- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja..ik dach laat ook even weten waardoor ik soms op ben en slechte nachten maak! Ik ben best hard in gesteld en ontzettend nuchter, maar blijkbaar pakt het me in m'n slaap..tuurlijk ben ik er overdag ook mee bezig, maar een stuk minder..
Tja, dat is het ook..weer iets waar ze de controle over verliest!Kan me zo voorstellen dat voor haar dan even alles teveel is... in feite ook nog controlle kwijt of je lijf... je kunt niet anders dan je er bij neerleggen, mja... dat is dan ook meteen het moeilijkste.
HOest met jou?
. Ze zit gelukkig in de beste kliniek van nederland en ze pakken het daar goed aan! Het belangrijkste voor mij is dat het een leefbare situatie wordt..Tja, das waar, maar beter geen brandwonden..Maar het is helaas al gebeurt en ijd kunnen we niet terug draaien, dan was ik namelijk al veel buffer geweestNog een geluk dat het geen derdegraadsbrandwonden zijn... Om toch nog een beetje positief te zijn... Toen ik het verhaal las wat er gebeurd was, kreeg ik echt kippevel.

Das meer dan pech hebben! Het is gewoon zwaar ****ed up..waarom moest het haar nu overkomen..ze had al problemen genoegDamn ****ed up zeg van je vriendinnetje, dat is pech hebben!
Het zal vast uiteindelijk wel weer goedkomen, maar het kan best lang duren voordat de huid volledig hersteld is.
Beterschap man!
Je pakt je voeding toch weer lekker op in het nieuwe jaar, netjes!
.. Maar goed, kom daardoor wel regelmatig in zeist..

Behalve die deads dan, maar het zat behoorlijk vol!Die DB Rows zijn veelste easy voor je lijkt me. Wil je een uitdaging mag je bij mij gym trainen.
Kan je lekker spelen met 50kg en 60kg dumbbells.![]()

Geen idee! Het is een k*t apparaat..Pull Over machine? Is dat dezelfde als wat Dorian Yates gebruikt?
Net getraind kerel !
Maar kon geen straight arm pulldowns doen..
!
! Even keihard knallen

Afwisseling..en iets meer focus naar de onderkant van je lats..
Tja, m'n trainingen zijn nu echt even iets waar ik alles in kwijt kan..en sinds ik met Loo en Sjaak heb getraind heb ik ingezien dat ik al een tijdje als een p*ssy train! Vanavaf nu tot het uiterste!ONdertussen gewoon keihard blijven trainen he! Goed man!
Die tijd moet je ook gewoon pakken voor jezelf!

Thanks mate! Met Dionne gaat het denk wat minder..heb haar vandaag nog niet gesproken, maar ze was in een week 3.2kg aangekomen..dat is ook in de kliniek niet de bedoeling..maar das allemaal te wijten naar mijn idee aan heftig vocht vasthouden door haar brandwonden + dat alle verband ook nog wat weegt uiteraard..Maar haar kennende voelt ze zich niet bestZiet er allemaal weer goed uit baas!
hoe gaat t met Dionne?
. Hoop haar dus nog even te spreken vandaag en wat moet in te kunnen praten!