- Waardering
- 410
Ja maar als ik minder krijg ik beroerde E/K/V verhoudingen![]()
Tsja, maar denk je dat je 300 gr eiwitten ook efficiënt gebruikt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar als ik minder krijg ik beroerde E/K/V verhoudingen![]()
300 gr per dag lijkt me ook wel overdaad.
En je weet wat ze zegegn over overdaad....
Dat het bewezen beter werkt dan strikte hoeveelheden?
..M'n training duurde toch weer langer dan ik dacht..90minuten in de gym gebivakeerd, IMO nog steeds te lang
Maar het is niet anders..bodybuilding is voor mij een iets waar ik steeds beter in word..al moeten daar enige jaren voor verstrijken..
(beetje tevergeefs zoeken tussen
)THanks Koen! De rep opbouw bevalt naar mijn idee goed! Het is nog wel even zoeken naar een gewicht waarbij ik niet over die 8 reps heen knal! En zoals ik al aangaf wordt niet alles al te strikt uit gevoerd.lekker geBORd Marvin
hoe bevalt je nieuwe rep opbouw momenteel![]()
Thanks almachtige Loo!Niet bang zijn voor die nier-schade, is een tijd geleden al een discussie in mijn altijd informatie-volle log geweest. (dat krijg je ervan als je niet elke dag meeleest).
De alwijze Loo kwam toen met goede argumenten EN onderzoeken waarin het oude dogma "nierschade bij hoge eiwitname" op z'n zachtst gezegd aan het wankelen gebracht werd.
Alleen als je al slechte nieren hebt dan zijn hoge eiwitinnames potentieel gevaarlijk, maar gezonde jongens als wij hoeven zich geen zorgen te maken met een 300gram eiwit dieet.

Stelt me al iets meer gerust!
Thanks ron...nee helaas kon dat niet!Lekker getraind Marvin! Had je niet eerder naar de gym gekund hahah ?

Thanks mate
!Oja..GEZOCHT: Gemotiveerde partner in oudewater die van beuken houdt![]()

Yo blijft slopend he die Deads met deadstop, goeie BOR trouwens. een trainingpartner zou idd goed zijn voor het hardcore gehalte. ALs ik in de buurt ben kom ik graag een keer langs om te beuken. Lijkt me wel weer leuk zo'n ijzertraining.Oja..GEZOCHT: Gemotiveerde trainingspartner in oudewater die van beuken houdt(beetje tevergeefs zoeken tussen
)

Hoe heet ie? Maarten?Ik ken nog wel een superdude uit oudewater.
Weet niet of ie nog traint trouwens.

Een trainings partner is inderdaad goed voor het hardcore gehalte! De training met Loo en Sjaak was voor mij ook wel een eye-opener...had al twee jaar als een p*ssy getraind ondertussen!Yo blijft slopend he die Deads met deadstop, goeie BOR trouwens. een trainingpartner zou idd goed zijn voor het hardcore gehalte. ALs ik in de buurt ben kom ik graag een keer langs om te beuken. Lijkt me wel weer leuk zo'n ijzertraining.![]()

Kijk ik persoonlijk niet graag naar jou eindbaas..die gast ziet er zwaar ****ed up uit door alles wat hij heeft gebruikt..behoorlijke spiermassa uiteraard, maar zo'n verotte kop..
Uiteraard wel bedankt voor het advies! Staat het artikel ook online?