AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

good stuff bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
Thanks Miron!:D

Toch proberen om die belt te maken aan de hand van het filmpie?;)
Ga ik ook zeker doen! Maar dat wordt denk volgende maand..beetje op m'n geld letten met dit soort uitgaven..;)

Moet namelijk ook wel eten kunnen kopen..

Wie weet trouwens wat bijvoorbeeld een kilo tilapia en een kilo kip bij de lidll of aldi kosten..want haal het nu meestal bij AH, Golf of C1000???

Ik vind dat je de inclines wel erg steil pakt, doe zelf incline altijd maar op 30graden (of ben ik nu vreemd bezig? :x )

Wel lekkere training trouwens! Helemaal geen vlakke setjes dus?
Tja,

Zoals wel vaker gezegd voel ik op 60° meer mijn upperchest dan op 45 of 30°..tuurlijk pak ik ook wat schouders..en wat betreft die incline's kan ik het iedereen alleen maar aanraden, want het gross van de gasten heeft wel onderkant maar (bijna) geen bovenkant borst! Dit lijkt mij persoonlijk de weg naar een dikkere upperchest!:D:o

Oja vanavond even schouders knallen! Alles iets hoger in reps, want heb toch wel wat (spier)pijntjes..Heb een uurtje vanavond, maar dat moet lukken!:D:fire:

Training C: Schouders + traps + buik:
Seated MP: 3x8-12
Seated side raise: 3x8-12 + 1x15+
Upright row: 3x6-8
Facepull: 3x8-12

Dumbbell shrugs: 4x6-12

Machine crunch
Side machine crunch

Voeding vrijdag 04-02-2010::meal:
7:30 55g brinta + 40g whey + 30g rozijnen, visolie en multivit + banaan
9:00 4 boterhammen kipfilet (115g)
11:00 55g basmati rijst + 60g sperzibonen en 270g tilapia
12:30 4 boterhammen kipfilet(115g) + appel
15:00 240g kipfilet + 55g basmati rijst + 60g sperzibonen + peer
17:30 Avondeten
19:30 35g dextrojuice
20:15 45g whey + 15g pinda’s + banaan
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

~3700kcals: E/K/V = 326g (35%) / 438g (47%) / 72g (17%)

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:12 ----------

Jij ook bedankt!:D

Nooit eraan gedacht om wat meer dagen tussen je borst- en schoudertraining te laten?

Kilo kip bij de Aldi is 5 euro (vriezer), zover ik weet (al tijden niet meer gehaald, eet alleen biologisch vlees). Kabeljauw euroshopper (huismerk AH) is ook niet duur (vriezer).
Verder geen idee.

Eens met Rob trouwens: wat meer dagen tussen de trainingen (zeker omdat je met borst ook wat schouder meepakt).

Ik vind dat je de inclines wel erg steil pakt, doe zelf incline altijd maar op 30graden (of ben ik nu vreemd bezig? :x )

Wel lekkere training trouwens! Helemaal geen vlakke setjes dus?
inderdaad 45graden is redelijk sT, lijkt me wel lekker om voor de verandering ook eens op 45graden incline db-presses te doen (onze incline-bp is niet verstelbaar vandaag db's)

• #1.946
Nooit eraan gedacht om wat meer dagen tussen je borst- en schoudertraining te laten?
Tuurlijk wel..maar omdat ik nu ABC(D) doe komt het soms zo uit dat er geen dag tussen zit..volgende week weer wel bijvoorbeeld..en morgen kan ik niet, anders had dat mijn voorkeur gehad:D

Kilo kip bij de Aldi is 5 euro (vriezer), zover ik weet (al tijden niet meer gehaald, eet alleen biologisch vlees). Kabeljauw euroshopper (huismerk AH) is ook niet duur (vriezer).
Verder geen idee.

Eens met Rob trouwens: wat meer dagen tussen de trainingen (zeker omdat je met borst ook wat schouder meepakt).
Thanks Dwarfje! Zie opmerking hierboven..

inderdaad 45graden is redelijk sT, lijkt me wel lekker om voor de verandering ook eens op 45graden incline db-presses te doen (onze incline-bp is niet verstelbaar vandaag db's)
45° is IMO het meest gebruikt voor incline bp en dumbbellpress...60° daarentegen is minder gebruikelijk..:rolleyes::D

60gr. is imo een decline shoulderpress :p

Haha twijfelde al hoe ik het zou noemen maar bedoelde decline tov rechtop zitten maar de laatste variant vind ik ook erg mooi :p

30 Gr. Wordt het meest gebruikt, 15 Gr. Is het effectiefst

Je hebt gelijk :p (ik zat in gedachte met 'meer achterover = decline' :x )

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

30 Gr. Wordt het meest gebruikt, 15 Gr. Is het effectiefst
Waarom is 15 het effectiefst?

• #1.955
Je hebt gelijk :p (ik zat in gedachte met 'meer achterover = decline' :x )

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Waarom is 15 het effectiefst?
Jup..kom er maar even in inderdaad..waarom staan alle incline benches dan standaard op 30/45°..is dat historie of wat anders?

• #1.956
Tadaaaa

Training C: Schouders + traps + buik:
Seated MP: 20x7.5kg, 15x27.5kg (warm-up), 12x57.5kg, 2x8x62.5kg
Upright row: 15x37.5kg, 2x8x47.5kg
Seated side raise: 12x10kg, 10x12kg, 10x10kg
Facepull: 12x46kg, 12x50kg, 12x55kg

Dumbbell shrugs: 3x8x40kg (kleine legdrive), 15x30kg

Machine crunch: 3 sets pompen
Side machine crunch: 2 sets pompen

Tot ziens en een prettig weekend! Ik ben weg!:D

Lekker bezig Marvin! Jij ook prettig weekend makker...

Nog wat bijzonders van plan?

Nice training van vandaag maar die inclines waren echt verdraaid brutaal !

goed getraind weer, mooie mp
prettig weekend!

Goede training, have fun! :)

Terug
Naar boven