- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb ook last van me rug, of het is de lat, of me schouderblad.Nope Ron..de pijn zit er nog in..het is geen spierpijn, en ook geen gewricht pijn..rare pijn noem ik het maar...erg vervelend is het echter (nog) niet..![]()
Done

Tja...zie ze nog steeds, maar krijg ze niet op de foto..Gesprongen adertjes in je rug, wtf
Voor de rest een goede, complete training. Duim omhoog!
Pff, magnesium weet ik niet eigenlijk..maar kan inderdaad eens in RotterdamGoeie training Marv
Als je wil kan je ook een keer bij mij komen trainen als dat je leuk lijkt, er is vast wel wat te regelen met die lui.
Weet jij trouwens waar er ergens in Gouda magnesium te koop is, ik zat zelf te denken aan de dump vlak bij het station.
komen trainen..wat kost een los lesje?Spastisch is het niet, maar het wordt nu heftig overgenomen door spierpijnik heb ook last van me rug, of het is de lat, of me schouderblad.
heb in ieder geval het gevoel dat ik geen rug kan trainen morgen, verder doet me bovenste buikspier spastisch (spastische buikspier dus) hij trilt afentoe 5 a 10sec
...suc6 met de spasmen verder
zo'n 10km van Gouda af.Tievespolen, bij ons zit er ook eentje die houdt rustig een uur het squatrek bezet.
(hij is wel ****ing sterk trouwens; squat +200kg, dus we worden allemaal achter onze oren gewassen door die oostblokker. Beschamend)

Komt goed Ron! Was bij m'n girl gister

Hmm..je kunt een gratis dagpas aanvragen, maar dan wordt ik begeleid en shit...vraag dan toch maar even wat een los lesje kost..Ouderkerk aan den ijsselzo'n 10km van Gouda af.
http://fysiofit-ouderkerk.nl/ zal eens informeren naar meetrainen.
..Die oostblokker heeft hoogstwaarschijnlijk ook het 1 en ander gesnoept en doet al zware kinderarbeid sinds zijn 8e...Tievespolen, bij ons zit er ook eentje die houdt rustig een uur het squatrek bezet.
(hij is wel ****ing sterk trouwens; squat +200kg, dus we worden allemaal achter onze oren gewassen door die oostblokker. Beschamend)

Ze zijn bij ons ook wel aardig..en het zijn er maar 3...1 buffe, 1 ecto en 1 doorgeschoten mac donalds bulk..

en goed voedsel
Heb er weer zin in vandaag! Oja vandaag geen superpump want train pas om 20:00uur (anders krijg ik ernstige slaapissues:mad
Maar het was niet mijn dag gister! En toen deed uiteindelijk mijn internet het ALWEER niet
) 
+ appel
Goede training! Misschien een domme vraag, maar hoe voer je de standing dumbbell fly's uit?

)..Goede training! Misschien een domme vraag, maar hoe voer je de standing dumbbell fly's uit?
nee gewoon staand met dumbbells...cables immiteren zeg maar (hebben geen kabelstation)..