Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben verkouden..kreeg ze gewoon niet in positie!Wow, sterke bor man!
Wat gebeurde er met 36 kg op je incline dumbbell press... Doe je normaal toch een repje of 6 mee?

Was gewoon als afmakertje bedoeld..zouden eigenlijk helemaal niet deadliften
Thanks Rob, trainde samen met Loo en Grotesjaak..dus was een beetje improvisatie trainingIk zou deze vervangen door pull ups ... je kan je gewicht toch pullen
Dikke training kerel !

Oooh op die manier! Zei dat dan gister..Die BOR's gingen zeker nog netjes; goed voorover gebogen en zonder riem!
Hard gewerkt beest!
Alleen met die deadlift je heupen goed naar voren duwen tijdens de lockout he, alsof je je vriendinnetje doggy style neemt
Over een tijdje pakken we weer ff een training samen, altijd lachen!
Nu weet ik wel hoe het moet natuurlijk
...Volgende keer in zeist trainen!
!!
CGBP vind ik stiekum een serieuze k*toefening!

Schouderbreedte..
! Een mega pomp in m'n triceps ondanks dat het wat moeizaam ging met dippen omdat m'n borst nog wat last had van gister *focus op die tricep*!!

Ik laat een spotter ze erop leggen en eraf halenahha dus de kuiten pak je volgend jaar
hoe krijg jij die schijven dan op je kuiten met de dip?
omhoog gooien, snel in positie en dan opvangen![]()

Thanks mateben ik blij dat mijn miezerige sportschool wel een dipbelt heeft
lekkere gewicht op die tricep extensions

Dippen, was ook niet de beste keuze IMO, maar wilde wel een echte knaloefening pakken! Volgende keer Zeist inderdaad!toch nog een training eruit gegooid, nice man!
alleen ik zou op de dag na borst sowieso geen CGBP gaan doen, want je gaat je borst sowieso wel wat aanspreken en dat zal die na gisteren niet waarderen denk ik
volgende keer in Zeist pakken we kuiten ook mee!

Maar er wordt wel gegeten natuurlijk
Dit is de voeding die er in iedergeval in gaat..en op mijn werk is het erg makkelijk om me aan die tijden te houden, want dat zijn pauze tijdenhou je je altijd strak aan eetschema
zoja, erg knap!
..Maar een stuk taart bij een jarige sla ik bijvoorebeeld niet altijd af..
Dit is de voeding die er in iedergeval in gaat..en op mijn werk is het erg makkelijk om me aan die tijden te houden, want dat zijn pauze tijden..Maar een stuk taart bij een jarige sla ik bijvoorebeeld niet altijd af..
![]()