Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks dwarfje!Sterkte met je vriending (nogmaals) - ik ben jaloers op je training! (kan vandaag helaas niet trainen)

Leek me welleens leuk te proberen
! WAT EEN HEL
Thanks dwarfje!
De high reps heb ik van jou gejatLeek me welleens leuk te proberen
! WAT EEN HEL
![]()

ik vind het heerlijk.. lekker met een cappucino milkshakeOja, m'n zadeltassen...en dan doe je er minder dan ik!
Goed voor je zadeltassen![]()

Wordt je ook moe van!Kolere, wat een high-repping squats. Ik word al moe als ik er naar kijk.
Goed man. Blij te lezen dat het met de pijn van je vriendin wat beter gaat.![]()

IK vind het ook niet heerlijk..maar is zoooooooo lang geleden!
Nee geen cappucino voor mij!ik vind het heerlijk.. lekker met een cappucino milkshake

Thanks Sue! Ik doe wat ik kan!Heftig... nare start van het nieuwe jaar...
Wel super hoe je er voor haar bent. Je kan de pijn dan wel niet wegnemen, maar voor haar wel heel fijn en belangrijk dat je er zo voor haar bent. Hou dat maar in je achterhoofd, meer kun je niet doen, maar wat je doet is veel! Sterkte voor jullie twee!

misschien is dit ook wat voor ons ronniej, met onze goude lokkenhttp://www.drogisterij.net/producten/400x400/171469_1_Andrelon_Volumizer_Extra_Volume.jpg
Is dit je Pre-WO geheim of niet ?
Lijpe volume![]()

misschien is dit ook wat voor ons ronniej, met onze goude lokken![]()
ik heb wel wat volume nodig, vooral op me squatlokken.Nice toch

Gaat al weer iets beter..ze kan het nog niet helemaal begrijpen en is behoorlijk van slag..maar ik heb vandaag het verband + vette gazen vervangen en het zag er eigenlijk allemaal al iets beter uit..Maandag inderdaad weer knallen! Nog 1 week dit schema en dan ga ik weer even switchen naar een 3-split over 4 dagen..heej marv hoe is het met je vriendin?
maandag weer trainen?
Dankje!whoah! volume!
wat een klote start van het jaar, beterschap!
Godver Ron...je zou mijn volume geheim niet verklappen!http://www.drogisterij.net/producten/400x400/171469_1_Andrelon_Volumizer_Extra_Volume.jpg
Is dit je Pre-WO geheim of niet ?
Lijpe volume![]()

Zekers! Erg vermoeiend ook..
Denk het wel...misschien is dit ook wat voor ons ronniej, met onze goude lokken![]()

Inderdaadik heb wel wat volume nodig, vooral op me squatlokken.

Meestal parallel of iets lager geen full squats..IMO niet nodig..
Thanks Robert.!