AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Tja, m'n trainingen zijn nu echt even iets waar ik alles in kwijt kan..en sinds ik met Loo en Sjaak heb getraind heb ik ingezien dat ik al een tijdje als een p*ssy train! Vanavaf nu tot het uiterste!:fire:
Thanks mate! Met Dionne gaat het denk wat minder..heb haar vandaag nog niet gesproken, maar ze was in een week 3.2kg aangekomen..dat is ook in de kliniek niet de bedoeling..maar das allemaal te wijten naar mijn idee aan heftig vocht vasthouden door haar brandwonden + dat alle verband ook nog wat weegt uiteraard..Maar haar kennende voelt ze zich niet best:(. Hoop haar dus nog even te spreken vandaag en wat moet in te kunnen praten!:D:D

Hmm, dat is minder om te horen.
maar ik denk dat het inderdaad ook veel met vocht te maken heeft.
nou ik hoop dat het snel goed komt!

nette deads toch weer marvin!
hopen dat het ook met het vrouwtje snel weer beter gaat.
motiveert niet echt als je daar de hele dag aan moet denken he

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
Hmm, dat is minder om te horen.
maar ik denk dat het inderdaad ook veel met vocht te maken heeft.
nou ik hoop dat het snel goed komt!
Hoop het ook!

nette deads toch weer marvin!
hopen dat het ook met het vrouwtje snel weer beter gaat.
motiveert niet echt als je daar de hele dag aan moet denken he
Thanks Timmert! Mijn motivatie ontbreekt niet! Heb mezelf voorgenomen in 2010 niet meer als p*ssy te trainen! En ik kan zeggen:" DAT BEVALT ME ****ING GOED!":fire:"

Superdude dinsdag:
Incline db press (60gr): 9x36kg (Hoppa, VPR), 8x36kg, 7x36kg, 7x36kg, 6x36kg
Incline fly's (1e 2sets 45graden, 3e set 60gr): 12x22kg, 8x26kg, dropset: 4x30kg+8x20kg
Db press: 12x36kg (easy going), 2x8x40kg, 15x30kg (rep out)

Dippen: 12xbw, 8xbw+10kg, 6xbw+10kg, 10xbw
Pressdown: 12x27kg (reverse), 10x36kg (normal), 12x42kg (small), 10x32kg (reverse)...

DAMN WAT EEN POMP in mijn triceps en borst..ben nog opzoek naar het ventiel om ietsje te ontluchten:eek:

leun iets naar links..... of rechts

:D

Mooie training baas, krijg je je upper pecs goed geïsoleerd met 60 graden of gaan je front delts iets meedoen? Ik merk dat ik de laatste tijd weer wat moeite hebt m'n front delts erbuiten te laten bij 60 graden...

• #1.526
Naar mijn idee krijg ik ze behoorlijk geisoleerd..en dat is wel nodig ook! k*t bovenkant borst...zit echt schrale massa:mad:

Hoe doe jij dippen met gewicht? Dipbelt?
En 'k heb het gevoel dat je presses erg goed vooruit gaan! Alleen jammer dat je db maar tot 40 gaan, want ik denk dat je klaar bent voor some heavier (juist geschreven?:p) weights!

****t up van je vriendin las het hier net pas.. Sterkte in ieder geval!
En 9x 36 is nice kerel!

Mooie training baas, krijg je je upper pecs goed geïsoleerd met 60 graden of gaan je front delts iets meedoen? Ik merk dat ik de laatste tijd weer wat moeite hebt m'n front delts erbuiten te laten bij 60 graden...

nu dat je het zegt. soms let ik helemaal niet hoe ik de dumbbell (in mijn geval) omhoog duw. ik let niet op of ik echt de borst zijn werk laat doen of ik alles gebruik om die kilo's te verplaatsen :D

Sterk gedaan man die 36'ers:thumbup: Hardcore training

En 'k heb het gevoel dat je presses erg goed vooruit gaan! Alleen jammer dat je db maar tot 40 gaan, want ik denk dat je klaar bent voor some heavier (juist geschreven?:p) weights!
iemand legt een schijf op z'n kuiten:yarly:

als superdudes zo trainen big up naar hun dan:rolleyes:

• #1.532
Ik laat een schijf op mijn kuiten leggen ivm het ontbreken van een belt..met een belt erbij zou ik meer kunnen dippen..

****t up van je vriendin las het hier net pas.. Sterkte in ieder geval!
En 9x 36 is nice kerel!
Thanks Robert:D

nu dat je het zegt. soms let ik helemaal niet hoe ik de dumbbell (in mijn geval) omhoog duw. ik let niet op of ik echt de borst zijn werk laat doen of ik alles gebruik om die kilo's te verplaatsen :D
Lijkt me verstandig dat wel te gaan doen..mind-muscle-connection

Sterk gedaan man die 36'ers:thumbup: Hardcore training
Thanks gozer!:D

iemand legt een schijf op z'n kuiten:yarly:

als superdudes zo trainen big up naar hun dan:rolleyes:
Wacht maar tot ik m'n nieuwe schema post! Dan krijg ik ook de titel superdude ga namelijk mijn benen 1x per ongeveer 3 weken trainen..:rolleyes:

Rustdag vandaag..lekker even bij m’n vriendinnetje op bezoek vanavond..

Voeding woensdag 06-01-2010:
7:30 50g brinta + 45g whey + 35rozijnen, visolie en multivit + banaan
9:00 4 boterhammen (3 kipfilet (70g), 1 filet (20g))
11:00 200g kipfilet + 50g basmati rijst + 100g snijbonen + wortelen
12:30 4 boterhammen (3 kipfilet (70g), 1 filet (20g)) + appel
15:00 200g kipfilet + 50g basmati rijst + 100g snijbonen + wortelen + appel
17:30 Avondeten
19:00 250g halfvolle melk + 50g whey en 20g brinta + banaan
~23:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Hopelijk gaat het al wat beter met je vriendin!

Als ik dippen op het menu heb staan, zorg ik altijd dat ik zo'n rugzakje in mijn sporttas meeheb, waar ik dan mijn schijven insteek. Het ziet er een beetje raar uit, maar wel stukken handiger dan een gewicht op je kuiten te leggen :p

352kair.jpg

ziet er stevig uit kerel !

Trouwens, die Nautilius Pull Over is de moderne versie van Dorian Yates zijn apparaat.
Hij zweert erbij om die als eerste te nemen bij zijn trainingen. Misschien dus toch niet zo
een k*t apparaat dan jij denkt ;)

Thanks gozer!:D

Wacht maar tot ik m'n nieuwe schema post! Dan krijg ik ook de titel superdude ga namelijk mijn benen 1x per ongeveer 3 weken trainen..:rolleyes:

Rustdag vandaag..lekker even bij m’n vriendinnetje op bezoek vanavond..
je benen staan er dan ook goed bij he! wou dat ik zo'n benen had ''momenteel'', ik kom in de buurt:P

als ik haar kon, kon je de groeten van me doen, njah zeg maar dat 'heel' DBB haar beterschap wenst, en vooral KEUN :$ succes en veel plezier marvin.

voeding blijft gewoon goed bij jou he:rolleyes:!

• #1.538
Hopelijk gaat het al wat beter met je vriendin!

Als ik dippen op het menu heb staan, zorg ik altijd dat ik zo'n rugzakje in mijn sporttas meeheb, waar ik dan mijn schijven insteek. Het ziet er een beetje raar uit, maar wel stukken handiger dan een gewicht op je kuiten te leggen :p

352kair.jpg
Goed idee van die rugzak!:D

ziet er stevig uit kerel !

Trouwens, die Nautilius Pull Over is de moderne versie van Dorian Yates zijn apparaat.
Hij zweert erbij om die als eerste te nemen bij zijn trainingen. Misschien dus toch niet zo
een k*t apparaat dan jij denkt ;)
Hmm..toch eens in overweging nemen..;)

je benen staan er dan ook goed bij he! wou dat ik zo'n benen had ''momenteel'', ik kom in de buurt:P

als ik haar kon, kon je de groeten van me doen, njah zeg maar dat 'heel' DBB haar beterschap wenst, en vooral KEUN :$ succes en veel plezier marvin.

voeding blijft gewoon goed bij jou he:rolleyes:!
Thanks Keun, ik doe de groeten..en wat benen betreft: tja m'n reet wordt te dik..straks pas ik niks meer:mad:.. en nee dit is geen verkapt ik heb grote benen opmerking...want dat zijn ze niet, maar in mijn ogen wel..en dan lijkt mij eens in de 3 weken volgas even voldoende!

:rolleyes:
Ok, de groeten van DBB en Dwarf en Keun dus;):D

ja ik heb ook ooit gedacht om te dippen met een rugzak,
maar ik dacht dat het beter was om hem voor je te hangen zeg maar, anders wordt je naar achter getrokken en naar voor is beter lijkt me.
branch warren zegt hier ook iets over in een van zijn films, alleen gaat het hier dan over chest-dips (met kettingen ipv rugzak)

Terug
Naar boven