that!>!>!!?!@?#?:mad:

:D

Hier ook maar is in :) Leuke training man! Sumo is echt suuper chill, mits het concept hetzelfde is in Nijmegen en Utrecht. 6 rondes lang vreten, heb ze allemaal afgemaakt maar was even strijden haha. Ben benieuwd hoe je het er van af brengt :D

• #11.735
nog 3 repjes over op je rep out, gaat nog steeds goed marv!
Je hebt gelijk Rob! officieel mag ik dan niet klagen, maar stiekem hoop ik hier en daar een PR te kunnen pakken..
Nice training weer man. Flink geduwd op die bench :D
Thanks man!
Bench gaat nog wel prima toch?
Ach..het is acceptabel. Maar train al bijna 7-8 jaar en dan is een bench van 112.5kg max toch wel een beetje zielig..
Zwakke bench man :( Hoe kan dat nou...

Wel een zieke CG row man...
Omdat benched niet voor mij is weggelegd.. ;)
lekker der op geklapt kerel!
Thanks Bart!
Flinke training Marvin :thumbs:
Kom zelf vrij vaak langs de Sumo op in Nijmegen maar wist nooit precies wat het was.
De menukaart op de vorige pagina heeft het duidelijk gemaakt voor me, eens een bezoekje brengen binnenkort!
Ik zou zeker eens naar binnen lopen!:thumbs:

:eating:

Shit son, hoge gewichten en stevig volume!
Thanks Massive!
Iig de 100 kilo weer gedrukt!
Ach..zo kan ik het natuurlijk ook bekijken..:rolleyes:

Marvin, om eerlijk te zijn... ik zie amper progressie in je bench het laatste jaar (jaren?) Ik waardeer je inzet in de gym zeker man, maar ik zie weinig progressie in je gewichten brother. How come? Zonde jonge. Je moet die 100kg toch al minstens kunnen reppen voor 8-10 reps na zoveel jaar trainen? :thumb:
Tja, als iemand mij kon vertellen hoe dit komt dan zou ik er wat aan doen. Het zal misschien iets met techniek te maken hebben, want heb met de jaren toch al met een hoop mensen getraind en zie in mijn ogen toch weleens discutabele ROM's voorbij komen...

Er zit in mijn assistance oefeningen ook maar weinig progressie. Maar de vraag is natuurlijk ook of die progressie wel eindeloos is..niet iedereen kan kampioen worden toch?

Impressive deadlift Marv. En facepulls blijf ik (ook) een super chille oefening vinden!

Voor de rest unfollow ik dit omdat er gehaat wordt op sushi, wtf is that!>!>!!?!@?#?:mad:

:D
Sorry man! Kan er ook niks aan doen dat ik koude rijst en rauwe vis smerig vind :o

Hier ook maar is in :) Leuke training man! Sumo is echt suuper chill, mits het concept hetzelfde is in Nijmegen en Utrecht. 6 rondes lang vreten, heb ze allemaal afgemaakt maar was even strijden haha. Ben benieuwd hoe je het er van af brengt :D
Ik ben samen met mijn vriendin geweest welk niet super veel eet, dus ben tot 5 flinke rondes gekomen. Ik schat zo een 30 bakjes. Daarna nog naar de bios geweest en daar een cocktail, ben&jerry's chunken munky en choco marshmallow's genomen...t*ring lekker!

Helaas daarna bij de parkeergarage gekomen en tot de conclusie gekomen dat deze maar tot 21:00uur open was:mad::mad: Dus maar met het OV terug gereist om de volgende morgen (zaterdag) mijn auto weer op te halen. IMO niet de beste manier om je trainingsdag mee te starten.

Maar goed ik had smiddags een festival, dus heb niet mijn volledige benentraining gedaan. Ik log daarom ook alleen de squats:

Dag 4: Squats (Wendler):
Squat:
82.5kg: 5
97.5kg: 5
112.5kg: 3
135kg: 5
152.5kg: 3 (voelde zwaar!)
167.5kg: 6 (prima repout!)

Na de training lekker een bak havermout naar binnen geduwd en later bij mijn vriendin nog wat kip en een pistolet met ei, kipfilet en surinaamse eiersalade, HNNNNG..

Voor het festival 2 scoop Unstoppable en verder 6 sugar free redbull gedronken. Even flink staan hakken en zagen om volledig gesloopt om 20:00uur al naar huis te gaan...Ik wordt oud volgens mij. Bij mijn vriendin maar even 2 bordjes pasta naar binnen geschoven...

De zaterdag was dus een kleine compensatie voor vrijdag..

Tja...toen was het gisteren moederdag! Het is eigenlijk zonde dat ik geen foto's van het bufet heb gemaakt, maar mijn dieet gisteren sloeg helemaal nergens op!:o:o

Voeding zondag 'moederdag', 11-05-2014:
12:00-15:00 Brunch: 1 grote bruine bol, 1 mais pistolet, 1 bolletje + 8 satestokjes, 6 gehaktballetjes, 1.5 kroket, 2 krentenbolletjes met suiker, 3 petit fours, 2 kleine stukjes vlaai, 8 soesjes, 8 chocosoesjes, 4 stukjes mini brownie, 2 mini muffins, 2 stukjes cake, 12 mini donuts:eating::eating:
a4b6dd1fe082db9732d0985675edfcb45c9c7960f0eb42c308fda3d4eb2874e5.jpg
17:00 Glas Malibu + cola light:zuip:
20:00 Patatje pinda + 100g kipfilet + 1 bitterbal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag compensatiedag dan zo te zien? :roflol:
Ik heb moederdag gevierd door mijn vuile was af te geven aan moeder en ze te laten strijken.

• #11.737
Vandaag compensatiedag dan zo te zien? :roflol:
Ik heb moederdag gevierd door mijn vuile was af te geven aan moeder en ze te laten strijken.
Helemaal correct.. ;) Niet superlaag, maar wel iets onder onderhoud!

Ik voel me overigens super verrot! Mijn lijf lijkt wel 80 en staat op instorten! Erg slecht geslapen ook vannacht en was voor mijn wekker al wakker!:mad:

Dag 1: MP + UB:
MP:
37.5kg: 5
42.5kg: 5
50kg: 3
52.5kg: 5
57.5kg: 5
62.5kgkg: 5+
52.5kg (first set last): 1-3x8
Floorpress:4x8-12
Reverse grip barbell row:3x8-12
Lat-pulldown:3x8-12
(Standing cable) Fly’s:3x8-12
EZ-bar tricep extention:3x8-12
Dumbel curl:2x8-12

Voeding, maandag 12-05-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 80g havermout + 35g whey + 20g rozijnen + multivit + vit D
12:30 175g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie + 2 visolie
15:00 175g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie
Pre-workout: Sinaasappel
Post-workout: 20g dextro + 30g whey
18:00 Avondeten (~750kcals) + 20g casseine

~2500kcals, E/K/V = 190g (30%) / 310g (49%) / 55g (21%)

komt door al die cardio op dat festival :p

Voeding zondag 'moederdag', 11-05-2014:
12:00-15:00 Brunch: 1 grote bruine bol, 1 mais pistolet, 1 bolletje + 8 satestokjes, 6 gehaktballetjes, 1.5 kroket, 2 krentenbolletjes met suiker, 3 petit fours, 2 kleine stukjes vlaai, 8 soesjes, 8 chocosoesjes, 4 stukjes mini brownie, 2 mini muffins, 2 stukjes cake, 12 mini donuts:eating::eating:

Holy shit haha :p

Terug
Naar boven