- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nog wel een aantal cm'ers derde been die ik wil delen..interesse?

hoeveel kan je missen? 2cm of zo dan zit ik op 23cmHeb nog wel een aantal cm'ers derde been die ik wil delen..interesse?![]()
Die penis-enlargement-mails hoef je me niet door te sturen!Heb nog wel een aantal cm'ers derde been die ik wil delen..interesse?![]()

Die penis-enlargement-mails hoef je me niet door te sturen!![]()

Nee joh... ik ben (eigenlijk) een heel braaf meisje!
Tja kan wel twee cm missen dan is ie nog 25cm...hoeveel kan je missen? 2cm of zo dan zit ik op 23cm
(ok, ok..mijn e-d*ck)Net getraind, maar had toch nog langer mijn testo moeten boosten..wat een laffe shit zeg!haha testosteron loopt weer over lees ik, tijd om te trainen dus!
schema ziet er goed uit marvin

Hmm..je begrijpt me weer verkeerdDie penis-enlargement-mails hoef je me niet door te sturen!![]()

Ja inderdaad...
Ooh, dat wist ik niet..Nee joh... ik ben (eigenlijk) een heel braaf meisje!

)
)

! Vind ik wel fijn, eindelijk niet alleen bezoekuur
hehe die front squatshad eerst ook moeite met 40 omdat het in het begin pijn doet.. Pak ze eens crossed gripped en titte nar voren, laat ze daar op rusten..

Tja, frontsquatshahaha ****ed up die front squats he, ik haat ze ook.
Meerdere malen een kans gegeven. Binnenkort nog maar een keer proberen.
Nice squats tho.
Hoe'st nu met je chickie?
, maar inderdaad af en toe eens proberen!
(http://www.nutriciamedical.be/product.php?id=19&PHPSESSID=wvliscsibzkrmhrp)Ze waren crossed griphehe die front squatshad eerst ook moeite met 40 omdat het in het begin pijn doet.. Pak ze eens crossed gripped en titte nar voren, laat ze daar op rusten..

Inderdaad..alles ging kapot, maar zou wel wennen zijn..maar het ontbreken van een spiegel met zo'n oefening is ook kloteIk vind frontsquats wel lekker eigenlijk. Stukje minder belastend.
En het is even gevoelig op je delts en tegen je adamsappel inderdad, maar daar wen je zo aan.

Om m'n haar goed te doen voor ik begin, duh!!Waar heb je een spiegel voor nodig dan? Gewoon goed rechtop blijven zitten.