joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Jij had ook een mooi fysiek!
Schattig hè!?
Thanks man!Thanks buddy, jij mag ook zeker niet klagen voor een natty![]()

Daar hou ik je aan!Tof je ontmoet te hebben!
Volgende keer neem ik toch echt de apenkoppen mee...![]()

Haha..

Ik geloof dat ik die 2 jaar geleden bij wear2gym heb gekocht..

Thanks Joost!goeie tanktop idd!
Daarnaast ook een hele goede rug imo!

Nogmaals bedankt! Had iets dergelijks online gevonden en dat laten aanpassen. Degene die ik gevonden had was wat te schattig..Lekker zware DL gisteren man en ook een mooie tattoo. Zelf ontworpen? Vind hem oprecht echt vet. Moest er wel wat langer naar kijken voordat ik hem geheel door had.

Ja toch..

Gelukkig eet ik ook regelmatig meer dan 1800kcals, maar bedanktje was groter dan ik iemand op 1800kcal had voorgesteld

Also true!Aantal kcal wat je eet zegt niets over de persoon.das duidelijk zo te horen.

Thanks Hill! Dat hoor ik gelukkig vaker op meets en dat doet me goed!Moet toch ook even kwijt dat je buffer bent dan jij / men hier doet voorkomen op dbbGoed fysiek voor een natty, niets om over te klagen!

Wait wot? Marvin is natty?Goed fysiek voor een natty, niets om over te klagen!

Ben je nu zoveel massa kwijt geraakt dat ik je niet heb gezien?Was gezelllig op de meet en je bent inderdaad stuk buffer in real life marv!
ik ben de 'wat is natty bereikbaar' standaard..Wait wot? Marvin is natty?
Fo real bruh?!
Jokes broeder

Als het geen zuid Limburg is maar gewoon Rotterdam komen de mensjes wel ja
Was een behoorlijke opkomst inderdaad!~Volgende keer wel weer eten met zijn allen..

Zit wat inAls het geen zuid Limburg is maar gewoon Rotterdam komen de mensjes wel ja

Was het ook
)
)
)