Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja toch!

Ik doe ze bewust licht..want Roelly doet ze ook niet heel zwaarveel plezier bij me vriendin dit weekend Marvin,
goed getraint, je pakt tenminste die oma flyes goed aan, ik begon meteen met 18KG..

Viel alles mee die incline bench! Maar ben ook wel echt gaan zoeken naar de juiste beweging..En hoe voelde de incline bench?
zo k*t als je gedacht had?
prettig weekend jonge!
Thanks Herkuul!

: 3x6-8Schouders + traps vanavond! Niet een super weekend gehad, en slecht geslapen, dus ben erg benieuwd wat ik nog weet te verplaatsen. Heb vandaag namelijk ook SAP-training op m’n werk…![]()

...MAANDAGDRUKTE

), 3x36kg (das dan weer jammer), 2x7x34kg, 8x30kg

Tja dat in positie brengen blijft slinger werk, maar het gaat om een een of ander manier met schoulder dumbbellpress wel makkelijker als incline dumbbellpress voor borst..Whoooot, sterke presses kerel! Geen problemen met de dumbbells in positie te brengen?
Ook sterke shrugs hoor man!

Thanks Mino

Jaja, nog 2kg te gaan en dan gaan reppen..als ik alle presses en rows 3x10x40kg db's kan ga ik weg bij deze gym..
hoewel kan er nog 42kg van maken met polsgewichten, maar dan is het echt klaarJa dat was inderdaad een domper! Ik denk m'n knalpower sleept me er wel doorheen..werd het toch een teleurstelling..jammer van die 3x36 aftermath, maar dat mag de pret van die 38-ers niet drukken!!![]()
..Thanks Robert! Presses gaan inderdaad goedDikke training Marvin! Press power gaat hard vooruit bij je

As it should be!

"Thanks Marvin

Ging inderdaad wel aardig!haha gastanders pak je de 38s ff nadat je MP heb gedaan - zeer sterk!