magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou zo maar kunnen...en die shitload caffeine was vast ook nergens goed voor..

Omdat het kon..
Dat zeker! Smerige pomp ook met trainen..

Tja, als jij het me kan vertellen. Ik heb echt ook al een hoop geprobeerd..en dus ook met de assistance gespeeld. Tijdje WSB gedaan met speedbenches, boardpresses, floorpresses.Hoe komt dat eigenlijk dat je bench zo zwak is dan?
Misschien is een optie om naar ondersteunende oefeningen kijken die de lift verbeteren?
"Mijn lijf lijkt wel 80 en staat op instorten"
How's that?

Heb niet echt een specifiek sticking point. Als het echt zwaar wordt fail ik helemaal onderin, maar daar doe ik nu paused benches voor..Is het begin van de uitvoering zwak of het laatste stukje naar boven toe?
Die brunch was ****ing nice! Ben blij dat mijn vriendin de "Martijn seal of approval" heeft mogen ontvangen..aaah die brunch erg nice!!.. Goeie nieuwe vriendin trouwens marv.. ze is goedgekeurd
)
Tja, als jij het me kan vertellen. Ik heb echt ook al een hoop geprobeerd..en dus ook met de assistance gespeeld. Tijdje WSB gedaan met speedbenches, boardpresses, floorpresses.
Nu met wendler doe ik maar paused benches erbij, heb ik het idee dat ik weer een punt in mijn bench probeer te versterken. Verder eet ik natuurlijk altijd om en nabij of zelfs onder onderhoud en weeg ik nog geen 80kg..dus vraag me ook weleens af wat ik nu precies nog kan verwachten..
Wat betreft het bejaarde gevoel is denk een combi van slecht eten in combinatie met een shitload caffeine, veel aktiviteit en slaap tekort

Waarom doe je dan ook nog floor presses?Heb niet echt een specifiek sticking point. Als het echt zwaar wordt fail ik helemaal onderin, maar daar doe ik nu paused benches voor..
.Vind ik ook! Ben per slot van rekening geen powerlifter..Volgens mij is die pomp halen belangrijker dan pr drukken....

Wendler met UB/LB bevalt prima! In ieder geval beter als Wendler in split. En fullbody vind ik persoonlijk niet fijn trainen..Wat een voeding, holy sh*t
Bevalt Wendler je wel met ub/lb indeling?
Heb helaas ook geen bench tips voor je man, volgens mij liggen onze bench en BW (na jou brunch) vrij gelijk, MP ben je me wel voorbij
![]()

Ik hou van volume! Van die 'not doing jack shit' schema's is niks voor mijDikke trainingen hier man, zoveel oefeningen altijd!
Hmm, daar doe ik het voor Koek! Hoop dat mijn log een plek is waar zowel gelezen als gediscusseerd kan worden gecombineerd met wat nonsens. Om vooruit te gaan ben ik Wendler gaan doen..slow steady gains. En haal nog steeds mijn targets. Echter heb ik daar bovenop de jokersets gedaan en begin die soms te zien als targets waardoor ik soms niet tevreden ben met mijn trainingen..Zwakke bench of niet... je log blijft cool om te volgen man!
Die 130kg bench, of 10x100kg komt er heus wel, 100kg heb je al in de pocket, nu opwerken naar 110kg! Zet een datum en focus erop (16 weken bijv) Go for it marv! nogmaals ik lees je log al jaren met plezier![]()

Hier heb je ook wel een punt hoor. Mijn borst is fysiek gezien ook geen zwak punt...en heb inderdaad geen PL ambities..goede focus en contractie staan bij mij meestal op 1.Dan is toch je borst die faalt.. Met bodybuilding maakt het verder geen zak uit hoeveel je bencht. Neem aan dat je geen ambitie hebt met powerliften
Gewoon een goede focus is belangrijk en contractie bij je borst, als hij inverhouding is met je lichaam is het prima toch?
Thanks for the cheer up!

Haha, laten we het daar op houden..ik wordt een dagje ouder. Ik zal denk nooit een sterke bencher worden en ben in ieder geval sterker als average joeWe worden helaas allemaal een dagje ouder en dan hakt zo'n festival er ff harder in, maar je hebt het zo te zien aardig naar je zin gehad en dat is het belangrijkste
Tja de bench.... sommige lifts liggen je soms nu eenmaal beter als andere, maar he jij kunt tenminste die 100 al drukken en dat kan de gemiddelde joe niet zeggen... toch ?
Dat het hier op een bb forum een beetje zielig is, kan ik ook niks aan doen

Je hebt gelijk Rob! Die 5/5/5 week is inderdaad mijn minst favoriete week!Ja man, je kan geen high reps rep outs blijven scoren als de gewichten steeds maar hoger gaan
Sowieso is de 5/5/5 week verrot bij Wendler![]()
We hebben geen bands en chains en die ga ik ook zeker niet aanschaffen.Hmm tja, je vertikt het natuurlijk ook om even flink te gaan eten.
Misschien een idee om met bands te benchen of met kettingen. Maar dat zal onderin je bench niks veranderen.
Waarom doe je dan ook nog floor presses?
Verder je targets toch gewoon gehaald.
Wel mooi om te zien dat je vooral vanuit squats zo'n dikke definitie ik je benen hebt. Ik doe lunches als een malle maar kom niet eens in de buurt..
Ben je nog steeds 7%?
Voeg dan is wat MCT olie toe aan je eetpatroon. Heb me door Rene Groenen laten vertellen dat dit voor wat extra definitie zorgt.
Hmm, daar doe ik het voor Koek! Hoop dat mijn log een plek is waar zowel gelezen als gediscusseerd kan worden gecombineerd met wat nonsens. Om vooruit te gaan ben ik Wendler gaan doen..slow steady gains. En haal nog steeds mijn targets. Echter heb ik daar bovenop de jokersets gedaan en begin die soms te zien als targets waardoor ik soms niet tevreden ben met mijn trainingen.
nee iets hoger, tussen de 8-10 nu.. maar serieus? zal er eens naar kijken.