AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zou iig zeker met refeeds gaan werken tijdens de cut, dat werkt echt prima in mijn ervaring. Goede cutschema's kan je hier op DBB zeker vinden.

Denk dat het voornaamste wat je verandert van bulk -> cut is kh omlaag.
Verder pre-workout boosters zou ik ff wat testen, zonde om 50 euro uit te geven terwijl je hem niet chill vindt.
En supps voor spierbehoud EAA/BCAA/Hydrolisaat

Sterke rows :thumbup:

Mooie trainingen weer big Marv, je schouders beginnen ook al goed sterk te worden man!
Binnenkort weer ff samen een schoudertraining pakken!

Ik moet binnenkort ook aan "de cut" geloven, maar ik wacht nog ff...Vind het nou nog wat te vroeg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.904
17 x 100 :roflol: lekkere pompz zeker?
Zekers goeie pomp!:D

1) Even kijken hoe hard je gewicht nu omhoog gaat per maand, om te bepalen hoeveel Kcals je moet droppen (en dan in principe huidige eetschema blijven hanteren met wat aanpassingen) Ik kom niets aan op m'n huidig eetschema..
2) Ik ga goed op RPM, en Unleash!v2 werd ik met name vrolijk van (zin in trainen) Unleash en RPM doen voor mij vrij weinig, maar crack wordt het zeker, maar die wil ik ergens mee afwisselen
3) EAS - Lekker en goed betaalbaar. Ook een idee, nog even verder informeren, want wil niet zoals mijn vorige mislukte cut helemaal vlak worden!
Thanks Dwarfje:D

• #1.905
Zou iig zeker met refeeds gaan werken tijdens de cut, dat werkt echt prima in mijn ervaring. Goede cutschema's kan je hier op DBB zeker vinden.
Even wat info inwinnen over refeeding...:rolleyes:

Denk dat het voornaamste wat je verandert van bulk -> cut is kh omlaag.
Verder pre-workout boosters zou ik ff wat testen, zonde om 50 euro uit te geven terwijl je hem niet chill vindt.
En supps voor spierbehoud EAA/BCAA/Hydrolisaat

Sterke rows :thumbup:
Thanks Eddine!:D

Mooie trainingen weer big Marv, je schouders beginnen ook al goed sterk te worden man!
Binnenkort weer ff samen een schoudertraining pakken!

Ik moet binnenkort ook aan "de cut" geloven, maar ik wacht nog ff...Vind het nou nog wat te vroeg.
Jaja Loo, de zomer komt eraan..en het vrouwtje wil blokjes! Binnenkort inderdaad maar eens een schoudertraining plannen!:D

Waarom hanteer je nu een eetschema waar je niks op aankomt? Hoe moeten die spieren van jou dan groter kunnen worden?

• #1.907
Oja, rustdagje vandaag!:D Wel gewoon door blijven eten natuurlijk;)

Voeding woensdag 03-02-2010::meal:
7:30 55g brinta + 40g whey + 30g rozijnen, visolie en multivit + banaan
9:00 4 boterhammen kipfilet (115g)
11:00 55g basmati rijst + 60g sperzibonen en 270g tilapia
12:30 4 boterhammen kipfilet (115g) + appel
15:00 240g kipfilet + 55g basmati rijst + 60g sperzibonen + peer
17:30 Avondeten
19:00 250ml magere melk + 45g whey + pinda’s
~22:30 250ml magere kwark + zoetstof + visolie

~3700kcals: E/K/V = 338g (37%) / 417g (45%) / 73g (18%)

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:14 ----------

Waarom hanteer je nu een eetschema waar je niks op aankomt? Hoe moeten die spieren van jou dan groter kunnen worden?
Als ik meer ga eten wordt ik onwijs vet! En m'n macro's zitten redelijk goed, waardoor ik hoop dat ik voldoende binnen krijg om eventueel mijn samenstelling (vet/vocht/spier) te kunnen veranderen hierop..misschien dat ik in maart de boel weer wat opschroef...maar dat heb ik al een beetje gedaan...heb 20g extra rijst, 70g extra tilapia en 40g extra kipfilet en dan nog pinda's extra.

Misschien dat ik volgende maand tijdelijk m'n rijst nog wat verhoog, maar vrees dan voor beroerde E/K/V verhoudingen en extra kip/vis/beef toevoegen vrees ik voor mijn portomonee..:p:o:rolleyes:

ik zou dan beter cafeine caps kopen ipv een pre-workout.
Dan hou je wat meer geld over voor aminozuren/bcaa`s en normale voeding, hier heb je meer aan!
ik heb nu ook al een tijdje cafeine caps en werkt prima, heb zelfs aan 1 genoeg.
het is maar een tip, gezien je zegt dat je ook op je budget moet letten.

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

daarnaast heeft cafeine nog meer voordelen tijdens de cut
http://www.ergogenics.org/vetzucht89.html#1

Jezus, wat gruwelijk veel eiwitten, bijna 4gr/kg bw, vind je dat niet erg veel?

Lekker bezig vreetschuur!

• #1.914
Haha, insta hypertrophy.
Maar ja je leest zoveel tegenstrijdigheden van 1,5g als max en dan weer 3g, ik weet het ook allemaal niet meer :p
Ik ook niet...niet technisch schijnt meer als 1.5 slecht te zijn, maar in een andere bron lees je dat het enkel slecht is als je slechte nieren hebt..

1.5gr is enkel geschikt om spiersparend te eten imo ... als je wilt groeien, moet je toch wel
naar de 3gr imo

Succes met vreten ;)

Ach als je 4000 kcals binnen wil krijgen met een beetje een normale eiwit/kh/vet verhouding moet je wel over de 1,5g/kg heen, anders zit je percentage eiwit op 10% ofzo, dat is niet eens te doen met eten.

• #1.918
Ach als je 4000 kcals binnen wil krijgen met een beetje een normale eiwit/kh/vet verhouding moet je wel over de 1,5g/kg heen, anders zit je percentage eiwit op 10% ofzo, dat is niet eens te doen met eten.
Jawel hoor..door heel veel vet te eten schieten de kcals de pan uit..maar of het ook goed voor je fysiek is..

Jawel hoor..door heel veel vet te eten schieten de kcals de pan uit..maar of het ook goed voor je fysiek is..
150gr pinda's, kilo'tje kwark (in 2 smoothies met melk over de dag verspreid) en je hebt iig vrij moeiteloos zo een 1500kcal met vrij weinig carbs te pakken.

Mja, je kan een liter olie en een kg noten per dag gaan eten, maar dat is natuurlijk niet realistisch.

150gr pinda's, kilo'tje kwark (in 2 smoothies met melk over de dag verspreid) en je hebt iig vrij moeiteloos zo een 1500kcal met vrij weinig carbs te pakken.

Ik doel op weinig eiwitten, dat is lastig.

Ik snap niet zo goed dat mensen altijd zo veel bezig zijn met grammen eiwit per kg massa. Je hebt een bepaalde kcal intake met een bepaalde verhouding e/k/v, klaar.

Terug
Naar boven