Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks en welkom hier!gaan bij jou de dumbbells zo zwaar
gaat bij ons maar tot een miezerige 26KG
Lekker trainings schema
buffel
![]()

Thanks gozer!
Ik vind dat aangeven altijd een beetje gay staan IMO...maar denk dat ik er misschien toch aan moet geloven for the sake of 2 or 3 more repsVraag of iemand even die dumbbells kan aangeven, ik zal zaterdag effe vragen wat er mogelijk is![]()
..
..
, dus hopelijk ook brute kg’s verslepen! M’n slaap is namelijk niet je van het als ik pre workout gebruikt! Dus als ik daar weer even vanaf ben zullen de gewichten wel iets zakken, maar mijn slaap neemt toe, dus mogelijk blijft het wel gelijk
. Voorlopig nog wel even op relatief lage reps
)
brinta + banaanThanks for the advice! I will keep it in mind...Wellicht ZMA (van XXL) proberen om lekker te slapen? Hoor er prima verhalen over.

Jaja, vreten is belangrijk kwarkie!

Thanks Koen!

True, so true! Maar de pot is bijna op! pas over een maandje of twee dan weer aan de crack of iets dergelijks!strakke voeding zoals gewoonlijk
ik vind slapen ook k*t met pre workout, gevolg dat je de dag erna gaar bent en weer pre-workout wil gebruiken om toch energie te hebben voor te trainen en zo blijf je aan het k*tten
Ik zelf gebruik het zo min mogelijk, maar vanavond moet er toch weer een zakje nox pump helpen!

Ik werk 40 uur per week, maar heb pauze om 9:00, 11:00, 12:30 en 15:00..precies goed om flink te bunkerendamm je eet wel hendig veel.
hoef je niet te werken of naar school?
ik red dat niet om zoveel te eten. in het ziekenhuis haal ik met moeite 3x eten dan eet ik gwn lkkr veel.
trainingen zien er weer super uit als ik zo alles doorlees.
ga zo door bink

3x10x27.5kg
"NAISSlopend altijd die dingen cleanen, alle energie daar in gegooid en dan moet je ze ook nog pressen.
By the way als je nog gaat Swissballen, hier heb ik er weer eentje:
http://www.youtube.com/watch?v=6rWsAJm98f4
eens proberen vanochtend
)

Alvast bedankt!
Thanks Lennart

Zeker NAIS

Handige site...nu nog een vet meet tang

Ik had ze gezien in een filmpje van Frank McGrath, maar die deed ze met cables, aangezien we die niet hebben..maar vervangen voor db's! Maar een killer is het zeker!goed bezig marvin. ik zie single arm side raise op schouderdag...van mij afgekeken?damn die oefening gaat je delts echt laten knallen!
en die squats...doe normaal gek. ik zet vorige week een PR neer, kom jij aan...7xmijn PR in een setje. nice!
En wat betreft de 7x140kg..is slechts parallel, misschien een tikje lager..