- Waardering
- 7.880
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Dank je, moet dat elke dag kijken ivm stage.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je, moet dat elke dag kijken ivm stage.
Gezien jou year round droogheid gok ik zo maar dat dat droger worden bij jou aanzienlijk makkelijker gaat dan bij mij (no offence). Mijn lichaam voelt zich eigenlijk niet zo comfortabel bij <10% vet en houdt alles ook wat makkelijker vast..onder de 6% zat ik nog op 2200 kcals hooren heb ook een kantoorbaantje en woog toen 75
![]()
Zie het als recompen..Same, same..Goh, ben twee daagjes weg en heb volgens mij weinig gemist? Gaat wederom over het aantal kcal dat per dag gegeten wordt? :')
Bedankt..denk ik..Marvin is zich terdege bewust van de limitaties als naturel zijnde. Dit besef werkt door in een realistische aanpak aangaande de voeding en de training aspiraties.
Stevige deadlift trouwens!

dit..
Ik doe IF..al een aantal jaar..Hoe laat ga jij wel niet naar bed als je na 18;30 niet meer eet?

Is dat met of zonder zwarte pieten?
Met een bakje chocokruidnoten op schoot?

Even gegoogled...maar moet je teleurstellen met kilo zakken..

Gezien jou year round droogheid gok ik zo maar dat dat droger worden bij jou aanzienlijk makkelijker gaat dan bij mij (no offence). Mijn lichaam voelt zich eigenlijk niet zo comfortabel bij <10% vet en houdt alles ook wat makkelijker vast..
Verder is het natuurlijk zo dat ik regelmatig (flink) cheat en dit soort compensatie dagen gewoonweg nodig zijn om enigsinds in shape te blijvenZie het als recompen..

Ik hoop dat je er de gewenste massa aan overhoud. 12% vinden veel hier op het forum nog niet veel..haha stond ik maar year round onder de 10 iets teveel gebulkt zal je zaterdag wel zien gok procentje of 12 nu. 4000 kcal is toch wat teveel![]()
Ik hoop dat je er de gewenste massa aan overhoud. 12% vinden veel hier op het forum nog niet veel..
Zal zelf (voor mijn gevoel) niet veel lager zitten nu..
Edit: Holy shit...weeg je 90kg nu??
Marvin is zich terdege bewust van de limitaties als naturel zijnde. Dit besef werkt door in een realistische aanpak aangaande de voeding en de training aspiraties.
Stevige deadlift trouwens!

onder de 6% zat ik nog op 2200 kcals hooren heb ook een kantoorbaantje en woog toen 75
![]()
En was wel wat zwaarder als 75.. plus nog middelen die de verbranding omhoog gooien. Maar dat is was ook alleen vanwege de deadline.1 keer 90 aangetikt in de avond wel gewogen na een dikke cheat haha weeg nu rond de 88

Nice hoor! 88kg op 12% is niet mis!!1 keer 90 aangetikt in de avond wel gewogen na een dikke cheat haha weeg nu rond de 88

Pff..heavy shit hoor! Maar het resultaat was er ook naar! Deadlift nooit mixed grip..en boven 130-140kg meestal met straps. Hoewel 1 repje zonder straps met 170kg denk ook nog wel lukt..Ik zat weken op 1600/1700En was wel wat zwaarder als 75.. plus nog middelen die de verbranding omhoog gooien. Maar dat is was ook alleen vanwege de deadline.
Dat ga je echt aan je lichaam merken... pff..
@ marv: dikke deadlift! pak je ze met straps of mixed grip?
Haha
Wat zullen jullie het slecht hebben als jullie eens naar een procent of 6 willen cutten..
Vergeet overigens niet dat ik een semi-kantoorbaan heb en 'slechts' 82-84kg weeg..

Binnen een dag tochmet 1800 kcal zit ik zo ver onder mijn onderhoud dat ik binnen een week 6% ben![]()
Damn.. Wishful thinking (bij mij iig)