AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

denk dat het aantal grammen per dag meer uitmaakt dan de verhouding in het geval van "overdaad schaadt". Wanneer je het maximum bereikt hebt wat je lichaam kan verwerken lijkt het me raar dat je in een keer meer kan verwerken omdat je meer carbs/vetten neemt.
ik zit ook altijd rond de 300, of het echt schadelijk is weet ik niet.
zoals grote sjaak zegt, goed drinken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.605
Je vind gewoon hele tegenstrijdige bronnen op internet..onafhankele bodybuilding onderzoeken tonen aan dat 300g wel kan...medische sites daarentegen zien liever dat ik onder 160g per dag blijf..tja, wat is waarheid!??

Maar er is weer getraind! Ging niet helemaal naar wens doordat ik mezelf wat opgejaagd had, ik had nog plannen voor na de training, wat zorgde voor een mindere training dan gepland!:(..M'n training duurde toch weer langer dan ik dacht..90minuten in de gym gebivakeerd, IMO nog steeds te lang:mad: Maar het is niet anders..bodybuilding is voor mij een iets waar ik steeds beter in word..al moeten daar enige jaren voor verstrijken..

Oja..GEZOCHT: Gemotiveerde trainingspartner in oudewater die van beuken houdt:fire: (beetje tevergeefs zoeken tussen :sd:)

Maar goed, hier de training:

Training A: Rug + biceps + buik:
BOR: 8x100kg, 7x100kg, 2x8x90kg
Reverse grip pulldown: 10x91kg, 6x100kg, 8x96kg, 8x91kg
Straight arm pulldown: 10x36kg, 8x41kg, 8x36kg

Deadlift: 2x8x130kg, 2x8x120kg (blijft wennen met min. 1 sec. deadstop)

Dumbbell curl: 2x8x22kg (laatste 2 forced), 8x20kg, 6x20kg
CG preacher curl: 10x27.5kg, 6x37.5kg, 6x32.5kg, 6x27.5kg, 15x17.5kg

Machine crunch: 3x10x64kg
Side machine crunch: 2x8x64kg.

lekker geBORd Marvin
hoe bevalt je nieuwe rep opbouw momenteel:eyebrow:

Niet bang zijn voor die nier-schade, is een tijd geleden al een discussie in mijn altijd informatie-volle log geweest. (dat krijg je ervan als je niet elke dag meeleest).

De alwijze Loo kwam toen met goede argumenten EN onderzoeken waarin het oude dogma "nierschade bij hoge eiwitname" op z'n zachtst gezegd aan het wankelen gebracht werd.
Alleen als je al slechte nieren hebt dan zijn hoge eiwitinnames potentieel gevaarlijk, maar gezonde jongens als wij hoeven zich geen zorgen te maken met een 300gram eiwit dieet.

Laatst bewerkt:
Lekker getraind Marvin :D! Had je niet eerder naar de gym gekund hahah ?

Zeer sterke bor's, en mooi volume op de dead's!

• #1.610
lekker geBORd Marvin
hoe bevalt je nieuwe rep opbouw momenteel:eyebrow:
THanks Koen! De rep opbouw bevalt naar mijn idee goed! Het is nog wel even zoeken naar een gewicht waarbij ik niet over die 8 reps heen knal! En zoals ik al aangaf wordt niet alles al te strikt uit gevoerd.

Niet bang zijn voor die nier-schade, is een tijd geleden al een discussie in mijn altijd informatie-volle log geweest. (dat krijg je ervan als je niet elke dag meeleest).

De alwijze Loo kwam toen met goede argumenten EN onderzoeken waarin het oude dogma "nierschade bij hoge eiwitname" op z'n zachtst gezegd aan het wankelen gebracht werd.
Alleen als je al slechte nieren hebt dan zijn hoge eiwitinnames potentieel gevaarlijk, maar gezonde jongens als wij hoeven zich geen zorgen te maken met een 300gram eiwit dieet.
Thanks almachtige Loo!:rolleyes::p Stelt me al iets meer gerust!:D

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Lekker getraind Marvin :D! Had je niet eerder naar de gym gekund hahah ?
Thanks ron...nee helaas kon dat niet!:mad:

Zeer sterke bor's, en mooi volume op de dead's!
Thanks mate:D!

Ik ken nog wel een superdude uit oudewater.
Weet niet of ie nog traint trouwens.

Oja..GEZOCHT: Gemotiveerde trainingspartner in oudewater die van beuken houdt:fire: (beetje tevergeefs zoeken tussen :sd:)
Yo blijft slopend he die Deads met deadstop, goeie BOR trouwens. een trainingpartner zou idd goed zijn voor het hardcore gehalte. ALs ik in de buurt ben kom ik graag een keer langs om te beuken. Lijkt me wel weer leuk zo'n ijzertraining.:cool:

• #1.614
:eyebrow:
...Ik woon niet in de buurt van Oudewater ;)

:P
:mad:

Ik ken nog wel een superdude uit oudewater.
Weet niet of ie nog traint trouwens.
Hoe heet ie? Maarten?:rolleyes:

Yo blijft slopend he die Deads met deadstop, goeie BOR trouwens. een trainingpartner zou idd goed zijn voor het hardcore gehalte. ALs ik in de buurt ben kom ik graag een keer langs om te beuken. Lijkt me wel weer leuk zo'n ijzertraining.:cool:
Een trainings partner is inderdaad goed voor het hardcore gehalte! De training met Loo en Sjaak was voor mij ook wel een eye-opener...had al twee jaar als een p*ssy getraind ondertussen!:mad:

Lekker getraind kerel

ivm de eiwit discussie ...
Ik zit ook op een 300gr per dag, maar ik begin mij wel af te vragen of ik het ook wel nodig
heb. Heb net nog een artikel in de MD gelezen waarin werd aangetoond dat een 200gr ook
wel voldoende zou zijn. (dus 2gr per kilo) Maar, de eindbaas Dorian Yates zegt 3gr :D

• #1.616
Kijk ik persoonlijk niet graag naar jou eindbaas..die gast ziet er zwaar ****ed up uit door alles wat hij heeft gebruikt..behoorlijke spiermassa uiteraard, maar zo'n verotte kop:eek:..

Uiteraard wel bedankt voor het advies! Staat het artikel ook online?

Kijk ik persoonlijk niet graag naar jou eindbaas..die gast ziet er zwaar ****ed up uit door alles wat hij heeft gebruikt..behoorlijke spiermassa uiteraard, maar zo'n verotte kop:eek:..

Uiteraard wel bedankt voor het advies! Staat het artikel ook online?

Nope, denk het niet ... het stond onder de column Show me the evidence.
Ik zal morgen eens kijken of ik het nog kan vinden en even inscannen ofzo.

• #1.618
ok thanks Rob!

Vanavond is het weer tijd! Superdude tijd! Hopen op wat minder januari drukte, want ik ga keihard knallen! 200% Hardcore!:fire:

Training B: Borst + triceps+kuiten
Incline dumbbell press (45/60 graden): 4x6-8
Incline fly’s: 3x8-10
Dumbbellpress / Benchpress: 4x6-8

Dippen: 4x6-8
Pressdown: 3x8 + 1x15+

Barbell calfraise: 4x6-8
Toepress: 3x8-12

Voeding dinsdag 12-01-2010:
7:30 50g brinta + 40g whey + 25rozijnen, visolie en multivit + kiwi
9:00 4 boterhammen (2 kipfilet (55g), 2 filet (25g))
11:00 170g kipfilet + 40g basmati rijst + 100g sperzibonen
12:30 4 boterhammen (2 kipfilet (55g), 2 filet (25g)) + appel
15:00 170g kipfilet + 40g basmati rijst + 100g sperzibonen + appel
17:30 150g kipfilet + aardappels en groente
20:00 35g dextrojuice
20:30 40g whey + 10g brinta + banaan en 10g pinda’s
~23:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Laatst bewerkt:
Ok, je WILT niet knallen, je GAAT knallen!
Mindset ftw ;)

• #1.620
Aagepast:rolleyes::D

Terug
Naar boven