Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben trots op mezelf.
Thanks Loo!ik ben ook trots op je, 120kg op je nek is altijd goed.

Ok van het focussen op medialis en lateralis wist ik wel, maar denk dat ik volgende keer idd smithsquats doe niet onder parallel en niet te zwaar en hacksquats + leg extentionsIk doe dan wel geen squat, maar een smith squat.
In de smith squat
Om op vastus lateralis te focussen: Voeten dicht bij elkaar, recht vooruit
Vastus medialis, zet je de voorvoet lichtelijk naar buiten en kan je ook je voeten wat wijder zetten.
Ps:kan je nog lopen ??![]()

Ok van het focussen op medialis en lateralis wist ik wel, maar denk dat ik volgende keer idd smithsquats doe niet onder parallel en niet te zwaar en hacksquats + leg extentions
Kan gelukkig nog lopen, maar mijn benen spierpijn treed meestal wat later op dan bijvoorbeeld borst..vrees dat morgen zelfs op de wc zitten klote wordt!![]()
, vraagje gelijkhamstrings, die nemen het al veel over, maar onder parallel lijkt er niets uit quads te komen.
)
)
!!!)

Das waar! 1 keer per maand/spiergroep moet kunnen IMOVolume is lekker hoog, is ook eens lekker hard! Gewoon niet altijd doen.

Je kwam voor je gevoel veel vet aan? reken je schema eens uit, volgens mij eet je erg veel vet..
Vet aankomen is Kcal-verschot, niet persé vet eten...
(in vet zitten wel veel Kcal, dat dan weer wel)
Wat mij betreft wordt elk Kcal-overschot (boven onderhoud) omgezet in vet (wat niet gebruikt wordt om spieren te laten groeien), ongeacht welke energiebron het betreft. Dat geldt ook voor een keto-dieet.
Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar waar je dat overschot uit haalt is wel van belang..
KH --> Glycogeen, heeft nog 3 dagen te verbranden
Vet --> Direct in vet, doe je niks meer aan..