broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks all!
Nice man! Erg mooi gezet ook!@Pillz Mijn tattoo..uiteindelijk is de bedoeling mijn hele bovenarm vol te zetten, maar nog geen idee waarmee..
Heb een aantal belangrijke gebeurtenissen in m`n leven die ik symbolisch in een sleeve wil verwerken. Soort van levenslijn die begint op m`n borst, over m`n schouder en arm.Mooi gezet, 9 van de 10x vind ik tattoages in Nederland lelijk. Nu je toch bezig bent, gewoon je hele arm volgooien@Pillz Mijn tattoo..uiteindelijk is de bedoeling mijn hele bovenarm vol te zetten, maar nog geen idee waarmee..
Thanks Marina! Roti was wederom heerlijk gister!Ziet er gaaf uit zeg!
en Roti is lekker.
veel plezier vandaag.

Merci

Thanks! Tof je weer gezien te hebben! Flink wat gains gemaakt weer sinds de laatste keer!
Thanks Kev! Ik moet nog maar eens nadenken wat ik nog meer wil..maak niet zoveel mee in mijn leven om er iets mee te doen in een tatooNice man! Erg mooi gezet ook!
Een (halve) sleeve staat ook nog op m`n bucketlistHeb een aantal belangrijke gebeurtenissen in m`n leven die ik symbolisch in een sleeve wil verwerken. Soort van levenslijn die begint op m`n borst, over m`n schouder en arm.

Thanks! Ik wil in ieder geval een halve sleeve..maar daar ga ik nog even over nadenken!Mooi gezet, 9 van de 10x vind ik tattoages in Nederland lelijk. Nu je toch bezig bent, gewoon je hele arm volgooien
Thanks, thanks & thanks!mooi dat je er weer bij was.
tattoo ook gaaf, maar dat zei ik op de meet al.
stiekem was je buffer dan ik je herinnerde.
Jij was ook weer lekker bezig! Ook tof dat ik eindelijk the full basmca in het echt heb kunnen zien..
Weet niet alle gewichten en dergelijke nog, dus word een beetje een samenvatting..
)
)

Ooh f**k..inderdaad! Niet echt mijn ding om barbels vol te laten liggen!
Thanks Flex!Tof om je gesproken hebben marv en je stond er toch nog goed bij ondanks je gecheat
Training zag er ook goed uit![]()

Thanks! Tof je weer gezien te hebben! Flink wat gains gemaakt weer sinds de laatste keer!![]()

Thanks buddy, jij mag ook zeker niet klagen voor een natty![]()