AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Inderdaad Marv, je bench is echt niet zo slecht. Denk niet dat vele je dit al meteen na doen. Ieder zo zijn zwakke en sterke punten! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.762
Wel mooi om te zien dat je vooral vanuit squats zo'n dikke definitie ik je benen hebt. Ik doe lunches als een malle maar kom niet eens in de buurt..
Hmm, weet niet of dat per definitie door squats komt. Heb de leg extentions eigenlijk ook nog nooit uit mijn schema gegooid, want als iets voor definitie zorgt zijn dat extentions (en een laag vp.)

Ben je nog steeds 7%?
Voeg dan is wat MCT olie toe aan je eetpatroon. Heb me door Rene Groenen laten vertellen dat dit voor wat extra definitie zorgt.
You're serious about the MCT?

nee iets hoger, tussen de 8-10 nu.. maar serieus? zal er eens naar kijken.
8-10 is nog steeds prima!:thumbs:
Ben het eens met koekiemonster al ga ik nog niet zo lang mee hier op dbb. Je zet toch dikke trainingen neer elke keer weer? Plus je hebt een van de meest levende en leukste logs van allemaal. Prima toch?
Kijk aan, dat vind ik leuk om te horen. Voel me ook weleens lullig voor mensen met een log zonder volgers. Ik zou er dan denk snel klaar mee zijn.

Over het algemeen probeer ik mijn volgers ook terug te volgen. Soms wat passief, maar probeer meestal wel even te reageren..

Ja serieus, Rene is een voedings dermatoloog en weet waar die over praat.
Je zou het kunnen toepassen als je weer wat lager in je VP staat, zal natuurlijk geen schrikbarende verschillen vertonen.
Verder kun je het ook gebruiken voor wat extra energie in de cut, kan direct als energie gebruikt worden als je dit voor het trainen neemt.
Wist wel van de MCT's wat betreft de energie, maar dat komt omdat ik ook al eens een flex voedingsschema onder ogen heb gehad. echter heb ik het een tijdje geprobeerd, maar het beviel me niet zo.

Heb de fles nog wel en zal het als ik wat dieper ga cutten weer eens een kans geven op low carb dagen..

Inderdaad Marv, je bench is echt niet zo slecht. Denk niet dat vele je dit al meteen na doen. Ieder zo zijn zwakke en sterke punten! ;)
Dat is dan ook wel weer zo! Thanks!:D

Marvin, aangezien je Wendler dus volgt, hoop ik je een plezier te kunnen doen met het aanbieden van deze video. Dave Tate is een big friend van Wendler. Ik zou als ik jou was goed luisteren naar deze man :D

Kort samengevat waar Dave Tate steeds op terug valt: train een movement/lift/oefening waarop je juist sterker wilt worden een tijd NIET (12-16 weken) doe alleen 1 of 2 ondersteunende oefeningen die juist die main lift versterken. Hij praat zelf vaak in het filmpje over de Board Press en de Incline Close Grip Bench Press... wanneer Dave meer kracht in deze 2 lifts wist te brengen (als first movement in zijn workout) wist hij 100% zeker dat zijn Flat Bench (main lift) sterker was geworden/werd, aldus Dave ;)

https://www.youtube.com/watch?v=FVkGPJ9zAsc

• #11.764
Marvin, aangezien je Wendler dus volgt, hoop ik je een plezier te kunnen doen met het aanbieden van deze video. Dave Tate is een big friend van Wendler. Ik zou als ik jou was goed luisteren naar deze man :D

Kort samengevat waar Dave Tate steeds op terug valt: train een movement/lift/oefening waarop je juist sterker wilt worden een tijd NIET (12-16 weken) doe alleen 1 of 2 ondersteunende oefeningen die juist die main lift versterken. Hij praat zelf vaak in het filmpje over de Board Press en de Incline Close Grip Bench Press... wanneer Dave meer kracht in deze 2 lifts wist te brengen (als first movement in zijn workout) wist hij 100% zeker dat zijn Flat Bench (main lift) sterker was geworden/werd, aldus Dave ;)

http://www.youtube.com/watch?v=FVkGPJ9zAsc
Muchos gracias..morgen eens bekijken en wie weet na mijn vakantie eens proberen. De setup voor deze vervangende oefening is wel op dezelfde manier als de regulier benchpress

Je wordt beter in benchen door 12 weken niet te benchen, klinkt logisch

Als er dan al advies van Dave Tate opgevolgd wordt kan het beter dit zijn

tumblr_mz3o8qb0Ve1rldc4mo1_500.jpg

• #11.766
Je wordt beter in benchen door 12 weken niet te benchen, klinkt logisch

Als er dan al advies van Dave Tate opgevolgd wordt kan het beter dit zijn

tumblr_mz3o8qb0Ve1rldc4mo1_500.jpg
Er zit in beide gevallen een kern van waarheid. Heb weleens eerder gehoord dat mensen bewust een tijdje een bepaalde oefening niet deden om juist daarin sterker te worden..

Jammer dat Middelburg zo een t*ring eind reizen is anders zou ik voor een formcheck eens daarheen moeten komen..

Vandaag weer deadliften! Geen jokersets deze week en vanmiddag even met collega's afhaalwok halen:eating:

Dag 2: Deadlift (Wendler) + LB (focus hamstrings):
Deadlift:
90kg: 5
107.5kg: 5
122.5kg: 3
135kg: 5
147.5kg: 5
165kg: 5+
135kg (first set last): 1-3x8
Speed boxsquat:6x2
Full squat:3x8-12
Standing leg curl:3x12-15
Barbell calfraise:4x8-12
Seated calfraise:3x8-12
Abduction:3x8-15
Side ab-work:

Voeding, woensdag 14-05-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 80g havermout + 30g whey + 20g rozijnen + 120g aardbeien + multivit + vit D
12:30 Wok-maaltijd (afhaal wok ~600kcals)
15:00 175g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie
Pre-workout: 10g assault (voor de smaak:zuip:)
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + banaan
18:00 Avondeten (~750kcals) + 20g casseine

~2685kcals, E/K/V = 190g (29%) / 335g (50%) / 65g (21%)

Met die afhaalwok zit je wel aan je vetten :P

• #11.768
Niet mokken lekker ...... juist ja

knallen in die gym marvin!

Hoe lang kost een training je nou tegenwoordig?
Voor de rest mooie planning, hopelijk ging het ook goed!

sterke DL bro!

Hoe kom jij aan 190 gram eiwitten met 30 gram whey, 125 gram kip en maar 600 kcal aan afhaal wok?

---------- Toegevoegd om 07:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ----------

Oh wacht, ik lees nu nog een keer 30 gram whey, 20 gram caseine en avondeten

• #11.773
Niet mokken lekker ...... juist ja

knallen in die gym marvin!
Thanks Bart!:D Alles voelde zwaar, maar ruim boven target gelift!:D

Hoe lang kost een training je nou tegenwoordig?
Voor de rest mooie planning, hopelijk ging het ook goed!
LB train ik meestal iets van 90 minuten, UB is wat korter. Het ging aardig.. ;)

Ik moest nog trainen..dit was de planning :p
Hoe kom jij aan 190 gram eiwitten met 30 gram whey, 125 gram kip en maar 600 kcal aan afhaal wok?

---------- Toegevoegd om 07:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ----------

Oh wacht, ik lees nu nog een keer 30 gram whey, 20 gram caseine en avondeten
Je hebt het zelf al gezien, maar wok was met extra bief & kip en avondeten bevatte ook nog 150g kipfilet..daarbij nog 2x 30g whey + 20g casseine :D

De training van gisteren ging zeer moeizaam! Alles voelde zwaar, maar heb desondanks een flinke repout weten te pakken!

Ivm met een zeurende onderrug heb ik buiten de jokersets ook de first set last overgeslagen. Het was wel even goed zo!:thumbs:

Na de training nog even wat cardio gedaan in de vorm van muren sauzen...2.5uur:eek: wel te verstaan!

Dag 2: Deadlift (Wendler) + LB (focus hamstrings):
Deadlift:
90kg: 5
107.5kg: 5
122.5kg: 3 (voelt al zwaar!:o)
135kg: 5 (straps om..)
147.5kg: 5
165kg (5+): 9 (Holy ****, beste repout nog:D. Met straps & belt)

Speed boxsquat:
80kg: 6 (warmup)
110kg: 2, 2, 2, 2, 2, 2 (voelde niet geweldig! Met belt om)

Full squat:
95kg: 12, 12 (pfoe!), 12 (wide stance) (Zere onderrug, maar wel zieke MMC en pomp!:fire:)

Standing leg curl:
30kg: 15 (burn!), 15 (pfoe!), 15 (1f.)

Machine crunch:
30kg: 24, 20
43kg: 15, 15

Abduction:
71kg: 16 (sqeez & hold)
77kg: 15 (burn:fire:)
84kg: 13 (2f.)

Seated calfraise:
65kg: 15, 15, 15 (prima!)

Barbell calfraise:
110kg: 12, 12 (pff!), 8 (leeg!)

---------- Toegevoegd om 08:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:36 ----------

Vandaag weer naar mijn werk gefietst en omdat ik niet tevreden ben met mijn shape en er misschien zondag weer een BBQ aan zit te komen vandaag een extra laag dagje...omdat het kan!

Voeding, Donderdag 15-05-2014:
6:15 10g BCAA + 250mg caffeine
11:00 30g whey + 20g casseine + 2 visolie + vit D
12:30 150g kipfilet + 75g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie
16:00 10g BCAA
18:00 Avondeten (~800kcals) + 40g casseine

~1710kcals, E/K/V = 215g (50%) / 95g (22%) / 55g (28%)

godver zeg ... 9 rep repout in 5/5/5 week :thumbs:

anabolic afhaal wok :D

• #11.775
godver zeg ... 9 rep repout in 5/5/5 week :thumbs:

anabolic afhaal wok :D
Zo is het maar net! Nu ga ik vandaag niet wokken, maar hoop toch een mooie repout te kunnen pakken! Voel me goed vandaag, dus wie weet plak ik er nog een jokerset achteraan!:thumbs:

Dag 3: Benchpress (Wendler) + UB:
Benchpress:
45kg: 5
55kg: 5
62.5kg: 3
67.5kg: 5
75kg: 5
82.5kg: 5+
87.5kg (jokerset +5%): 5?
67.5kg (first set last): 1-3x8
Dumbel shoulder press:4x8-12
Chin-up:30-40reps (Myo)
T-bar row:3x8-12
Barbell shrugs:4x8-12
Side raise:3x8-12
Face-pulls:3x8-15
Preacher curl:3x8-12
Pushdown:2x8-12

Voeding, vrijdag 16-05-2014:
11:00 80g havermout + 30g whey + 20g rozijnen + multivit + vit D
12:30 175g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie + 2 visolie
15:00 175g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie
Pre-workout: appel
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + banaan
18:00 Avondeten (~750kcals) + 20g casseine

~2500kcals, E/K/V = 185g (29%) / 310g (50%) / 60g (21%)

Trainingen gaan hier weer netjes.
Wat we hier wel missen zijn een paar pics van je aesthethics. :eyebrow:

Serieuze deadlift kerel

Idd een beste rep-out op die 165 KG
Brunches, afhaalwok & BBQ..... is dit het echte leven ?

• #11.779
Trainingen gaan hier weer netjes.
Wat we hier wel missen zijn een paar pics van je aesthethics. :eyebrow:
Ben niet super tevreden met mijn shape..even zoekende naar mijn onderste 2 tot 4 blokjes..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar zal kijken wat ik voor je kan doen..

Thanks Bart!
Brunches, afhaalwok & BBQ..... is dit het echte leven ?
Ja..:o

Good luck today. Pre-workout appel?
Krijg je daar geen honger van?

Terug
Naar boven