- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 setje hard gedeadlift en daarna een VPR gezet.
marvin ik ben trots op je.
gvd nog een sterke deadlift ook voor je BW.
en jij fking wat at 140x20
dat red ik niet eens denk ik XD
True, true..Goeie onderhouds training. Kan niet iedere dag feest zijn![]()
Misschien toch eens wat Pm's haar kant op sturen dan <3<3 thanks 4 the tip.

Zo is het!Zo nu en dan heb je gewoon zo een training van man.. whutttt... Maar dat komt wel weer!
Was gister ook niet ontevreden hoor!Hmm..die incline bench was zaterdag, dus zat nog een dag tussen. De incline bench gister en de bench maandag zaten elkaar wel goed in de weg..Voelt dat niet kut benchen als je dag ervoor incline bench hebt gedaan? Lekker deadlift pr man!

Yes! Bas is trots1 setje hard gedeadlift en daarna een VPR gezet.
marvin ik ben trots op je.
gvd nog een sterke deadlift ook voor je BW.
en jij fking wat at 140x20
dat red ik niet eens denk ik XD

Thanks Rambo..
Dus, omdat ik ecto ben is het een aardige deadlift?

Nope..dat is voor de kinderen

1800 kcal?! ik zou gek worden en mezelf inslaap huilen in het hoekje van de kamer
Juiste instelling..ik ben zelf iemand die het overgewicht onder kinderen wil bestrijden, dus ik eet al het snoep op![]()
Beetje vooraf compensatie voor de komende ellende (lees: december..)1800 kcal?! ik zou gek worden en mezelf inslaap huilen in het hoekje van de kamer

1800 kcal per meal bedoelde ie toch?1800 kcal?! ik zou gek worden en mezelf inslaap huilen in het hoekje van de kamer
1800 kcal?! ik zou gek worden en mezelf inslaap huilen in het hoekje van de kamer

Wat zullen jullie het slecht hebben als jullie eens naar een procent of 6 willen cutten..
Wat zullen jullie het slecht hebben als jullie eens naar een procent of 6 willen cutten..
Vergeet overigens niet dat ik een semi-kantoorbaan heb en 'slechts' 82-84kg weeg..
en heb ook een kantoorbaantje en woog toen 75 
Marvin is zich terdege bewust van de limitaties als naturel zijnde. Dit besef werkt door in een realistische aanpak aangaande de voeding en de training aspiraties.
Stevige deadlift trouwens!
Wanneer is het sinterklaasjournaal?Hoe laat ga jij wel niet naar bed als je na 18;30 niet meer eet?