Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Miron!

Ga ik ook zeker doen! Maar dat wordt denk volgende maand..beetje op m'n geld letten met dit soort uitgaven..Toch proberen om die belt te maken aan de hand van het filmpie?![]()

Tja,Ik vind dat je de inclines wel erg steil pakt, doe zelf incline altijd maar op 30graden (of ben ik nu vreemd bezig?)
Wel lekkere training trouwens! Helemaal geen vlakke setjes dus?

Jij ook bedankt!

inderdaad 45graden is redelijk sT, lijkt me wel lekker om voor de verandering ook eens op 45graden incline db-presses te doen (onze incline-bp is niet verstelbaar vandaag db's)Ik vind dat je de inclines wel erg steil pakt, doe zelf incline altijd maar op 30graden (of ben ik nu vreemd bezig?)
Wel lekkere training trouwens! Helemaal geen vlakke setjes dus?
Tuurlijk wel..maar omdat ik nu ABC(D) doe komt het soms zo uit dat er geen dag tussen zit..volgende week weer wel bijvoorbeeld..en morgen kan ik niet, anders had dat mijn voorkeur gehadNooit eraan gedacht om wat meer dagen tussen je borst- en schoudertraining te laten?

Thanks Dwarfje! Zie opmerking hierboven..Kilo kip bij de Aldi is 5 euro (vriezer), zover ik weet (al tijden niet meer gehaald, eet alleen biologisch vlees). Kabeljauw euroshopper (huismerk AH) is ook niet duur (vriezer).
Verder geen idee.
Eens met Rob trouwens: wat meer dagen tussen de trainingen (zeker omdat je met borst ook wat schouder meepakt).
45° is IMO het meest gebruikt voor incline bp en dumbbellpress...60° daarentegen is minder gebruikelijk..inderdaad 45graden is redelijk sT, lijkt me wel lekker om voor de verandering ook eens op 45graden incline db-presses te doen (onze incline-bp is niet verstelbaar vandaag db's)

Decline? Dat je met je hoofd omlaag ligt? Denk het niet

Decline? Dat je met je hoofd omlaag ligt? Denk het niet![]()
volgens mij is het een upside down, handsclap, db switch arround press dan

Jij bedoelt inclineHaha twijfelde al hoe ik het zou noemen maar bedoelde decline tov rechtop zitten maar de laatste variant vind ik ook erg mooi![]()

(ik zat in gedachte met 'meer achterover = decline'
)Waarom is 15 het effectiefst?30 Gr. Wordt het meest gebruikt, 15 Gr. Is het effectiefst
Jup..kom er maar even in inderdaad..waarom staan alle incline benches dan standaard op 30/45°..is dat historie of wat anders?Je hebt gelijk(ik zat in gedachte met 'meer achterover = decline'
)
---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------
Waarom is 15 het effectiefst?