- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JeWeetTog!jij hebt meer pauze dan dat je werkt.
doe mij ook zo'n baan![]()

Ik werk op een lab als analist
..

Ik heb ze op mijn werk wijsgemaakt dat ik niet van taart houd, alleen van koekjesMaar een stuk taart bij een jarige sla ik bijvoorebeeld niet altijd af..![]()

jij hebt meer pauze dan dat je werkt.
doe mij ook zo'n baan![]()
wat analyseer je? de uitwerking van pauzetijden op de werkvreugde?

+1

+1
hoeveel verdient dat dan p.uur als je met anussen doet werken?![]()

door de geur ofc.waarschijnlijk niet zoveel - maar je hebt wel veel pauze!![]()
Slim van die koekjesIk heb ze op mijn werk wijsgemaakt dat ik niet van taart houd, alleen van koekjes
Idd! Wij hebben niet eens vastgesteld pauze-tijden (op zich wel relaxed!)

Olieen en vetten en derivaten ervan..wat analyseer je? de uitwerking van pauzetijden op de werkvreugde?
+1
hoeveel verdient dat dan p.uur als je met anussen doet werken?![]()
waarschijnlijk niet zoveel - maar je hebt wel veel pauze!![]()
Waarom had ik dit soort shit hier al verwacht op DBB!

Omdat jij ANAAL-ist bent?Waarom had ik dit soort shit hier al verwacht op DBB!![]()

Nee, dit voelt niet beter..maar barbell calf kost veel tijd ivm schijven laden en we hebben helaaslekkere trainingen weer, en epic DBB uitlatingen over de anus
zie dat je de toepress pakt voor kuiten, voelt dit beter dan een calfmachine of een barbell calf raise? anders ga ik hem ook eens pakken
geen machine calfraise of seated calfraise
KNALLEND HET OUDE JAAR UIT!!!
)

Nou vorige week donderdag was mijn ochtend training diep triest..vandaag dus het zekere voor het onzekere genomen..ik geloof zelfs dat er ook wel een VPR op de mp wasErg netjes weer Marv, had je energie nodig dat je een red bulletje nam ?

Bij m'n vriendin zijn en niet te laat naar bed

Gewoon vroeg in de ochtend dus!