Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zegt het zelf al..maar mijn vriendin vind me sexyMarv sinds je een vriendin hebt weer eet je teveel junk.. Verklaar!!

Nee, valt mee. Ik moet op 1 of andere manier iets zoets eten voor mijn training..Good luck today. Pre-workout appel?
Krijg je daar geen honger van?

Je zegt het zelf al..maar mijn vriendin vind me sexy![]()
And still got my abs
---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------
Nee, valt mee. Ik moet op 1 of andere manier iets zoets eten voor mijn training..![]()

Haha..vreemde gasten zijn we toch ookGrappig, ik moet altijd iets zouts eten voor mijn trennn...
Als ik iets zoets eet ervoor dan word ik heel vaak Dr. Bibber tijdens mijn training.

Haha, echt shredded niet, maar erg is het ook nog nietJou jou kennende zal je wel weer overdrijven met je niet tevreden en ben je nog steeds shredded

Ja toch! Denk laat een keer mijn ware identiteit zien..
Ik ook

), 6
), 10 (close grip, pfoe!)mwoah..hanteer ook wel een beetje cut hoeveelheden qua voeding aan, dus moet ook niet teveel verwachten van de gewichten. Maar haal mijn targets nog, dus mag niet klagen..zeker niet gezien het feit dat ik last van mijn onderrug heb.Ziet eruit als prima sessie.
Blijft kracht wek geleidelijk toenemen?
Succes met training van vandaag!
Dankje!

True story...aardig verkleurd, dus lijk nu wel een aap!

)
) + 1 tab Ca/Mg
Thanks gozer!!
Squats zijn wel parallel nu. Bankdrukken zal altijd slap blijven.volgens mij...maar doe mijn best!Squat je al op par?
Wel jammer dat het net weer op bankdruk dag was dat het allemaal wat minder ging.

Dit dus...gewoon een riem om omdat die last heeft van zijn onderrug.. geen wiskunde
Voelt gewoon wat stabieler en 'veiliger' aan..
IIFYM..
)
)