XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

t*ring! wat een definitie in je poten man... je loopt zeker voor op mij!

+1.5 cm op je benen, hnnng.
Wendler delivers again.

Mooie deadlifts main ;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.704
Haha heb je gierig gedaan met de muurverf op je roller tijdens het sauzen, want dan moet je harder drukken op de rol
en dat geeft idd een goede workout voor lats/armen/schouders :D

Jammer van je PR, maar zeker een nette rep-out op je MP
Misschien vandaag wat eerder gebruik maken van een belt tijdens de DL om je onderrug wat meer te beschermen/sparen.
Ach het was niet de duurste muurverf nee (Flexa witsel), maar na 2 keer rollen per muur is het helemaal wit + een extra schouder workout ;). Ik heb je advies opgevolgd hoor! Belt toch wat sneller omgedaan, maar wist gewoon vooraf dat een PR er niet in zat! Maar mag niet klagen met een DL van 210kg @80kg bw

t*ring! wat een definitie in je poten man... je loopt zeker voor op mij!
Haha, dat zal wel meevallen toch? Maar thanks voor het compliment!:D
+1.5 cm op je benen, hnnng.
Wendler delivers again.
Laten we hopen dat die cm er na een cut ook nog opzitten!

Ik moest nog trainen..maar je voorzienende gave heeft je niet in de steek gelaten..

Hier de training!:D:D

Dag 2: Deadlift (Wendler) + LB (focus hamstrings):
Deadlift:
85kg: 5
102.5kg: 5
117.5kg: 3
142.5kg: 5
160kg: 3 (belt + straps)
175kg (1+): 7 (Yeeeeha!:D)
182.5kg (jokersets +5%): 1 (easy!)
202.5kg (jokersets +15%): 1
210kg (jokersets +20%): 1 (Toch best lekker)
180kg: 1 (20kg plates eraf halen is makkelijker als de barbell in het rek ligt:o)
142.5kg (first set last): Niet gedaan, vond het wel welletjes)

Speed boxsquat:
80kg: 5 (warmup)
110kg: 2, 2, 2, 2, 2, 2

Full squat:
92.5kg: 12, 12 (oef!), 12 (nipt!)

Barbell calfraise:
100kg: 12
120kg: 12 (niet van harte), 12, 10 (MMC kan beter!)

Seated calfraise:
60kg: 14 (normal), 15 (closer), 12 (close stance)

Standing leg curl:
30kg: 15, 15, 14

Side machine crunch:
30kg: 20, 20 (Pumpin':fire:)
43kg: 20 (easy?! huh?), 20 (Ach **** it...just pumpin')

Potverdomme wat een deadlift Marvin!

Ik wil misschien nog wat (voeding) tips van je ontvangen over IF als je die prijs wilt geven met je ruime ervaring hiermee :)

Ik zit er namelijk over na te denken om tijdens mijn cut IF toe te passen.

• #11.706
Potverdomme wat een deadlift Marvin!

Ik wil misschien nog wat (voeding) tips van je ontvangen over IF als je die prijs wilt geven met je ruime ervaring hiermee :)

Ik zit er namelijk over na te denken om tijdens mijn cut IF toe te passen.
Thanks man! Vraag maar raak wat dat betreft. Denk dat ik al aardig wat kennis heb opgebouwd aangaande IF

Vandaag is een rustdagje! Niet gaan fietsen naar mijn werk gezien het tyfusweer!:o Maar vanavond wel weer cardio in de vorm van muren sauzen!:D Voeding vandaag lekker laag, met uitzicht op morgen (All I can eat Sushi + bioscoop), zaterdag (WOP festival) en zondag (Moederdag brunch..)..

Voeding, donderdag 08-05-2014:
6:00 2 caps hydroxycut + 5g BCAA
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 30g notenmix + 2 visolie + vit D
12:30 150g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie + 2 caps hydroxycut
16:30 30g casseine
18:00 Avondeten (~750kcals)
20:00 10g BCAA

~1730kcals, E/K/V = 180g (42%) / 95g (22%) / 70g (36%)

Hydroxyk*t:
Overigens is mijn pot hydroxycut leeg! En ik kan maar 1 ding concluderen: Ik ben blij dat ik deze in de aanbieding heb gekocht. Wat een rotzooi. Merk er niks van, niet qua energie en ook niet qua eetlust onderdrukking.

Beter gewoon caffeine caps of bijvoorbeeld ripped, perfect burn of iets dergelijks..

210 deadlift... daarom heb je ook zulke poten :P

Pff beste deadlift!

• #11.709
Alvast drie vragen:

Drink jij die liter groene thee vanwege honger onderdrukking?
Jij neemt voor je eating window en na je eating window respectievelijk 5 gr bcaa en 10 gr bcaa, waarom is dat?
Als jij zo'n all you can eat dag heb of een dag waarvan je zeker weet dat je boven je onderhoud ga eten, hou je dan alsnog rekening met een eating window? Kan je die bijvoorbeeld als uitzondering een dag verschuiven een paar uur?

• #11.711
Alvast drie vragen:

Drink jij die liter groene thee vanwege honger onderdrukking?
Jij neemt voor je eating window en na je eating window respectievelijk 5 gr bcaa en 10 gr bcaa, waarom is dat?
Als jij zo'n all you can eat dag heb of een dag waarvan je zeker weet dat je boven je onderhoud ga eten, hou je dan alsnog rekening met een eating window? Kan je die bijvoorbeeld als uitzondering een dag verschuiven een paar uur?

1) Die liter thee is inderdaad honger ondrukking. Groene thee ivm de goede eigenschappen
2) Op mijn rustdagen fiets ik meestal naar mijn werk en dan neem ik het eigenlijk voor mijn fasted 'cardio'. Vandaag niet gaan fietsen, maar had de BCAA's al afgewogen, dus dacht **** it ;). Vanavond zou ik dan de BCAA's nemen nadat ik in mijn huis was wezen sauzen omdat ik gisteren zo slap als een vaatdoek was. De BCAA's zijn dus niet de gewoonte, behalve als ik fietsen naar mijn werk ga.
3) Nee, ik hou geen rekening met mijn eet-window. IF is juist bedoeld om niet altijd spastisch aan je eet-window of bijvoorbeeld om de twee eten aan te houden. Je zult wel zien dat ik zulke dingen vaak in calculeer door overdag minder te eten. Dat ga ik morgen ook doen (minder havermout:sad:, geen dextro, whey & banaan post-workout en geen casseine in de avond, want mijn eiwitten haal ik toch wel:rolleyes:). Ik verschuif zelden mijn window, hooguit 1 uur later eten doordeweeks.. op zondag weet ik het weleens te rekken tot 14:00 in de middag en verkort ik mijn window welleens naar 18:00uur. Waarom? Omdat het kan ;)

Thanks! Is duidelijk :)

• #11.713
You're welcome!

Hmm, niet helemaal tevreden met mijn shape momenteel en voel me ondanks ik vroeg naar bed ging zo slap als een vaatdoek!:o

Ben dus ook benieuwd hoe mijn training gaat verlopen vanmiddag..gelukkig hoef ik maar een halve dag te werken en ga ik vanavond lekker met mijn gf:heart: onbeperkt eten bij Sumo:eating:

Dag 3: Benchpress (Wendler) + UB:
Benchpress:
42.5kg: 5
52.5kg: 5
60kg: 3
72.5kg: 5
80kg: 3
87.5kg: 1+
90kg (jokersets +5%): singles till fail
72.5kg (first set last): 1-3x8
Dumbel shoulder press (alternate):4x8-12
Chin-up:30-40reps (Myo)
T-bar row:3x8-12
Barbell shrugs:4x8-12
Side raise:3x8-12
Face-pulls:3x8-15
Preacher curl:3x8-12
Pushdown:2x8-12

Voeding, vrijdag 09-05-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 60g havermout + 30g whey + 20g rozijnen + multivit + vit D
12:00 175g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie
Pre-workout: 1 scoop unstoppable
Post-workout: 5g BCAA
15:00 175g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie
17:00-20:00 All I can eat Sushi: SUMO time!:eating:
21:45 Bioscoop:popcorn:

Excl. SUMO+bios ~1270kcals, E/K/V = 100g (32%) / 150g (48%) / 30g (20%)

Ik snap die hele sushi hype echt niet.. Ranzige zooi.. :o

Succes met je training!

• #11.715
Ik snap die hele sushi hype echt niet.. Ranzige zooi.. :o

Succes met je training!
Ik ga ook geen enkele sushi eten hoor ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Voornamelijk yakitori, usuyaki beef, tori teriyaki, chicken meatballs, eendenborstfilet, black pepperbeef, beef teriyaki, tori curry et etc..

Krijg nu spontaan zin er nu al te gaan zitten..nog een voordeel van IF! Na een lange vast smaakt voedsel zo ****ing veel lekkerder!:o

Yakitori & The Sushi's? :p. Succes met trainen vandaag ;).

Ik ga ook geen enkele sushi eten hoor ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Voornamelijk yakitori, usuyaki beef, tori teriyaki, chicken meatballs, eendenborstfilet, black pepperbeef, beef teriyaki, tori curry et etc..

Krijg nu spontaan zin er nu al te gaan zitten..nog een voordeel van IF! Na een lange vast smaakt voedsel zo ****ing veel lekkerder!:o

Damn dat is echt niet goed om nu te zien terwijl ik nog moet wachten tot 14:00 :<

Ziet er beesachtig lekker uit! Enjoy

Dat is een beste training man

Je kan de kleinste plates nemen en die voor de binnenste plates op je barbell leggen. Als je setje dan klaar is, rol je je
barbell op die plates. Dan komen de schijven van de grond en kan je makkelijker wisselen ;)

Sushi rotzooi? Wat is dit hier?
Ik zie het even door de vingers vanwege je goede workouts, maar laat ik het niet meer lezen hé.

• #11.720
Yakitori & The Sushi's? :p. Succes met trainen vandaag ;).
Nope, Sumo in Utrecht deze keer!:D Thanks gozer!
Damn dat is echt niet goed om nu te zien terwijl ik nog moet wachten tot 14:00 :<

Ziet er beesachtig lekker uit! Enjoy
Haha, ik vast gelukkig nu nog maar een uurtje! Maar het was toch wel een stukje zelfcastijding om daar vanmorgen alvast naar te kijken..:o
Dat is een beste training man

Je kan de kleinste plates nemen en die voor de binnenste plates op je barbell leggen. Als je setje dan klaar is, rol je je
barbell op die plates. Dan komen de schijven van de grond en kan je makkelijker wisselen ;)
Dat had ook wel een idee geweest. Maar die 180kg lifte nog vrij vlot weg zo even tussendoor..:rolleyes:
Sushi rotzooi? Wat is dit hier?
Ik zie het even door de vingers vanwege je goede workouts, maar laat ik het niet meer lezen hé.
Ja, sushi zelf is rotzooi! You mad?

Terug
Naar boven