AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Hmm, dan heb ik toch even 8g vet op 8 boterhammen zitten vandaag. Maar vind het gewoon lekker. Niet echt bodybuilding proof dus. M'n moeder doet nog steeds de boodschappen, ik haal slechts aanvullingen;). Hopelijk morgen weer gewoon rosbief of kipfilet..;):rolleyes:

Ik eet het ook regelmatig hoor ;)
Alles gaat van mij in Excel, zodat ik precies weet wat ik binnenkrijg en wat de voedingswaardes daar van zijn... Vandaar dat ik je even waarschuw... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet het ook regelmatig hoor ;)
Alles gaat van mij in Excel, zodat ik precies weet wat ik binnenkrijg en wat de voedingswaardes daar van zijn... Vandaar dat ik je even waarschuw... ;)
Ok, thanks..elke dag die excel vind ik wel en gedoe..wil een beetje een standaard hebben waarin ik kan varieren..:D:rolleyes:

Wel weer aardig getraind vanavond! Triceps gaat alleen niet lekker de laatste tijd, wat vinden jullie nu echte killers? Maar goed hier de training.

Oja, een kleine opmerking: ben weer betrapt op teveel internetten tijdens werktijd, dus vanaf morgen ben ik overdag enkel actief tussen 12:30 en 13:15.:rolleyes:

Borst, triceps en buik:
Incline smith press (45gr): 12x50kg, 6x70kg, 3x8x60kg (superstrict)
Dumbbellpress: 8x32kg, 7x34kg, 10x28kg
Incline dumbbellpress (60gr): 12x20, 8x24kg
Cable crossover: 15x15kg, 10x25kg, 8x35kg

Dippen: 3x12xbw
Pressdown: 5sets (zoveel gevarieert dat ik reps + gewicht niet weet)

Rope crunch: 3x12x35kg
Side twist: 3x12x25kg
Swissbalcrunch (:gay:): 3x10xsqeeeezen!

Ok, thanks..elke dag die excel vind ik wel en gedoe..wil een beetje een standaard hebben waarin ik kan varieren..:D:rolleyes:

Wel weer

Ik heb een eigen Excel-bestand gemaakt, moet wel copy&paste ipv selecteren, maar vind het wel lekkerder werken. Voor de standaarden qua eten heb ik een apart tabbladen waar ik ze uit kan selecteren.

Close grip bench press is de oefening voor kracht en massa!
Sterke flat dumbbell presses! :cool:
Lukt het al wat met je voedingsschema?

Close grip bench press is de oefening voor kracht en massa!
Sterke flat dumbbell presses! :cool:
Lukt het al wat met je voedingsschema?
Volgende week eens aan CG benchpresses en skullcrushers en om het af te maken denk een pressdown allemaal 3 setjes ofzo..

Met het voedingsschema gaat het gestaag, want vind het best moeilijk..en moet er eigenlijk echt voor gaan zitten!
Ik moet eerst m'n behoefte maar eens berekenen en dan wil ik toch gaan voor een heel erg clean bulk, want ik haat vet.

Even een vraagje terzijde..ik ben niet bepaald ecto gebouwd en gain makkelijk vet. Is het uberhaupt mogelijk voor een deels endo om het hele jaar "blokjuhs'te hebben, want dan moet ik cardio erbij gaan doen en dat gaat behoorlijk gepaard met massa verlies..:(:(

Volgende week eens aan CG benchpresses en skullcrushers en om het af te maken denk een pressdown allemaal 3 setjes ofzo..

Met het voedingsschema gaat het gestaag, want vind het best moeilijk..en moet er eigenlijk echt voor gaan zitten!
Ik moet eerst m'n behoefte maar eens berekenen en dan wil ik toch gaan voor een heel erg clean bulk, want ik haat vet.

Even een vraagje terzijde..ik ben niet bepaald ecto gebouwd en gain makkelijk vet. Is het uberhaupt mogelijk voor een deels endo om het hele jaar "blokjuhs'te hebben, want dan moet ik cardio erbij gaan doen en dat gaat behoorlijk gepaard met massa verlies..:(:(

Natuurlijk is het mogelijk alleen zal je dan nooit zoveel massa gainen als dat je voor 4maanden gaat bulken en daarna een cut er tegen aan gooit. Als je hoger in je vetpercentage zit gain je makkelijker spiermassa als dat je op 8% staat.
Maar als je niet te hoog in je vetpercentage wilt zitten kan je bijvoorbeeld 2 maanden bulken tot 16% dan weer cutten tot 12% en weer bulken tot 16%.

Maar ik heb wel eens gelezen dat je of moet bulken of cutten als je een beetje ertussen in blijft hangen zal je niet zo hard gainen.

Dat laatste is ook wel wat ik merk idd..

Hoeveel weeg je op het moment eigenlijk?

Ik ga nu op de weegschaal staan..;)

Ehm..89.2kg

Ben je toch al zo'n 3kg aangekomen sinds het begin van je log! :thumbs:
Gaat lekker dan toch!

DAt wel, maar heb vetvreees..;) lijk soms wel anorectisch:rolleyes:

Dan was je wel eerder gestopt met eten ;)

Ach, BMR & Onderhoud is zó uitgerekend, en een voedingsschema - pak wat je nu eet, reken uit wat je dan binnen krijgt en modificeer wat...

Ga zo m'n BMR en onderhoud berekenen en op basis van dat eens starten met een voedingsschema.

Verder is vandaag weer een rustdag, laden voor de benentraining van morgen!

Voeding 12-08-2009:
6:45 200ml magere yoghurt + 75g Cruesli + banaan + multivitamine en visolie
9:00 2 boterhammen + kipfilet (50g) + 1 boterham filet american + 1 boterham pindakaas + 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)
11:00 225ml magere kwark + zoetstof + 1 boterham filet american + 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)
12:30 2 boterhammen + kipfilet (50g) + 1 boterham filet american + 1 boterham pindakaas + 15g notenmix (pecan/amandel/pinda) + appel + visolie
15:00 225ml magere kwark + zoetstof + 15g notenmix (pecan/amandel/pinda) + appel
17:30 Avond eten
19:30 200ml halfvolle melk + 30g Whey (85% eiwit) + 50g notenmix (pecan/amandel/pinda)
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Voeding zit alweer lekker:) Succes met benen trainen, terwijl jij je beentjes bent aan het afbeulen zit ik op het vliegtuig te groeien:D

Voeding zit alweer lekker:) Succes met benen trainen, terwijl jij je beentjes bent aan het afbeulen zit ik op het vliegtuig te groeien:D

Prettige vakantie dan maar!

Net mijn BMR uitgerekend: ~2000 kcal in rust verbrand ik (moet het trouwens op VVM of algehele massa?) en verbruik volgens dat topic ongeveer 550kcals met kt, dus moet iets boven 2500kcals gaan zitten volgens de berekening..lijkt me wel erg weining!:rolleyes:

Mijn BMR zit op de 1400... (onderhoud op 1850 ongeveer), dus vergeleken met mij mag je al best wat eten! ;)

In principe is cardio een katabole bezigheid, evenals eten op of onder onderhoud.
Dus je ontkomt er bijna niet aan om je superdude buik in de winter te ruilen voor een klein buikje. Maar als je goed clean bulkt en wat cardio erbij doet valt het mee. Maar it's all part of the game, ik heb er ook een gloeiende hekel aan om dikker te worden in de winter maarja....Jij hebt trouwens een vaste vriendin dus don't worry.

In principe is cardio een katabole bezigheid, evenals eten op of onder onderhoud.
Dus je ontkomt er bijna niet aan om je superdude buik in de winter te ruilen voor een klein buikje. Maar als je goed clean bulkt en wat cardio erbij doet valt het mee. Maar it's all part of the game, ik heb er ook een gloeiende hekel aan om dikker te worden in de winter maarja....Jij hebt trouwens een vaste vriendin dus don't worry.
Ook voor m'n vaste vriendin wil ik er goed uit zien natuurlijk..dus wil het eigenlijk nooit te ver op laten lopen!

@Dwarven: Heb je bij de onderhoud je kt + cardio al meegerekend of is dat alleen met werk e.d? (Zo ja, wat voor werk?)..Ik ben namelijk laborant en zit ongeveer 3/4 van de dag op m'n luie reet + dat ik met de auto naar m'n werk ga..:rolleyes::o

Ook voor m'n vaste vriendin wil ik er goed uit zien natuurlijk..dus wil het eigenlijk nooit te ver op laten lopen!

@Dwarven: Heb je bij de onderhoud je kt + cardio al meegerekend of is dat alleen met werk e.d? (Zo ja, wat voor werk?)..Ik ben namelijk laborant en zit ongeveer 3/4 van de dag op m'n luie reet + dat ik met de auto naar m'n werk ga..:rolleyes::o

Onderhoud is voor mij BMR + KT. cardio reken ik niet mee - dat gaat er als bonus vanaf... (als ik op berekend onderhoud eet dan ben ik al aan het cleanbulken). Daarbij heb ik met m'n werk niet veel meer beweging als jij (en een leasebak...).

Terug
Naar boven