- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze dacht dus enkel aan mijn gains! Ik zal haar even bedanken..Je hebt carbs nodig na zo'n training Marv. Je GF heeft dat goed bekeken![]()

Zeker hnng!

Viel me ook niet tegen!

Thanks Rambo

Ik doe de rows de laatste tijd bijna altijd met omgekeerde greep..die voelen wel degelijk anders als de normale. Dus heb het gister omgedraaid..normale BOR's en reverse grip pulldowns..hoezo lang geleden bor?
Vind je dat geeen fijne rug oef?
vond ik ook..stuk beter als push vandaag!
begrijp ik..Nu heb ik zin in verse, warme appeltaart..
Met een flinke toef slagroom natuurlijk ..
.. Het beste is overigens slagroom met beetje rum er doorheen.
![]()
Dat was het ook!

)
)
Zou zo maar even net zo goed het dubbele kunnen zijn![]()

Haha..ga niet meer als 40 minuten strafcardio doen...het moet ook 'leuk' blijven..Verdikkie dat ziet er goed uitDat wordt een flinke strafcardio!
Bummer van de matige training, volgende x beter!

Die augurk maakte het af inderdaad..Holy crap die burger
Die augurk maakt het dan wel weer een gezonde maaltijd![]()
Haha..zit zelf ook low vandaag...the strugle!Damn die burger! Deze pagina is niet goed voor mn low day :*(
Haha..ik hou ruimte over voor mijn avond maaltijd en meestal fit ik die er dan gewoon in...in dit geval ben ik bang dat het niet fitte..

Denk ik ook wel..en gelukkig ga ik vrijdag niet alweer AYCE'en..Zou zo maar even net zo goed het dubbele kunnen zijn![]()
Begrijp ik...niemand houdt je tegen..

Was die zeker!!

De burger bestond uit:
2 x 180g beef
broodje
tomaat, sla, aceto sjalot & augurk
plak cheddar kaas
bacon
mayo & ketjup
+ extra portie pulled pork
En dan heb ik het nog niet gehad over het toetje...een bonk brownie waar je bang van wordt..![]()