XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Damn ****ed up zeg van je vriendinnetje, dat is pech hebben!
Het zal vast uiteindelijk wel weer goedkomen, maar het kan best lang duren voordat de huid volledig hersteld is.
Beterschap man!

Je pakt je voeding toch weer lekker op in het nieuwe jaar, netjes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
...

DW met mond vol tanden, komt niet vaak voor...
Tja..ik dach laat ook even weten waardoor ik soms op ben en slechte nachten maak! Ik ben best hard in gesteld en ontzettend nuchter, maar blijkbaar pakt het me in m'n slaap..tuurlijk ben ik er overdag ook mee bezig, maar een stuk minder..

Kan me zo voorstellen dat voor haar dan even alles teveel is... in feite ook nog controlle kwijt of je lijf... je kunt niet anders dan je er bij neerleggen, mja... dat is dan ook meteen het moeilijkste.
HOest met jou?
Tja, dat is het ook..weer iets waar ze de controle over verliest!:(. Ze zit gelukkig in de beste kliniek van nederland en ze pakken het daar goed aan! Het belangrijkste voor mij is dat het een leefbare situatie wordt..

Nog een geluk dat het geen derdegraadsbrandwonden zijn... Om toch nog een beetje positief te zijn... Toen ik het verhaal las wat er gebeurd was, kreeg ik echt kippevel.
Tja, das waar, maar beter geen brandwonden..Maar het is helaas al gebeurt en ijd kunnen we niet terug draaien, dan was ik namelijk al veel buffer geweest:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Damn ****ed up zeg van je vriendinnetje, dat is pech hebben!
Het zal vast uiteindelijk wel weer goedkomen, maar het kan best lang duren voordat de huid volledig hersteld is.
Beterschap man!

Je pakt je voeding toch weer lekker op in het nieuwe jaar, netjes!
Das meer dan pech hebben! Het is gewoon zwaar ****ed up..waarom moest het haar nu overkomen..ze had al problemen genoeg:(.. Maar goed, kom daardoor wel regelmatig in zeist..

Tja, voeding..like it should be!:D:D

Laatst bewerkt:
  • #1.503
Natuurlijk pak ik het trainen ook goed op! OP de harcore schaal geef ik vanavond een 9.5! Heb vrijwel alles gegeven:fire: Behalve die deads dan, maar het zat behoorlijk vol!

Rug + hams:
Reverse grip row: 2x20x40kg (warm-up), 5x5x100kg (VPR)
Front pulldown: 9x86kg, 8x91kg (2 lelijk), 7x96kg (2 lelijk)
Single arm row: 3x10x40kg (Some reps easy sqeezing, rest just normal) (GODVER, zwaarste db's..)
Pullover machine: 15x64kg, 2x8x77kg

SLDL: 10x90kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x120kg, 5x130kg, 5x150kg
Single leg curl: 2x8x36kg, 10x30kg

Bb wrist curl behind the back: 20x40kg, 8x60kg, 10x50kg
Wrist roller: 3xup and down with 3.5kg

Nice, ik geef je ook een 10 marvin :$ !

Die SLDL zijn sick man. Jammer van de DB'en natuurlijk, misschien een ez-bar gebruiken, heb je denk ik wel een kleinere ROM, daarna kan je altijd nog die 40kg pakken.

lekker bezig Big Marv!

Die DB Rows zijn veelste easy voor je lijkt me. Wil je een uitdaging mag je bij mij gym trainen. :cool:
Kan je lekker spelen met 50kg en 60kg dumbbells. :D

• #1.509
Thanks mannen!:D

Pull Over machine? Is dat dezelfde als wat Dorian Yates gebruikt?

Net getraind kerel !

• #1.511
Pull Over machine? Is dat dezelfde als wat Dorian Yates gebruikt?

Net getraind kerel !
Geen idee! Het is een k*t apparaat..:rolleyes: Maar kon geen straight arm pulldowns doen..

edit: deze dus: http://www.nautilus.com/worldwide/n...per/prdcdovr~S3PO/Nautilus+Nitro+Pullover.jsp

JAAAA:D!
Vanavond is superdude tijd! Heb er verrekte zin in:D! Even keihard knallen:fire:

:rocknana: :rocknana: :rocknana: :rocknana: :rocknana: :rocknana:

Di: Borst + triceps + buik
Incline db press (60gr): 5x5
Incline fly’s (45gr): 3x6
Dumbbellpress: 5x5, 2x10

Dippen: 4x6
Incline bb tricep extention: 3x6
Pressdown: 3x10

Voeding dinsdagdag 05-01-2010:
7:30 50g brinta + 45g whey + 35rozijnen, visolie en multivit + banaan
9:00 4 boterhammen (2 kipfilet (70g), 2 rosbief (50g))
11:00 200g kipfilet + 50g basmati rijst + 100g sperzibonen
12:30 4 boterhammen (2 kipfilet (70g), 2 rosbief (50g)) + appel
15:00 200g tilapia + 50g basmati rijst + 100g sperzibonen + appel
17:30 Avondeten + redbull energy shot
19:45 35g dextrojuice
20:15 250g halfvolle melk + 50g whey en 20g brinta + banaan
~23:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

~3900kcals ( E/ K/ V = 331g (35%) / 467g (49%) / 70g (16%) )

Laatst bewerkt:
Goed bezig Marv. Je hebt je koppie niet laten hangen na dat vervelende incident met je vriendin. Great job.:)

je SLDL zijn echt sick! lijkt me niet dat ik zo hoog kom, ik ga ze komende weken eens in me training doen.

lekkere training marv!
vanwaar je keuze voor reverse grip rows ipv bovenhandse grip?

• #1.515
Afwisseling..en iets meer focus naar de onderkant van je lats..

• #1.517
reverse grip

ONdertussen gewoon keihard blijven trainen he! Goed man!
Die tijd moet je ook gewoon pakken voor jezelf!

Ziet er allemaal weer goed uit baas!
hoe gaat t met Dionne?

• #1.520
ONdertussen gewoon keihard blijven trainen he! Goed man!
Die tijd moet je ook gewoon pakken voor jezelf!
Tja, m'n trainingen zijn nu echt even iets waar ik alles in kwijt kan..en sinds ik met Loo en Sjaak heb getraind heb ik ingezien dat ik al een tijdje als een p*ssy train! Vanavaf nu tot het uiterste!:fire:
Ziet er allemaal weer goed uit baas!
hoe gaat t met Dionne?
Thanks mate! Met Dionne gaat het denk wat minder..heb haar vandaag nog niet gesproken, maar ze was in een week 3.2kg aangekomen..dat is ook in de kliniek niet de bedoeling..maar das allemaal te wijten naar mijn idee aan heftig vocht vasthouden door haar brandwonden + dat alle verband ook nog wat weegt uiteraard..Maar haar kennende voelt ze zich niet best:(. Hoop haar dus nog even te spreken vandaag en wat moet in te kunnen praten!:D:D

• Like
Waarderingen: Sue
Terug
Naar boven