Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik las nutricia dacht meteen chocomel :eek: :D bleek het wat anders te zijn :sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
Chocomel is overrated! En Marvin heeft rust vandaag en morgen:D!

Prettig weekend!

Hoest nu op een schaal van 1 tot 10?

Geniet van je weekend met je meisie, ff beetje de shit vergeten (Voor zover dat kan)!

fijn weekend man

haha frontsquat blijft k*t he
ik heb ze net ook weer tevergeefs geprobeerd..
misschien gewoon een tijdje doorzetten ja

fijn weekend man

Haha, aan front squats durf ik me nog niet te wagen!
Onlangs eens in smith geprobeerd en na 5 repjes gestopt omdat het echt te pijn deed.

• #1.589
Imo best goed gegeten voor een zondag!

Zondag 10 januari 2010:
10:00 50g brinta + 50g whey + 40g rozijnen + vit C en multivit
11:00 3 boterhammen (100g rosbief + 50g kipfilet)
12:30 3 boterhammen (100g rosbief + 50g kipfilet) + 250ml magere kwark
15:00 90g kipfilet + appel
16:30 40g whey + muffin met chocolade stukjes
18:00 1 kop champignonnensoep + 3 bolletjes (100g kipfilet + 2 gebakken eitjes met paprika) + cornetto
20:00 90g kipfilet
~22:30 225ml magere kwark

That's it 4 today!

Morgen nieuw schema en keihard knallen!:D:fire:

Nice Marvin :D!

Veel plezier morgen haha.

• #1.591
Jaaaaa, vanavond nieuw knalschema..heb er uiteraard veel zin in! En hoop dat ik een beetje kan wennen aan een lager volume..:rolleyes:

Training A: Rug + biceps + buik:
BOR: 4x6-8
Reverse grip pulldown: 4x6-8
Straight arm pulldown: 3x8

Deadlift: 4x6-8

Dumbbell curl: 4x6-8
CG preacher curl: 3x8 + 1x15+

Voeding maandag 11-01-2010:
7:30 50g brinta + 40g whey + 25rozijnen, visolie en multivit + kiwi
9:00 4 boterhammen (2 kalkoenfilet (55g), 1 rosbief (25g), 1 pindakaas (20g))
11:00 2 boterhammen (1 pindakaas (20g), 1 rosbief (25g) + 25g whey
12:30 4 boterhammen (2 kalkoenfilet (55g), 2 rosbief (50g) + appel
15:00 200g kipfilet + 50g basmati rijst + 100g snijbonen + wortelen + appel
17:30 Avondeten
20:00 35g dextrojuice
20:30 40g whey + 10g brinta + banaan en 10g pinda’s
~23:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

~3600kcals (E/K/V: 298g (33%) / 417g (47%) / 81g (20%)

Nu houdt toevallig mijn vriendin vocht vast..eerstens dacht ik door de brandwonden, maar het kwam mogelijk door eiwit tekort. Nu heeft ze een eiwit supp gekregen en vonden ze eiwit in haar urine. Ze moest per direct stoppen met de eiwitten, want dat was een slecht teken. Ik snapte daar weinig van, dus dacht zoek even op google. Nu vind ik mega veel bronnen waarin beschreven staat dat teveel eiwitten kunnen leiden tot nier problemen…nu neem ik zo’n 300g per dag, wat dus ongeveer 2 keer de toegestane hoeveelheid is!:eek:.. Wie kan mij een bron geven waardoor ik enigsinds gerustgesteld word. Of zijn wij bb’ers gewoon allemaal nier-destructief bezig??

Aardig getraind kerel ... goed dat je die front squats toch probeert !

Succes vanavond met het nieuwe schema, ziet er stevig uit.

Ivm nier probs en eiwitten ... tja, ik heb bij mijn bloedtesten ook tekenen van verminderde
of storend nierwerken. Probeer gewoon zoveel mogelijk te drinken.

Ik zorg er ook gewoon voor dat ik een shitload aan water binnenkrijg iedere dag. Ik kan mij herrinneren dat Spanksta in een onderzoek bij de dokter ook eiwit in zijn urine had en daar vond de dokter er niets ergs aan.
Succes met je nieuwe schema, hopelijk ga je er hard op ;)

juist lage reps ouwe, knallen ga je! en af en toe mag je best licht cheaten heh, dat weet je!

volgens mij klopt dat wel van een overdosis eiwitten, maar ik denk dat wij ons daar nog geen zorgen om hoeven te maken. eiwit lijkt is imo minder schadelijk voor je lever dan alcohol (al drink jij dat niet hehe)

en je gaat aan de front squat! welkom to the real world ;) mocht je last krijgen van de stang en de balans - dat je bijvoorbeeld toch voorover neigt en de stang uit je schouder rolt, dan gewoon hakken op een balkje ofzo, doe ik ook - quads gaan er kapot van hehe!

succes vanavond bro

• #1.595
8 = 6 + 2 lichte cheat uiteraard;)

Vind het ook altijd een eng verhaal.. met al die eiwitten.. Neem zelf in verhouding miss nog wel meer als jouw maar anders kom ik gewoon nog niet aan de kcal..

De eiwitten in urine konden volgens de dokter niet erg veel kwaad.. Ik drink zowiezo erg veel maar als ik minder eiwitten eet zit het niet in mijn urine..

Vind het zelf ook wel wat zorgelijk maar goed.. wat moet je anders..

De doc zei dat het nog altijd beter was meer eiwit te eten dan meer vetten en suikers, vooral dat laatste..

Suc6 vanavond. Mijn missie is geslaagd.;)

300 gr per dag lijkt me ook wel overdaad.
En je weet wat ze zegegn over overdaad....

• #1.599
Ja maar als ik minder krijg ik beroerde E/K/V verhoudingen:(

Ja maar als ik minder krijg ik beroerde E/K/V verhoudingen:(
Het gaat niet om het totaal aantal grammen, maar om het percentage van hetgeen je binnen krijgt.
Kijk, als ik 1600 Kcal binnen krijg, en 300 gram daarvan is eiwit (1200Kcal) dan zou het niet zo lekker gaan denk ik (of juist wel? :p)
Voor de hoeveelheid Kcal die jij eet is 300 gram helemaal niet zoveel... Blijf wel genoeg drinken ;)

Terug
Naar boven