- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha is die iemand zelf hetero?
of waarom let hij daarop?

Hmm..kwarkmans..dat zijn verkeerde bronnen dan denk..de laatste keer dat ik ben wezen stappen kan ik me namelijk niet eens meer herinneren!Lol je bent gespot door iemand die ik ken tijdens stappen hahaha
hij vind je een nepheterohoe zit dat eigenlijk baas?
(don't shoot the messenger)
alles lekker marv?

marvin heeft gewoon stylo!Hmm..kwarkmans..dat zijn verkeerde bronnen dan denk..de laatste keer dat ik ben wezen stappen kan ik me namelijk niet eens meer herinneren!
Of bioscoop bezoekjes e.d moeten ook echt "stappen"zijn...en nee, ben geen nep hetero![]()
Thanks naamgenoot

Inderdaad kwark..wie is het..? Of wil je soms zelf datenhaha is die iemand zelf hetero?
of waarom let hij daarop?

Thanks Robke

Vreemd...Joh ik zou het werkelijk niet weten...
Hij zegt op msn: ken jij skatermarvin? Dus ik: jah. Die kenik van dbb... Nou hij vertellen hat hij um me stappen tegenkwam haha
nou de rest weet je

Ik ookop die manier! ik vond het al raar
no offence overigens
Ik tel tot 10 en dan wil ik uitleg!
Thanks Ron

Jammer hoor Dwarfje! Laat het maar afwetenNice training!
Morgen is m'n eigen gym (gelukkig) weer open, en nu zijn we aan het klussen in de keuken, ofwel: zie je een andere keer!
Veel plezier met je swissball!![]()
Volgende keer beter inderdaad!Volgende keer weer iets licht (<140kg) en weer iets meer op de techniek letten..Btw zieke training skaterboooi
maar euhh pak um liever ff lichter op de squat met een goeie techniek bro![]()
Thanks..denk maar lekker aan mij..Veel plezier vanavond!
Ik zal aan je denken tijdens mijn rugtraining in m'n eigen gym...

en een swissball...
+1, morgen ben ik er niet meer denk!lekkere voeding op t programma
ik ga ook eten voor energie vanavond hehe -> wordt knallen!
borst + rug = dood

Thanks dude!
Inderdaad!

Ach, jij laat het een keer afweten, nou laat ik 't een keer afwetenJammer hoor Dwarfje! Laat het maar afwetenVolgende keer beter inderdaad!
Thanks..denk maar lekker aan mij..en een swissball...
![]()

Ok, ok..Ach, jij laat het een keer afweten, nou laat ik 't een keer afweten
Misschien een volgende keer - zolang je geen swissball-workout met mij doet, vindt jouw vriendin en mijn vriendje vast niet goed...
Ik zal aan je denken terwijl ik sta te maxen op m'n rackpull: da's jouw opwarmgewicht!

naise!Ok, ok..
Ik denk ook aan jou als ik aan het opwarmen ben dan..![]()